[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629033#p629033:3t4phiw6 je napisao(la):
Zuma » 10 Jun 2019, 16:57[/url]":3t4phiw6]
Očigledno je činjenica velike gužve u Vojvode Mišića prosto iskorićena da bi se zatim opravdala trasa kroz Beograd na Vodi i buduća gradnja na izvorištima vode u Makišu.
BVM jeste bitna arterija i jeste glavni problem grada. Ako se tu napravi cep, staje ceo juzni beograd.Tu je i sajam, ali i presedacka stanica sa lastinih i drugih prigradskih autobusa. Tu je bila i predvidjena i sada je koliko mi se cini, zadnja stanica lokalnih vozova iz pravca topcidera.
Medjutim linije se postavljaju i prema planiranim opterecenjima. Posto su sigurno uneli u program kompletnu paniranu izgradjenost BNV koja ce biti za 30-50 godina mozda, sa mega trznim centrom, bez problema mogu da brane da ce tu da bude velika potraznja. Medjutim tu se stvara problem da je njima vaznija saobracajna opsluzenost trznog centra i naselja koje ce biti kompletirano za 30 godina, nego KCS i glavne zel stanice. To nije normalno.
Takodje krak ka makisu mogu da brane, govoreci da tamo ima veliki prostor za depo i da se tamo vec nalaze objekti za odrzavanje zeleznickih vozila i da je zato prikladno. i to je tacno. Medjutim krak ka makisu moze biti servisni, ili da se linja grana, pa da se u buducnosti linija produzi dalje ka petlovom brdu, dok bi svaki 3 polazak isao za Makis.
Ono sto je najdebilnije je sto nova trasa od trga koristi trasu zel pruge oko luke beograd. Nije normalno da se sada gradi metro u delu gde ce se mozda nekad gradit stanovi (prvo da se izmesti luka, ili prosto ugasi po njihovom obicaju). Nije normalno da ne ide ispod 29.novembra gde je sada velika opterecenost.
Sto se cene tice od 3,6milijardi, naraslo na 4,0milijardi, 400 miliona manje vise, kad je Beg bio cicija. I to samo za dve linije. A narod ko narod....u svakom slucaju bilo je ideja da se metro gradi kroz "potencijal za gradnju" pa de se "otplacuje" prodajom zemljista. Mozda ce tako da "brane" ovu nerazumnu cenu.