Šta je novo?

Metro

Nece ici sigurno do prokopa, prokop ce biti povezan samo BG-vozom. Ceo taj Prokop je katastrofalan kao projekat i ne treba ga dodatno unistavati metro stanicom. A i da prodje tu metro, meni nije jasno kako da se izvede ta geometrisjka akrobacija a da bude u nekim razumnim ekonomskim okvirima....po planu ce se praviti jos jedna stanica BG voza kod Slavije i tu ce isto biti moguce presedanje BGvoz-Metro

Posto prokop vec postoji ja sam za formiranje Zeleznicke stanice Jug (Prokop) i Stanice Sever (Novi Beograd)....nece Bg biti jedini grad sa vise od jedne zeleznicke stanice....
 
Danas sam otkrio stranicu beogradzic.rs. Nisam u toku ali deluje kao stranica sns-a za bg. Pogledao sam klip oko metroa, i pored gomile lazi, prikazali su mapu sa ove dve linije, ali i za mene novom informacijom - broju stanica i odnosu nadzemne i podzemne deonice

Pogledajte prilog 1


printscreen
 
Не знам чему уопште дискусија о овом вучићевском малоумном пројекту метроа (а који заправно ни не постоји)? Историја београдског урбанизма је показала да се исти развија онолико колико су нам држава и народ суверени. Зато се и овако просторно деградирамо већ дуже од 70 година са позитивним изолованим инцидентима (делови НБГ-а нпр). Ако икада ослободимо и упристојимо Србију од овог пројекта нема ништа а ако не, метро ће нам бити најмањи проблем и кроз пар деценија нам услед демографске и економске катастрофе неће бити ни потребан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513803#p513803:1ze4jumc je napisao(la):
Delija » 04 Feb 2018 08:56 pm[/url]":1ze4jumc]Историја београдског урбанизма је показала да се исти развија онолико колико су нам држава и народ суверени.

Дај молим те. Шта то уопште значи?

Кад су нам то "држава и народ" били више "суверени" него данас па да је Београд цветао?
 
Железничка станица без метро-а?

Метро сам по себи није систем за превоз од врата до врата, већ висококапацитивна и поуздана веза међу најважнијим саджајима великог града и саобраћајних чворишта. Њиме се повезују универзитетски квартови, болнички комплекси, велики спортски центри, главне трговинске и пословне зоне, важне аутобуске и железничке станице, са великим аутобуским терминусима и паркинзима на периферији. До 2017. у свим метро плановима је предвиђано да и Прокоп и Железничка станица Нови Београд буду укучени у метро мрежу. План из 2017. је први у историји планирања који нема везу ни са једном од великих железничких станица. Док су се деценијама стручњаци препирали око тога да ли да се прве две метро линије укрштају на Тргу Републике или Теразијама, сада одједпут се то пребацује код Економског факултета, а одакле се по истом плану укидају и железничка и аутобуска станица!
Повезивање бар једне од најважнијих путничких железничких станица представља приоритет при планирању и градњи метро мреже. Сви европски градови без изузетка су то урадили при градњи своје прве метро линије!
За остатак текста погледајте сутра данас.

А већ сада можете на блогу.
 
Браво Карло.

Инк, тај малограђански тон који се код нашег света буди чим неко спомене националне интересе, слободу и остале "превазиђене вредности затуцаних Срба", препознајем надалеко. Ниси вредан полемике.
 
fora je sto se u ostalim drzavama Zeleznicka stanica koristi za zeleznicki prevoz a u Srbiji se vise koristi za mali biznis....tako da metro i ne mora da se poveze sa zeleznickom stanicom...direktno...bice povezan sa BG vozom.

A sto se mene tice ja se apsolutno slazem sa ovim Planom metroa.
 
Ovu mapu linije 1 i 2 na sajtu beograd zivi radili neki diletanti vecina podataka je pogresna
Valjda ce mo zeljeznicu da krenemo da koristimo kao sav normalan svijet
Da se u bg moze stici iz za 1 h iz ns .va.ml.la.sd. sto ne iz obrenovca jednog dana
 
http://www.nedeljnik.rs/politiko/po...do-2033-metro-dva-tunela-most-preko-ade-huje/
Isti plan, malo starija vest. Da li ste primetili ovo (da ne prenosim sav tekst):
Prema njegovim rečima, saobraćaj BG voza će biti kompatibilan sa trasama metroa koji će, kako je sada planirano takođe imati dve linije.

On je naveo i da će metro, kako je planirano saobraćati na linijama od Makiškog polja, preko centra grada pa do Karaburme i Mirijeva, kao i na liniji od Zemuna, preko Starog Grada pa do Ustaničke ulice na Voždovcu.

"BG voz će predstavljati teški šinski saobraćaj, a metro laki", rekao je Mali istakavši da će biti iskorišteni i postojeći saobraćajni kapaciteti u gradu kako bi sve funkcionisalo na najbolji način.
 
Занимљиво како се бусају БГ возом а никако да направе план за набавку нових гарнитура.
 
