Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635142#p635142:2zm4vxx6 je napisao(la):
solecar » 01 Jul 2019 12:15 am[/url]":2zm4vxx6]Tramvajska mreža da se proširi kroz Omladinskih brigada , Bulevar Milutina Milankovića , Bulevar umetnosti (kasnije se spoji sa prugom u Severnom bulevaru , a mogao bi i da se produži Agostina Neta do okretnice koja trenutno nije u funkciji , a ima prostora za izgradnju tramvajske) , Bulevar Mihajla Pupina (od Opštine ka Zemunu) , kroz Zemun gde je najpovoljnije , da se izgradi okretnica kod Starog sajmišta ili produži ulicom Ušće i tamo u parku napravi okretnica (poput okretnice na Tašu). Bulevar Zorana Đinđića ostaviti za metro koridor.
Što se tiče pravca Vojvođanska - Tošin bunar , za to sam delimično , tačnije od Bulevara Milutina Milankovića do kružnog toka u Dr. Ivana Ribara.

Ne znam zašto nisi dobio ni jedan lajk kad je sve što si napisao na mestu! Proguscenje I poboljsanje tramvajske mreže + veza sa metrom i beovozom je optimalno rešenje za Nbg. Pa onda dugoročno dodavanje još linija metroa.

Inače, primetio sam još jedan veliki plus plana metroa koji se propagira sa samo jednim depom za obe linije. Recimo dodje do neke havarije npr na Banovom Brdu (pozar, iskakanje iz sina) - Vama više ni jedan voz na mreži ne može da se vrati u depo dok se to ne sanira! Krajnje zgodno.
 
Hvala. Inače jedna mala ispravka. Nije Severni bulevar nego Bulevar Crvene Armije.
 
Delegacija JKP "Beogradski metro i voz" gostovaće u Kini i obilaziti metroe
Beograd -- Na poziv kineske kompanije "Pauer Čajna", delegacija JKP "Beogradski metro i voz" će od 8. do 12. jula boraviti u Kini, saopšteno je iz ovog gradskog preduzeća.

Beoinfo prenosi se da će tokom posete gradu Čengdu delegacija obići metro ovog grada i upoznati se sa drugom fazom radova na četvrtoj liniji metroa, kao i sa osamnaestom linijom metroa u tom gradu.

Predstavnici JKP „Beogradski metro i voz” će tokom svog boravka u gradu Čengdu prezentovati projekat "Beogradski metro" svojim kineskim kolegama iz kompanije "Pauer Čajna".

Navodi se da će nakon četvorodevne posete ovom gradu, deo delegacije JKP "Beogradski metro i voz" posetiti i grad Šenžen, u kom će u narednih sedam dana obići radove na linijama metroa 4, 7, 9 i 12, koji su u različitim fazama izgradnje.

Pored obilazaka linija metroa, delegacija će imati niz stručnih seminara i predavanja u organizaciji domaćina na teme rada TBM mašina, načina izgradnje, organizacije gradilišta, enterijera podzemnih stanica i opremljenosti operativnog centra.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=07&dd=06&nav_id=1563202
 
Tramvaj kroz O Brigada bi imao isti problem kao i autobusi - ogromna koncentracija semafora kod kojih su sva moguca skretanja dozvoljena i tesko opterecena, te crveno jako dugo drzi. To prvo mora nekako da se resi (licno volim tramvaj, pa bih ga rado tu video, no samo zuta traka i nekakva prednost po raskrsnicama moze mnogo da unapredi prevoz tuda).
 
Kakva je uopste korist ove posete kini? Meni izgleda samo da se potrose drzavne pare. Jesutu neki piticari koji idu tamo da razgledaju i vicu da da, i loze da ce kao nesto da rade? Najverovatnije.
 
Мени пада на памет да би можда било боље да трамвај иде Булеваром уметности и Црвене армије када се споје, мање је семафора, нема укрштања са аутопутем, и даље би могло да се настави ка Земуну низ Николе Тесле ка Карађорђевом дому.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636796#p636796:3j1ydyfg je napisao(la):
dziggy » 06 Jul 2019, 15:55[/url]":3j1ydyfg]Kakva je uopste korist ove posete kini? Meni izgleda samo da se potrose drzavne pare. Jesutu neki piticari koji idu tamo da razgledaju i vicu da da, i loze da ce kao nesto da rade? Najverovatnije.
To su uobicajene posete, kada neka firma u ovom slucaju kineska, treba da predstave investitoru tehnologiju i metode izvodjenja radova, primenjene matrijale, nacin opremanje, cenu kostanja itd. To je uobicajena praksa generalno, ne idu politicari idu strucne osobe, bar bi tako trebalo da bude. Ova vest samo znaci, da se ceka samo finalno potpisivanje ugovora. Sta tacno i u kom obimu, videcemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636560#p636560:1jhkz37y je napisao(la):
markomarko » Fri Jul 05, 2019 8:32 pm[/url]":1jhkz37y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635142#p635142:1jhkz37y je napisao(la):
solecar » 01 Jul 2019 12:15 am[/url]":1jhkz37y]Tramvajska mreža da se proširi kroz Omladinskih brigada , Bulevar Milutina Milankovića , Bulevar umetnosti (kasnije se spoji sa prugom u Severnom bulevaru , a mogao bi i da se produži Agostina Neta do okretnice koja trenutno nije u funkciji , a ima prostora za izgradnju tramvajske) , Bulevar Mihajla Pupina (od Opštine ka Zemunu) , kroz Zemun gde je najpovoljnije , da se izgradi okretnica kod Starog sajmišta ili produži ulicom Ušće i tamo u parku napravi okretnica (poput okretnice na Tašu). Bulevar Zorana Đinđića ostaviti za metro koridor.
Što se tiče pravca Vojvođanska - Tošin bunar , za to sam delimično , tačnije od Bulevara Milutina Milankovića do kružnog toka u Dr. Ivana Ribara.

