Šta je novo?

Metro

Spatio vidis da je formiran konzorcijum jakih firmi koje ce to da iznesu imas sve u clanku koji sam okacio i rendere stanica ...
 
Interesantan clanak i lep crtez kako su to zamislili, nisam jos video ove crteze, samo one od Mirjane Lukic za Vukov Spomenik.
Jbg bili optimisti sto se tice metroa za vreme SFRJ, meni je i Jovinov metro plan bio previse ambiciozan i daleko od realnosti.
 
Могао је Јовинов план да се примени, али је време грабежа и отимачине које је било за време комуниста са једне, и са друге стране санкција узело маха. Јовин и Бранко Пешић тој господи једино нису ваљали, јер су имали визију о развијању појединих делова града, и не би имали неплански грађена насеља попут Миријева, Бежанијске Косе и Земун Поља... Јовин је о развоју града имао визију унапред 30.година, али није подршку комуњара, све то знам од стране човека који живи код мене у блоку... Бранка Пешића су буквално најурили са места градоначелника, јер није хтео да подржи чувене идеје о трамвају у 21.век, и укидању тролебуса за Земун као нерентабилно решење... Сад зазиремо у политику, али кад се вучемо за језик...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616206#p616206:2g8tx399 je napisao(la):
адам93 » 13 Apr 2019 21:08[/url]":2g8tx399]Прво да поздравим као нови остале форумаше. С обзиром да су остали овде покрили већину проблема везаних за метро план власти и с обзиром и у нади да тај план вероватно неће никад заживети ја сам израдио своје виђење како потпуно изграђени систем масовног превоза путника треба да изгледа у Београду. Опростићете ми аутистично фантазирање и тоталну немогућност изградње оваквог система. Поента овог менталног разгибавање нису толико тренутне реалне могућности него више како би метро у Београду идеално требао да изгледа. Систем по овом виђењу треба да спаја удаљене крајеве града на супротним странама, и периферију града са центром; да буде комплементаран, подпомогнут и укрштен са другим системима масовног превоза; да има станице на растојањима од 0.5 км у центру, у просеку 1 км , и више од 1км у периферији, са пуно тачака преседања и релативно великом брзином путовања од једног до другог краја линије. Линије 1 и 2 би биле дефинитивно приоритетне у изградњи уз затим 5,6 и 7, мада би се надземни делови свих линија градили паралелно због једноставности и ради што бржег комплетирања система. Трудио сам се да линије у што већем делу прате велике булеваре, отворене просторе и сл. Процените колко је ова идеја смислена и хвала вам на пажњи!
file.php
Боље можда црвену линију за Ритопек, да би се боље обухватила Винча

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616257#p616257:2g8tx399 je napisao(la):
Gaspar18 » 13 Apr 2019 23:59[/url]":2g8tx399]Могао је Јовинов план да се примени, али је време грабежа и отимачине које је било за време комуниста са једне, и са друге стране санкција узело маха. Јовин и Бранко Пешић тој господи једино нису ваљали, јер су имали визију о развијању појединих делова града, и не би имали неплански грађена насеља попут Миријева, Бежанијске Косе и Земун Поља... Јовин је о развоју града имао визију унапред 30.година, али није подршку комуњара, све то знам од стране човека који живи код мене у блоку... Бранка Пешића су буквално најурили са места градоначелника, јер није хтео да подржи чувене идеје о трамвају у 21.век, и укидању тролебуса за Земун као нерентабилно решење... Сад зазиремо у политику, али кад се вучемо за језик...
Постоји ли уопште негде тај план (не метроа, него града) да се нађе? Ја знам само за онај део где су мислили да Краља Милана претворе у пешачку улицу, а Славија би била као правоугаоник
 
Србо до тог Јовиновог плана је јако тешко стићи, али пошто имам пар људи , у наредним месецима могу се распитати о чему је био проблем, али по причи њих, који су радили у његовом окружењу, поента је била, да је цео електрофиковани део превоза могао да прође кроз цео Нови Београд, планирано је било да на крају Гандијеве у Блоку 70 и на крају Нехруове у Блоку 44 буду помоћне трамвајске окретнице, а да трамвај прође кроз целу Омладинских Бригада до Јурија Гагарина, са десним скретањем, а да иде од Мухара... У томе је била поента. За тролејбус за Земун, ћу морати да јурим тих пар особа, ако у периоду од два месеца су међу живима... Обзиром да су то особе од преко 8.банки, и знају за ово решење на Тргу које је требало још пре 40.година применити...
 
