Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758956#p758956:2zv8dcce je napisao(la):
Pendolino » 21 Jul 2020 11:33 pm[/url]":2zv8dcce]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758902#p758902:2zv8dcce je napisao(la):
ink » Tue Jul 21, 2020 6:46 pm[/url]":2zv8dcce]Mene je zaista zaintrigirala priča o stanici na Ceraku (iako ne verujem da će se ostvariti). Ali bi stvarno značila ljudima koji tamo žive.

BG vozom bi se stizalo do Vuka za (pretpostavljam oko) 35 minuta.
Mislim za nekih 20 minuta,

Evo baš sam pogledao. Ima 10km vijugave pruge od Cerska do Vuka. To može da se pređe relativno brzo ali ne treba zaboraviti da treba između te dve tačke da bude jedno šest stanica. Ako se voz zadrži na svakoj oko tri minuta, to je onda +18min.
 
Која црна троминутна стајања...

То реално може за 15 минута да се пређе, али, мислим да у најновијим мапама станице на Цераку нема.
 
Jedne godine u Atini dok sam se vozio metroom nekih 7-8 stanica, padne mi na pamet da merim koliko vremena prođe od otvaranja do zatvaranja vrata na svakoj stanici... rezultat je na svakoj stanici bio identičan: 15 sekundi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759015#p759015:2vtfxgg8 je napisao(la):
Пантограф » Wed Jul 22, 2020 8:43 am[/url]":2vtfxgg8]Која црна троминутна стајања...

То реално може за 15 минута да се пређе, али, мислим да у најновијим мапама станице на Цераку нема.
Nema, naravno, suviše je to nerealno i skupo. Ipak, ako se uvodi BGvoz linija iz Makiša, mogla bi da se ubaci jedan stanica između ranžirne i Rakovice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759149#p759149:2mqurrrr je napisao(la):
tribi » 22 Jul 2020 03:35 pm[/url]":2mqurrrr]Jedne godine u Atini dok sam se vozio metroom nekih 7-8 stanica, padne mi na pamet da merim koliko vremena prođe od otvaranja do zatvaranja vrata na svakoj stanici... rezultat je na svakoj stanici bio identičan: 15 sekundi

Daleko smo mi od Atine :D

Koliko dugo se BG voz zadrži na stanici?
 
daleko smo mi od metroa.. ne glodjite kosku dzabe..

par tunela su na dugom stapu (kamenicka d.stefana..hipodrom partizanov stadion... ) a kamoli metro..budimo realni..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759234#p759234:163my1n0 je napisao(la):
ink » 22 Jul 2020 20:02[/url]":163my1n0]Koliko dugo se BG voz zadrži na stanici?
Rekao bih oko minut na Vukovom spomeniku i Karađorđevom parku. Na NBG i Tošinom bunaru nešto kraće, a na ovim drugim jako kratko. Za krak ka Rakovici ne bih znao da kažem. Svega par puta sam ga koristio. Ovo se odnosi naravno na period kada je bilo normalno stanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759234#p759234:17ht5u4t je napisao(la):
ink » 22 Jul 2020 07:02 pm[/url]":17ht5u4t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759149#p759149:17ht5u4t je napisao(la):
tribi » 22 Jul 2020 03:35 pm[/url]":17ht5u4t]Jedne godine u Atini dok sam se vozio metroom nekih 7-8 stanica, padne mi na pamet da merim koliko vremena prođe od otvaranja do zatvaranja vrata na svakoj stanici... rezultat je na svakoj stanici bio identičan: 15 sekundi

Daleko smo mi od Atine :D

Koliko dugo se BG voz zadrži na stanici?
Nema to veze sa gradom, to je neki standard za metro sisteme... tako je svuda, vozio sam se i u Istanbulu, Budimpešti, Pragu , Parizu i Barseloni, svuda je tako, ali u Atini mi palo na pamet da merim...
 
Jel se BG voz i dalje ispraca pistaljkom i zeleznickom palicom na stanicama? Kao pre 2. svetskog rata? Do generalno skoro bese tako...
 
проблем прве линије је лако решив. само се издејствује да се воде предлогом Урбанистичког завода, а то је крак ка пернатим брдима и крак ка Прокопу (како је Експрес нацртао, уз додатак везе кроз БнВ, јер они од везе кроз БнВ неће одустати). а вишекраки систем није проблем за аутоматске возове, јер се ту све програмира, да има исти такт на свим правцима
 
Сектор за метро управо ради на трећој линији која ће покрити скоро све што прве две нису. Имао сам увид у ту трасу и врло сам задовољан.

Edit: Ај да будем добар форумаш:

Capture.jpg


Постоји могућност да дође до мањих измена у коначном решењу треће линије.

Углавном, мени је ово једна врло лепа целина метроа у рангу са најбољим предлозима које смо виђали овде на форуму. :vops:
 
I ja bih bio zadovoljan da radimo za početak tu liniju. Zatim, drugu i prvu - kad se odreknu:
- besmislenog tunela ispod Save čije nas posledice koštaju par milijardi evra.
- besmislenih polazišta tipa Karićgrad
- još jedne milijarde evra
 
Ako će da bude "linija 3" prva rađena i da pokriva Cerak, Vidikovac, Filmski grad, Skojevsko naselje, donji deo Rakovice, kao i Kumodraž i dobar deo Zvezdare, te naseljeni deo Železnika, tek onda može da se smatra da je pokrila ono što nisu prve dve, i da se smatra da nije i ona promašaj.
 
