Šta je novo?

Metro

Ne mislim da je priča o 95 lutanje od priče o metrou, šta više ja mislim i da treba juriti one linije koje su preopterećene i nekako ih rasteretiti.
Za Krnjača Most znam kako stoje stvari, išao sam nekoliko puta i potpuno razumem to da je ona jedva upotrebljiva, i tu treba popraviti malo situaciju, sa druge strane ja i zagobaram ideju da autobuski saobraćaj treba makar malo podrediti vozu, da se naprave te fider linije.
nego, jedno onako delimično metro pitanje, koliko bi se isplatile linije koje bi isključivo išle smp-om, ump-om i autoputem? da se tuda izvuku brze linije? i kasnije možda zaobilaznicom? pa da se druge linije nakače na njih?
 
Треба добро узети у обзир могућности које се отварају са изградњом многих планираних саобраћајница (УМП, СМТ, обилазница, проширења разних улица, тунели, нови мостови).
 
Sad u Bg hronici rekoše da će ulaz u stanicu na Trgu biti u sklopu buduće zgrade opere i baleta, a da će metro na Novi Bg ići ili preko novog SSM, ili tunelom ispod Save :shock:
 
Ma sigurno da će tunelom ići, pa gde bi se to isplatilo? mislim prvenstceno zbog tolike dubine jer je stari deo grada dosta visok a no save ipak nije tako visoko nego sprdaju se, ako će, nek su živi i zdravi
 
Predlažem da unajmimo jedan autobus i da se vozimo npr linijom 7 da se siti ispričamo i steknemo neki novi utisak o metrou, čisto da proslavimo 600 strana i najavljene studije o metrou ili šta je već danas aktuelno
 
Чак и у временима када је био удаљен са позиција одлучивања, Јовин је до 2013. имао неограничен медијски простор, чак и у прорежимским медијима! Односно дошли смо у време када је интелект потпуно обезвређен.

Иако сам у јавном простору доста критиковао Јовина, за живота смо имали однос узајамног поштовања. Зато сам одлучио да се суздржим од критика у овом чланку, што зато што је преминуо недавно, што због потребе да се нагласи чињеница о цензури Јовина последњих 5 година.

Метро наслеђе Бранислава Јовина, цео чланак.
 
Ovi su se potpuno izgubili sa planom

@Karlo
Ti bi mogao, na osnovu ovih članaka, da napišeš knjigu.
 
Suvise je daleko njihova druga linija tako da je kasnije moguce ispraviti. Mislim da su svesni onoga o cemu smo pisali a to je sta sa tramvajskom mrezom ako se progura metro preko novog mosta.

Fokus i pritisak sada treba da bude na pomeranju ka Prokopu posledicno KCS, Slavija, Terazije pa Trg.
 
Pa naravno je da neće provući da metro ide novim mostom i uznemirava vlasnike stanova u Beogradu na vodi. Znate li vi koliko je kvadrat u Magnoliji!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568651#p568651:135ulrwk je napisao(la):
Пантограф » 20 Sep 2018 09:11[/url]":135ulrwk]Ludaci luduju, glupaci glupuju. Beograd 2018: povezivanje nizije i grebena - tunelom!

https://www.ekapija.com/news/2257648/be ... -ne-mostom

:bash:

Бог те не убио па има да буде грђе нама брђанима него овима у Кијеву са оном станицом на 250 метара испод земље
 
Studiju rade francuzi a ne nasi, valjda znaju sta rade.
Inace vise verujem Egisu nego CIPiripiju.
 
Niko ne spominje u celoj prici oko Metroa jako bitnu stvar, a to je buduca autobuska stanica u Bloku 42, nije dovoljno sto ljudi tamo gaze jedni druga po 95... PREPUNOM 95 24 sata dnevno... Da li neko misli da na Novom Beogradu moze bez Metroa? Broj ljudi duz centralnih delova Opstine Novi Beograd se povecava, a autobuski podsistem to ne prati. Ovu studiju rade nesposobni ljudi, a povrh svega toga ta linija ce voditi iz pustinje u pustinju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568659#p568659:uyz4l86p je napisao(la):
Igor » 20 Sep 2018 09:28 am[/url]":uyz4l86p]Suvise je daleko njihova druga linija tako da je kasnije moguce ispraviti. Mislim da su svesni onoga o cemu smo pisali a to je sta sa tramvajskom mrezom ako se progura metro preko novog mosta.