Gaspar vec si obecavo da ces da nas obradujes informacija pa nikako da docekamo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616206#p616206:108xnxaz je napisao(la):
адам93 » Суб Апр 13, 2019 10:08 pm[/url]":108xnxaz]Прво да поздравим као нови остале форумаше. С обзиром да су остали овде покрили већину проблема везаних за метро план власти и с обзиром и у нади да тај план вероватно неће никад заживети ја сам израдио своје виђење како потпуно изграђени систем масовног превоза путника треба да изгледа у Београду. Опростићете ми аутистично фантазирање и тоталну немогућност изградње оваквог система. Поента овог менталног разгибавање нису толико тренутне реалне могућности него више како би метро у Београду идеално требао да изгледа. Систем по овом виђењу треба да спаја удаљене крајеве града на супротним странама, и периферију града са центром; да буде комплементаран, подпомогнут и укрштен са другим системима масовног превоза; да има станице на растојањима од 0.5 км у центру, у просеку 1 км , и више од 1км у периферији, са пуно тачака преседања и релативно великом брзином путовања од једног до другог краја линије. Линије 1 и 2 би биле дефинитивно приоритетне у изградњи уз затим 5,6 и 7, мада би се надземни делови свих линија градили паралелно због једноставности и ради што бржег комплетирања система. Трудио сам се да линије у што већем делу прате велике булеваре, отворене просторе и сл. Процените колко је ова идеја смислена и хвала вам на пажњи!
file.php

Јако ми се свиђа план иако би можда боље било прво повући једну линију Запад-Исток па Север-Југ па тек онда градити све остале. Мислим да је ово превише линија за Београд и да је много боље да се комбинује воз ,метро и лаки метро уместо само тежак и лаки метро. Беспотребно грађење линија и ниједна станица на Прокопу. :kafa:
 
Прокопу генерално треба једна крштена аутобуска линија преко Аутопута и Сава Центра до Општине Нови Београд, која је изгубљена укидањем трасе 94... Ето у томе је у поента, јер са оваквим накарадним тактом воза у било ком смеру све је ово осуђено на позивање видовите зорке... Значи аутобуска линија од Општине Нови Београд - Омладинских Бригада - Трећи Булевар да закачи јужни део Блока 42 - Антифашистичке Борбе - Аутопут - Прокоп. Три аутобуса на 20 минута од 4 до 00, од тога да од 6 до 22 иду сва три, а после на пола сата иду са обе окретнице. Итекако изводљиво, а финансијска средства смешна!
 
Šta ćeš , sve zahtevnije od "paint" - a je izuzetno kompleksna rabota. :)
 
Mislim da je jos i dobro kako je moglo da bude (npr. Srbija voz itd..), ako nista svi cemo moci da kazemo da se vozimo u BMV(W)-u :).
 
Хоће да гради метро у Београду? Може, али да:

1. Повуче признање Косова и отера "дипломате" квази државе
2. Плати штету коју је његова држава нанела приликом НАТО бомбардовања
 
Bolje bi nama bilo (u svakom mogućem smislu) da se obratimo Kinezima.
 
Srbija je nemačkom automobilskom gigantu Folksvagenu ponudila lokaciju za izgradnju fabrike u Inđiji, kao i da jedna od linija budućeg beogradskog metroa saobraća do Inđije kako bi i Beograđani mogli da rade u pogonima te fabrike, saznaju Večernje novosti.

http://rs.n1info.com/Biznis/a478412/Vec ... djiji.html

vozove smo ukinuli pa cemo da izgradimo metro od 50km
 
Isprsićemo se sa par polazaka BG: voza , taman koliko je potrebno da radnici dođu i odu iz fabrike.
 
A i ovi novinari svasta mogu da napisu...cuj metro do Indjije...

Pardon...a i ovaj narod moze u svasta da poveruje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Metro do Inđije, a ne postoji ni gradski/prigradski autobus do Stare Pazove. Produžavamo metro na jednoj strani, dok na drugoj ostavljamo stotine hiljada ljudi na cedilu.
 
Pa ako izdejstvuješ neko zvučno ime da gradi fabriku u Leštanima , dobićeš i metro i BG: voz i bolji gradski prevoz. :)
 
Vrh