Слажем се Гоје за редослед.

За тунел је крив наводни београд. Фактичко стање је онемогућило метро мост.

Ако изграде карићград у оствареним капацитетима (а хоће, као што ће на жалост и цели наводни бг направити) онда ни то полазиште неће бити толико бесмислено. Други главни разлог зашто крећу одатле је депо који ће се и први градити.

Ни један систем са три линије не би могао у БГ-у да покрије сва насеља. Ту је зато трамвај и бг воз и градска железница.
 
Znači opet bez Skojevskog, Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda... šta li su mu ta naselja skrivila?
 
од Трговачке један крак ка пернатим брдима и решен проблем. само не знам зашто то нико неће да види. када ће већ да спуцају тол'ке милијарде, шта фали да додају још коју стотину и покрију та велика насеља. апропо тунела испод Саве, не заборивите Јовинов метро план, који је замишљао тунел испод Саве за РМ
 
Не видим што је проблем тај мост и даље. Ако је бука у питању, може да буде "тунел" на стубовима, а траса може да прође било где, у том смислу и над мостом, тј да мост буде дуплиран метроом. Или у равни... Може да прође кроз зграду, ето јефтине метро станице.
2841_451133_126066.jpg


Хоће ли бити лепо? Мислим да није важно ако спречава страшно бацање новца на бесмислени тунел испод Саве.

Јовин уз све дужно поштовање, није баш претерано водио рачуна о новцу.

И да, прва линија како је Експрес нацртао је свакако пожељнија, а после, ако хоће, нек додају крак на Карићград... Али после
 
Проблем је друга линија односно њена траса испод главне железничке станице. Тај ролеркостер изазван мостом би био технички скоро неизводљив и такође бесмислен. Но, слажем се да је зарад избегавања тунела ваљало и кориговати трасу али би се опет испречио наводни београд. Јбг, једна лоша ствар повлачи другу.

Иначе, смеје ми се брк кад се исти људи жале на цену метроа који су подржали мост и 3км булевара од пола милијарде. Ето, то би вам била цена покривања тих насеља метроом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759402#p759402:2novdp85 je napisao(la):
Прле » 23 Јул 2020, 13:40[/url]":2novdp85]Може да прође кроз зграду, ето јефтине метро станице.
2841_451133_126066.jpg

станари те зграде би крали струју од метроа ако би се то код нас изградило
 
da li gresim, ako bi se usvojio plan sa ovakve tri linije kako nam je delija predstavio, rakovica bi bila jedina gradska opstina kroz koju ne bi prosao ni metar metro trase?

ima neke kosmicke pravde u tome, ocekujem jos vecu podrsku gradskoj vlasti od strane lokalnog stanovnistva
 
Трећа линија је одлична, све остало је ђубре, и то ђубре преплаћено неколико милијарди евра.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759405#p759405:2vnc21yl je napisao(la):
Delija » 23 Jul 2020 12:45 pm[/url]":2vnc21yl]Проблем је друга линија односно њена траса испод главне железничке станице. Тај ролеркостер изазван мостом би био технички скоро неизводљив и такође бесмислен. Но, слажем се да је зарад избегавања тунела ваљало и кориговати трасу али би се опет испречио наводни београд. Јбг, једна лоша ствар повлачи другу.
Most ne bi pravio rolerkoster, jer bi trasa mogla da bude nadzemna ili plitko ukopana na NBG, a i celom dužinom pored Sajma i Savskom ulicom. A u terazijskom grebenu stanice bi bile značajno pliće i jeftinije. Uštedeli bismo par milijardi evra, i imali za te tri linije. Ovako ćemo ostati i bez tih milijardi i bez kompletnog metroa - jer u projekat će se ući, par milijardi će biti spucano, a onda će neko 2027. zagrebati dno kase, i saopštiti da bi to bilo to.
Иначе, смеје ми се брк кад се исти људи жале на цену метроа који су подржали мост и 3км булевара од пола милијарде. Ето, то би вам била цена покривања тих насеља метроом.
Jedno ne sme da isključuje drugo. I most, i petlje i bulevar su bili (i pokazali se) preko potrebni. Čak bi sadašnja petja Radnička legla k'o kec na jedanaest nadzemnom metrou pored Sajma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759394#p759394:1iostqsh je napisao(la):
tribi » Čet Jul 23, 2020 11:13 am[/url]":1iostqsh]Znači opet bez Skojevskog, Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda... šta li su mu ta naselja skrivila?
Pa imaju tu kletvu da su isprojektovana uz ocekivanje metroa, tako da ga verovatno nikda dobiti nece...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759425#p759425:1nutwm2v je napisao(la):
razgradjevinar » 23 Jul 2020 01:31 pm[/url]":1nutwm2v]da li gresim, ako bi se usvojio plan sa ovakve tri linije kako nam je delija predstavio, rakovica bi bila jedina gradska opstina kroz koju ne bi prosao ni metar metro trase?

ima neke kosmicke pravde u tome, ocekujem jos vecu podrsku gradskoj vlasti od strane lokalnog stanovnistva
Pošto je u svim ostalim opštinama pobedila opozicija :bash:
 
Ja i dalje ne razumem zasto nisu pokriveni glavni gradski bulevari metroom.
Srpskih vladara, bulevar Kralja Aleksandra, 29ti Novembar i Jurija Gagarina ostadoše bez metroa a to su žile kucavice ovog grada.
 
Vrh