SRBO
Advanced
не, но какистократија. Антимеритократија неки би рекли
То би био нетачан одговор.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760177#p760177:1i3jetaa je napisao(la):Пантограф » 26 Jul 2020 10:00 am[/url]":1i3jetaa]@Trejsi
Evo ti i odgovora: zato što planiraju metro manjeg kapaciteta, za 25% i od 'lakog', sa kraćim peronima i sa tri vagona, a račvanje linija traži duže kompozicije, jer na krakovima minimalni interval mora da bude dvaput duži.
Uopšte mi nije poznato da iko gradi ovoliku mrežu metroa srednjeg kapaciteta u potpunosti pod zemljom - to je ubedljivo najskuplje moguće rešenje, i za izgradnju, i za eksploataciju. I Torino, koji ima jednu takvu liniju, sad drugu planira koliko je moguće nadzemno. A to je jedan od bogatijih gradova i regiona u Evropi. Kopenhagen od starta radi nad zemljom.
Poludelo se ovde, ozbiljno.
Dužine četvorodelnih francuskih Alstom garnitura je 75 metara, što je i planirana dužina perona. Osnovni elementi pruge i tunela su planirani za još duže vozove do 100 metara kao obezbeđenje za daleku budućnost.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760286#p760286:1coy4k8j je napisao(la):Пантограф » Ned Jul 26, 2020 4:36 pm[/url]":1coy4k8j]Hm, da. Ipak su ostavili tu rezervu:
https://www.ekapija.com/people/2731...etro-i-voz-pripremni-radovi-za-gradnju-metroa
Dužine četvorodelnih francuskih Alstom garnitura je 75 metara, što je i planirana dužina perona. Osnovni elementi pruge i tunela su planirani za još duže vozove do 100 metara kao obezbeđenje za daleku budućnost.
Pa, onda ćemo moći da račvamo linije do mile volje, i da spajamo drugu i treću. To je dobro.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760300#p760300:t79jfkdu je napisao(la):Пантограф » Ned Jul 26, 2020 5:25 pm[/url]":t79jfkdu]Nisu to dve linije, nego jedna sa račvanjem za npr. Železnik i Petlovo brdo. Nema tu nekog rizika od pada sistema, pogotovo ne vrednog milijardu i po evra, tj. druge nezavisne trase celom dužinom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760286#p760286:zt2yjlew je napisao(la):Пантограф » 26 Jul 2020, 15:36[/url]":zt2yjlew]
https://www.ekapija.com/people/2731...etro-i-voz-pripremni-radovi-za-gradnju-metroa
Dužine četvorodelnih francuskih Alstom garnitura je 75 metara, što je i planirana dužina perona. Osnovni elementi pruge i tunela su planirani za još duže vozove do 100 metara kao obezbeđenje za daleku budućnost.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760535#p760535:139b6ue8 je napisao(la):Пантограф » 27 Јул 2020 02:03 pm[/url]":139b6ue8]За већину њих, ипак, нисам сигуран да ли ће им се, услед пројектовања линије која скреће "десно од насеља", уз непријатно преседање из метроа у крцат аутобус, путовање до центра скратити, или добити на квалитету.
А сад, за разлику од милијардерске Србије, како пројектује северњачка сиротиња нижих естетских стандарда. Копенхаген:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760133#p760133:jlf4ao5d je napisao(la):Mladic » 25 Jul 2020 11:00 pm[/url]":jlf4ao5d]
Najbolji plan za metro ikada sva mesta skoro pokrivena.