Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.957
- Pohvaljen
- 14.901
Не прихватам исправку.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629742#p629742:5apmnw01 je napisao(la):milanche » 13 Jun 2019 06:35 am[/url]":5apmnw01]Delija: samo da te ispravim, francuzi jesu predlagali dva lrt vozila tvrdeći da je dovoljno, naši su insistirali za prve dve linije na tri lrt vozila, dakle 96m dužine.
Ukrštanje sa bg vozom je predvidjeno naravno: na vukovom spomeniku, gde postoji već urađena stanica, nbg, i prokopu.
Једино глупље од 2 цитадиса јесу 3 куплована цитадиса. То би значило драматично већу цену возних средстава и цену експлоатације уз 15-25% мањи капацитет тог трамвај-возића по истој дужини у односу на метро. Да не причам о већој грађевинској цени тунела за трамваје због пантографа
Укрштање са бг возом на пар места (какав год план и траса да је била немогуће је не укрстити се са бг возом) није и не може бити некакав стратешки развој градске железнице. Од 2000е на овамо убедљиво најбоља, најрационалнија лаж/део кампање/план/предлог јесте ширење бг воза до Младеновца, Панчева и Лазаревца. За време ДС-а након изнуђеног отварања прве линије бг воз је заборављен како у плановима тако и у метро студијама. И у том смислу овај актуелни план јесте мање зло.