Slazem se, BG voz je pre 20 godina isao do Panceva, a sada ne ide (tada se zvao Beo voz). Postoji sve i opet to ne funkcionise, pravili su i drugi kolosek u Krnjaci, ne znam gde je to stiglo i cemu sluzi. Sa ovim sto imaju uz veoma malo ulaganja (naspram novog metroa) bi se popravila situacija. Takodje u Zemunu treba napraviti jos jednu stanicu, voz bukvalno ide pored tj. izmedju naselja Plavi horizonti i Altina da se olaksa tamo ljudima jer je GSP ocajan u tom delu.
 
Biće nova stajališta Altina i Kamendin napravljene u okviru modernizacije Beograd Centar - Stara Pazova.
 
A da li će se udostojiti da urede prilaz stanici "Zemun polje" iz pravca Altine? Nekih stotionak metara treba asfaltirati i napraviti okretnicu da bi mogle 81 i 81L da se okreću tu , a ne na suprotnu stranu.
 
Да се направи нешто у новонасталом насељу где су се населиле претежно избеглице?

Радије би одсекли себи главу и појели чист плутонијум
 
Ne vidim zašto ne bi moglo da se nešto uradi , ako je već moglo u naselju Busije , koje je takođe izbegličko.
 
Мали:Градиметро за народ, а не тајкунски метро
БЕОГРАД, 5. фебруар (Танјуг) - Члан Председништва СНС Синиша Мали је изјавио данас да метро никада није почео да се гради у Београду зато што "Драган Ђилас и тајкуни нису могли да се договоре ко ће више да се накраде на том послу".

Мали је поручио да ће се за разлику од тајкунског метроа, градити метро за народ.

"За сваки народни динар Ђилас је у свој џеп стрпао три. Тако је планирао да изградњу метроа претвори у уносан посао за њега и његову тајкунску дружину. Метро никада није почео да се гради зато што Ђилас и тајкуни нису могли да се договоре ко ће више да се накраде на том послу", навео је Мали.

Како каже, срећа је што тај Ђиласов метро никада није почео да се гради, "јер би то био метро за пацове, а не за људе", баш као што је данас она Ђиласова хала Великог брата игралиште за пацове, а не за децу.

Мали истиче да је срећа и то што Ђилас није стигао метро да претвори у депонију смећа каква је реплика Теразија или стециште наркомана какав је Пазл град.

"Ђилас само спомиње некакве ливаде. Њима су само ливаде у глави. Вероватно мисли да ће метро повезати ону ливаду на којој је Шапић постао доктор маркетинга и Шутановчеву луксузну ливаду на Врачару. Не, метро који ћемо ми градити и изградити збилижиће све Београђане. С поносом кажем да је наш метро за народ и све супротно од тајкунског метроа Мишковића, Ђиласа и Шапића", поручио је Мали.

Он је истакао да бездушне лажи које се пласирају из централе тајкунске коалиције постају све опасније и изразио забринутност да ће Ђилас најугроженије Београђане поново истерати на улицу и завити у црно.

"Тешко је слушати оне који су годинама отимали социјалну помоћ најсиромашнијим Београђанима како им данас у лице говоре: 'Пљацкали смо вас, али данас вам је боље. То морамо да променимо'. Може ли тајкун Ђилас да погледа људе у очи и да им каже: Нисам вас пљачкао? Не може то да каже и зато то никада до сада није ни рекао", навео је Мали.


(Смајли који повраћа велике количине најодвратнијих излучевина, слузи и материја фекалног порекла)
 
"Nije tajkunski metro" ali zato prolazi i povezuje tacke i delove koji nisu izgradjeni, ali su za njih najavljene investicije, koje ce garantovano biti ispunjene ako tu garantovano prolazi metro. Barem Djilas ima livade u glavi, ovaj Mali nema nista.
 
Investicioni urbanizam, to je DS razradio, zato na Vračaru imamo dve ulice sa više od 2 trake.
Dođe mi posle čitanja ovog teksta zamalo da glasam za Đilasa, ali pre bih odsekao samom sebi obe ruke do ramena jer znam da bi on produžio tu šljaku i objasnio kako je to realnost. More kuš...
 
To ko ona izjava za podzemne prolaze kod Slavije , kako su prevaziđeni i kako ih niko u svetu više ne radi , te tako nećemo ni mi jer idemo u korak sa svetom. :)
 
Očigledno je da gradonačelnik živi u nekom svom filter balonu, ali je problem što takav čovek odlučuje o sudbini ovog grada i donosi odluke bez konstultovanja sa stručnjacima koji su bolje upućeni u tematiku vođenja jednog višemilionskog grada.
 
Ih, bre...doktor nauka je to!
On nam sa te visoke pozicije (i naučne i funkcionerske) otvara oči čemu metro zaista služi. Treba da smo mu zahvalni što sa nama deli svoja teško stečena znanja, a vi tako :kafa:
 
Po tom principu razmišljanja trebalo bi i sve autobuse prebaciti u te prespektivne krajeve grada iz centra,gradski prevoz je ionako passe po našem gradonačelniku.Interesuje me jedno,kojoj ciljnoj grupi je bila namenjena ova intergalaktička glupost?
 
Tacno je da gradonacelnik zivi u balonu. Pod pritiskom da je sve u najboljem redu, on zanemaruje probleme gradjana.
 
Vrh