Fokus i pritisak sada treba da bude na pomeranju ka Prokopu posledicno KCS, Slavija, Terazije pa Trg.
Оно што мислим да је разлог је да "инвеститор" не жели никакве високе буџевине, мостовске конструкције од обале Саве до Теразијског гребена. Ради тога, ми морамо прихватити или најскупља решења или ништа.

А везано за трамвајску мрежу, то се може решити тако што се користи исти напон, колосек са три шине, и бочне рампе за прикључење трамваја. Преко моста, метро користи трећу шину, а трамвај пантограф. Како би у неком оптималном плану, прва фаза била, рецимо, Земун (Мале пруге) - Теразије са интервалом 6-7 минута, пре ко моста би и даље могао ићи трамвај док се не формира целовита линија. Чак и после, може користити као сервисну везу.
 
Očiti je da su ljudi iz grada čitali naša pisanja i sada to žele da isprave. Vrlo je moguće da će prihvatiti opciju gde prva linija skreće ka Prokopu i dalje nastavlja kroz KBC, Slaviju, Kralja Milana i Trg i dalje prema Karaburmi, slična staroj Egisovoj studiji od pre više godina. Na ovaj način njihova prva linija neće prolaziti kroz BnV, ali će, po svemu sudeći druga linija da prolazi od Makenzijeve, Slavije, Nemanjine, ispod stare železničke stanice, Bnv-a, Save i nastavlja se kroz Bulevar Z. Đinđića.
Pristat će na skretanje linije kroz Prokop, ali usmeravanje ka Vidikovcu i Petlovom brdu umesto Makiša, teško. Zapravo, ne smeju.
 
Prosto mi nije jasno kako ne shvate da ukopavanjem jedno 6km postojeće trase železnice (između Sajma i 25. maja) i izgradnjom nekoliko stanica mogu da dobiju (tj. da dobijemo svi) jednu liniju metroa koja povezuje:

Makiš (Ranžirnu)
Vidikovac (ukoliko je neko spreman da kopa veoma duboku stanicu)
Rakovicu
Košutnjak + Kanarevo brdo + Topčiderski park
Most na Adi gde može da preseda na mnoštvo tramvajskih i autobuskih linija
Sajam
(njima) dragoceni BnV
Savamalu (takvu kakva je)
Kalemegdan (i žičaru)
Donji Dorćol
Buduću Marinu
Pančevački most

A sve to može i da se vrlo lako integriše i sa drugim linijama metroa.

Ok, naravno da to ne može da bude prva ili glavna linija metroa ali može da bude ono što Vesić i Mali zamišljaju kao "razvojnu" - jer povezuje Makiš i Marinu Dorćol preko BnV-a.

Ne samo to nego bi bila možda najjeftinija linija metroa u istoriji čovečanstva.

...a sad je možda poslednja prilika da se o njoj ozbiljno razmišlja jer će uskoro da ukinu taj koridor i posle neće biti vraćanja.

Malo li je?
 
А чекај, Опет Ежис? На основу ког сад уговора, тендера? ;) Мрзи ме сад да тражим моје постове од пре 5 година када сам овде гарантовао да ће исти пројекат, исти систем и исти играчи остати у игри ко год био на власти овде. Само је лудост раскопавања Косанчићевог Венца и гребена Кнез Михајлове замењена другом, Карић-Ђукановић линијом.

Не брините се за дубину станица. Биће ово трамвај/лрт на 1543мм колосеку са великим успонима како би компензовали (заправо додатно погоршали) овај њихов урбицид у СА.

И ето вам политичко-колонијални континуитет од 2004е године на овамо. Колонијална управа се мења али Ежис и ЛРТ су нам зацртани. Једина препрека је то што није био реалних економских могућности за нову пљачку Београда и Србије. Онај економски раст и кредитни потенцијал који се накупио у периоду 2003-2008 је потрошен на неколико километара денвелисаног булевара и предимензионисаног моста а овај сад мини грађевински и економски бум као последица стасавања савремене, информатички писмене генерације Срба ће бити неутралисан градњом нешто комфорнијег трамвајског система по цени метроа.


Карло, хвала ти на твојој посвети Јовину, ниси требао, заиста.
 
