Боље можда црвену линију за Ритопек, да би се боље обухватила Винча[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616206#p616206:2g8tx399 je napisao(la):адам93 » 13 Apr 2019 21:08[/url]":2g8tx399]Прво да поздравим као нови остале форумаше. С обзиром да су остали овде покрили већину проблема везаних за метро план власти и с обзиром и у нади да тај план вероватно неће никад заживети ја сам израдио своје виђење како потпуно изграђени систем масовног превоза путника треба да изгледа у Београду. Опростићете ми аутистично фантазирање и тоталну немогућност изградње оваквог система. Поента овог менталног разгибавање нису толико тренутне реалне могућности него више како би метро у Београду идеално требао да изгледа. Систем по овом виђењу треба да спаја удаљене крајеве града на супротним странама, и периферију града са центром; да буде комплементаран, подпомогнут и укрштен са другим системима масовног превоза; да има станице на растојањима од 0.5 км у центру, у просеку 1 км , и више од 1км у периферији, са пуно тачака преседања и релативно великом брзином путовања од једног до другог краја линије. Линије 1 и 2 би биле дефинитивно приоритетне у изградњи уз затим 5,6 и 7, мада би се надземни делови свих линија градили паралелно због једноставности и ради што бржег комплетирања система. Трудио сам се да линије у што већем делу прате велике булеваре, отворене просторе и сл. Процените колко је ова идеја смислена и хвала вам на пажњи!
Постоји ли уопште негде тај план (не метроа, него града) да се нађе? Ја знам само за онај део где су мислили да Краља Милана претворе у пешачку улицу, а Славија би била као правоугаоник[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616257#p616257:2g8tx399 je napisao(la):Gaspar18 » 13 Apr 2019 23:59[/url]":2g8tx399]Могао је Јовинов план да се примени, али је време грабежа и отимачине које је било за време комуниста са једне, и са друге стране санкција узело маха. Јовин и Бранко Пешић тој господи једино нису ваљали, јер су имали визију о развијању појединих делова града, и не би имали неплански грађена насеља попут Миријева, Бежанијске Косе и Земун Поља... Јовин је о развоју града имао визију унапред 30.година, али није подршку комуњара, све то знам од стране човека који живи код мене у блоку... Бранка Пешића су буквално најурили са места градоначелника, јер није хтео да подржи чувене идеје о трамвају у 21.век, и укидању тролебуса за Земун као нерентабилно решење... Сад зазиремо у политику, али кад се вучемо за језик...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616206#p616206:108xnxaz je napisao(la):адам93 » Суб Апр 13, 2019 10:08 pm[/url]":108xnxaz]Прво да поздравим као нови остале форумаше. С обзиром да су остали овде покрили већину проблема везаних за метро план власти и с обзиром и у нади да тај план вероватно неће никад заживети ја сам израдио своје виђење како потпуно изграђени систем масовног превоза путника треба да изгледа у Београду. Опростићете ми аутистично фантазирање и тоталну немогућност изградње оваквог система. Поента овог менталног разгибавање нису толико тренутне реалне могућности него више како би метро у Београду идеално требао да изгледа. Систем по овом виђењу треба да спаја удаљене крајеве града на супротним странама, и периферију града са центром; да буде комплементаран, подпомогнут и укрштен са другим системима масовног превоза; да има станице на растојањима од 0.5 км у центру, у просеку 1 км , и више од 1км у периферији, са пуно тачака преседања и релативно великом брзином путовања од једног до другог краја линије. Линије 1 и 2 би биле дефинитивно приоритетне у изградњи уз затим 5,6 и 7, мада би се надземни делови свих линија градили паралелно због једноставности и ради што бржег комплетирања система. Трудио сам се да линије у што већем делу прате велике булеваре, отворене просторе и сл. Процените колко је ова идеја смислена и хвала вам на пажњи!