Denivelisani površinski "teški tramvaj" bez i jednog semafora i raskrsnice jako lepo radi posao (primer Luksemburga)... i sigurno da u Beogradu ima jako mnogo trasa gde se to može napraviti.
Kopanje dubokih tunela ispod Save i ovakvo "razbacivanje" TBMovima je nerealno. Beograd nema budžet Menhetna. A BG voz ne može da nadoknadi ove predložene linije jer BG voz je daleko ograničeniji u odnosu na graske vozove većih Evropskih gradova.
Slažem se šta ljudi kažu. Blokovima južno od autoputa ostaje 95 a za pojas Vukovog Spomenika i Dimitrijalu ostaje 65ica kao veza sa Novim Beogradom.
Liniji jedna nema pomoći dok je ova garnitura na vlasti, ona mora da ide Luka, Marina, BNV, Makiš. Ali eventualna druga i treća linija moraju biti pametnije planirane. Mada šta znače moje reči kada ova vlast već 5 godina bukvalno lažira "brojanje putnika" da bi imala podtake koji opravdavaju njihove planove.
Kopanje dubokih tunela ispod Save i ovakvo "razbacivanje" TBMovima je nerealno. Beograd nema budžet Menhetna. A BG voz ne može da nadoknadi ove predložene linije jer BG voz je daleko ograničeniji u odnosu na graske vozove većih Evropskih gradova.
Slažem se šta ljudi kažu. Blokovima južno od autoputa ostaje 95 a za pojas Vukovog Spomenika i Dimitrijalu ostaje 65ica kao veza sa Novim Beogradom.
Liniji jedna nema pomoći dok je ova garnitura na vlasti, ona mora da ide Luka, Marina, BNV, Makiš. Ali eventualna druga i treća linija moraju biti pametnije planirane. Mada šta znače moje reči kada ova vlast već 5 godina bukvalno lažira "brojanje putnika" da bi imala podtake koji opravdavaju njihove planove.