Ako me sećanje dobro služi, ti si upravo bio za varijantu "razvojnog" metroa i izgradnju trenutnih "ledina".spatiotecte":9mk79gzm je napisao(la):Ja i dalje ne razumem zasto nisu pokriveni glavni gradski bulevari metroom.
Srpskih vladara, bulevar Kralja Aleksandra, 29ti Novembar i Jurija Gagarina ostadoše bez metroa a to su žile kucavice ovog grada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759465#p759465:34fxknta je napisao(la):solecar » 23 Jul 2020 02:48 pm[/url]":34fxknta]Ako me sećanje dobro služi, ti si upravo bio za varijantu "razvojnog" metroa i izgradnju trenutnih "ledina".spatiotecte":34fxknta je napisao(la):Ja i dalje ne razumem zasto nisu pokriveni glavni gradski bulevari metroom.
Srpskih vladara, bulevar Kralja Aleksandra, 29ti Novembar i Jurija Gagarina ostadoše bez metroa a to su žile kucavice ovog grada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759365#p759365:1586054e je napisao(la):Delija » 23 Jul 2020 12:22 pm[/url]":1586054e]Сектор за метро управо ради на трећој линији која ће покрити скоро све што прве две нису. Имао сам увид у ту трасу и врло сам задовољан.
Zašto mora da zaranja na NBG strani? Koja je poenta širokih bulevara ako ćemo da sve živo ukopavamo? Sigurno ih nismo pravili za razvlačenje mreže parking mesta.spatiotecte":23v7rwax je napisao(la):Sto se tice tunela ispod Save ne znam zasto to pravi problem ljudima kad to košta isto kao i tunel ispod grada, tu prodje krtica isto kao i bilo gde drugde dok mostu su potrebni fundiranja stubova i teže ga je uklopiti u gradsko tkivo.
Takodje sa mostom se bas dobija efekat roller kostera jer mora da izroni iz zemlje pa rampama da se podize na nivo iznad reke da bi opet zaronio pod zemlju na drugoj strani, potrebno je izgraditi vijadukte koji kvare ambijentzlne celine u starom delu grada otud smatram da je tunel dobro resenje.
Takodje je logicno da se ukrstanje 2 linije napravi ispod zemlje jer je presedanje putnika lakse ako su obe linje ispod zemlje a ne da jedna bude ukopana a druga bude 10 metara iznad zemlje.
Sva ukrstanja metro linija susednih gradova na glavnoj centralnoj metro stanici se vrše ispod zemlje logično je da tako bude i kod nas.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759493#p759493:1ff3xwop je napisao(la):Delija » Thu Jul 23, 2020 4:14 pm[/url]":1ff3xwop]Такође, несрећни БНВ ће бити зона са највећим коеф. изграђености у граду кроз 5-10 година. На жалост тако је. Лично да се питам оставио бих их да се гуше у издувним гасовима без иакаквог система али ето. По бројкама и централној градској позицији заслужује метро.
Pa tunel ima isti taj problem, budući da metro trasu ispod zgrada na šipovima na NB niko neće projektovati. Jedino su, starim planom, gurali tunel ispod osnovnih škola u blokovima 1 i 2, upravo da bi dobili radijus koji odgovara teškom metrou. Ali, te škole nemaju šipove, već su građene na betonskima pločama položenim u peskovito tle.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759511#p759511:3dl1d6cz je napisao(la):spatiotecte » 23 Jul 2020 05:20 pm[/url]":3dl1d6cz]Pantografe, osim Jurija Gagarina i Zorana Dzindzica nema razdelnih ostrva planiranih za metro, dakle tamo gde su planirane linije 2 i 3 jednostavno nije predvidjeno da ide iznad zemlje niti je to moguće jer bi morale sve te ulice da se preprave i to bi kostalo mnogo skupo a i pitanje je da li bi moglo svuda da se uradi.
Na NBG se ulice seku pod 90 stepeni, metro mora da ima krivinu sa radijusom, bio bi problem postaviti stubove na raskrsnicama gde metro skrece pod 90 stepeni jer bi odredjeni stubovi zavrsili po sred kolovoza, morala bi komplet ulična mreza da se prepravi i prilagodi metro trasi i da se izmeste kanalizacija i podzemne instalacije.
Tunel se namece kao logično rešenje.
Mislim da nije i da metro mora da prođe ispod BNV, a sa druge strane me vidim zbog čega njegovi stanovnici ne bi koristili javni prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759522#p759522:1dqssu7y je napisao(la):ink » Thu Jul 23, 2020 5:57 pm[/url]":1dqssu7y]Stanice ispod Mostara i Savskog trga su svakako dovoljno blizu BNV za posetioce i za ljude koji će tu raditi. Žitelji tog naselja svakako neće koristiti javni prevoz.