Ne znam zašto nisi dobio ni jedan lajk kad je sve što si napisao na mestu! Proguscenje I poboljsanje tramvajske mreže + veza sa metrom i beovozom je optimalno rešenje za Nbg. Pa onda dugoročno dodavanje još linija metroa.

Inače, primetio sam još jedan veliki plus plana metroa koji se propagira sa samo jednim depom za obe linije. Recimo dodje do neke havarije npr na Banovom Brdu (pozar, iskakanje iz sina) - Vama više ni jedan voz na mreži ne može da se vrati u depo dok se to ne sanira! Krajnje zgodno.
Нови Београд нарочито центална и урбана зона где се врши много већа размена и миграција људи, где је центар збивања Општина Нови Београд, Вест Поинт 65, стамбени блокови 1, 33, 38, 70а, једноставно је премала за аутобуске подсистеме, трамвај дуж те зоне како је Јовин планирао да иде у Земун би решио муке целе те урбане зоне, за Ивана Рибара и Војвођанску јасно ко дан, не треба скраћивати 601 ни под разно са Савског Трга, већ Зелени Венац, да прави круг око истог па кроз Немањину и то је то... Свако скраћивање 601 повлачи несносне колапсе људи у конзервама 71 и већ крцатом 95... Не може Метро да утиче на скраћење 601, превелик је број људи за такав подухват!
 
Evo ispravljena verzija. Klikom na sliku se otvara veca slika, a slika u punoj rezoluciji se moze skinuti sa linka.

file.php

https://www.dropbox.com/s/1mwdgluekwjyxxk/infografika metro.jpg?dl=0
 
Najnoviji metro iz Kine.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wJSPtNirHNA[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638166#p638166:3ajsq95o je napisao(la):
milanche » 11 Jul 2019 10:25 am[/url]":3ajsq95o]
Ovo je odlično. Ne samo zbog konkretnog rešenja postera, već mnogo više zbog shvatanja da i mi moramo da se okrenemo pravljenju ovakvih "infografika" kao standardnom i sasvim redovnom načinu prezentacije činjenica, čak i u ovakvim forumima. Svet se drastično promenio. Ljudi više nemaju strpljenja da čitaju, prosečna dužina fokusirane pažnje im je postala manja od trajanja pažnje kod zlatne ribice, i još su navikli da informacije primaju odjednom kroz slike i simbole, a ne samo kroz reči čije značenje tek treba interpretirati po redu, jednu po jednu. Infografika treba da predstavlja kratak skup najvažnijih agumenata koji se mobilnim telefonom lako, trenutno i u celini mogu preuzeti, što im omogućuje da se lako šire po društvenim mrežama i u klasičnim medijima. Copy-paste novinari naših tabloidnih click-bait medija su odavno prestali biti specijalizovani za bilo šta, ili biti obrazovani, ili makar inteligentni, pa im treba spremiti na gotovo nešto što jednim klikom mogu da iskopiraju i što znaju da smeju da koriste. Takođe, infografike su i krajne efikasno anti-bot sredstvo. Sliku sa vrlo kratkim argumentima i pridruženim simbolima je daleko teže relativizovati i zaboraviti, ma šta oni posle nje komentarisali. Dobar primer:

 
Jel imaš ti neku svežiju informaciju? Bajato ti ovo iz 2013 godine. :)
 
Ali je veoma efikasno u prenošenju poruke, zar ne? To treba i mi da radimo kad mislimo da je nešto važno za Beograd.
 
А како решити 95? Како решити Блок 42 и Прокоп када нема железнице?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638620#p638620:1sal8n26 je napisao(la):
Zuma » Pet Jul 12, 2019 8:47 pm[/url]":1sal8n26]Ali je veoma efikasno u prenošenju poruke, zar ne? To treba i mi da radimo kad mislimo da je nešto važno za Beograd.
Ono što je važno , teško da može da stane u 5 sec.
 
Ja moram da te pohvalim i za ideju i za dizajn :kk: :sesir:
 
Е ајде још на ћирилици, да могу и ја да делим.
 
Vrh