:bash:

Причали смо годинама овде да ће брже боље да затрпају празну површину зградама и путевима, трамвајско-аутомобилски мост заменити трамвајско-аутомобилским а метро неће моћи никако да провуку осим најскупљом методом.

Више нема потребе да дробимо о томе када нису ни заслужили да чују добронамеран савет од обичних грађана, а камоли од стручњака којима је поменута тематика ужа специјалност.
 
Пљували смо Јовина, али он направио реалну студију Метроа, зашто је проблем заобићи Булевар АВНОЈА(БЗЂ) и направити Метро где заиста има људи...? Зар није поента Метроа самог по себи, средити миграције кретања људи где се они највише крећу? Где за 10 до 15 минута се на неким станицама аутобуских коридора се створи барем 100 људи спремних за улазак? Ви опет не схватате Блок 42 као посебну целину, него поједине навлачите на Ежисову студију која води у пропаст... Зашто се Прокопа ни на небу ни на земљи прави центар, а од Блока 42 ништа? Никад већа фреквенција људи, и ту и на Тошином Бунару, а аутобуски подсистеми су на ивици издисаја, барем дајте по студији Јовина да иде Општина Нови Београд - Факултет Драмских Уметности - Блок 42 дуж Трећег Булевара, где је пословни и административни центар, где једноставно људи од 8 до 23 не могу у аутобусе да уђу, где нема више где са зградама... Морате мислити мало и о томе, а упорно се набија нека друга крајност... Ја данас од пола два до два после подне сам пропустио 6 аутобуса, три 73, два 610 и један јадни 85 који је крцат нон стоп... Јовина ћете дизати у небеса видим ја...
 
Истина, тај потез да кажем кривина урбане матрице НБГ између ИМТа и Миланковићевог булевара се тако брзо изградио, што са пословним што са стамбеним садржајима, да је лоше функционисање јавнг превоза очигледно. А тек треба да се ту измести БАС. Мени се некако ту најлогичније да линија за блокове иде од Арене дуж Шпанских бораца до блока 42, и одатле низ Ђорђа Станојевића до Ерпорт Ситија,и онда ту преко бившег ИМТа да скрене ка Јапанској/Европској, и иде између 60их блокова све до Ивана Рибара, одакле би скренуо ка Лединама и аеродрому.
 
Pristat će na skretanje linije kroz Prokop, ali usmeravanje ka Vidikovcu i Petlovom brdu umesto Makiša, teško. Zapravo, ne smeju.

Zašto ne smeju? Od Makiša u onom obimu koji je predstavljen očigledno nema ništa tako da je taj krak tu apsolutno nepotreban. AKo na nečemu treba da se insistira to je da ide do Orlovače i kupi sva naselja usput. Baš me zanima kako će da objasne suprotnu odluku. Aj da se počeli nešto u Makišu da grade ali ovako je stvarno...
Naravno da metro treba da poveže najveću ŽS i KCS pa bilo bi umobolno da se to ne desi.
 
Наравно, то је убедљиво најважније. Исправна траса па све остало.

Иначе, ово наставља да буде комична тема: видим, и даље се расправља о најмање битном техничком детаљу, и погрешно закључује да ово најновије лудило са тунелом испод Саве значи ЛРТ. У случају такве, супер-дубинске варијанте, ЛРТ је, заправо, најмање вероватна опција, тако да ће наши веома зрели заговорници "тешког" метроа заправо највероватније и добити оно што су све време хтели, једнако као што је и "развојна" и "несанациона" линија за Макишко поље, Луку Милан Беко и Аду хују, у ствари, реализација будалаштина исписиваних по овом форуму годинама.

Отворена је, овим, више него икад, и могућност да нам Французи сада увале најскупљу могућу варијанту, "тешки" метро на гуменим точковима. И тако ћемо добити линију од две милијарде евра, тачно оно у шта Београд не сме да улази. Дебили свих земаља уједините се, и дођите на чело Србије и њене престонице, јер, тамо вам је објективно и место!
 
Е ајде престани да пишеш овако. Превише је безобразно, чак и за једног новинара. А да не причам о твојим годинама. Француски гумењак је последње што смо ми "заговорници тешког метроа" хтели. Од вас је била сасвим довољна и ова Карлова скандалозна посвета Јовину.

Ваш стил писања, надмени став, раздор који константно правите и "харизма" којом зрачите одмажу свима.
 
Vrh