RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.719
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509508#p509508:1rq4h2nr je napisao(la):Пантограф » Thu Jan 18, 2018 11:41 am[/url]":1rq4h2nr]Dakle, niko ne može da primeti očigledno: preopterećenje između stanice ukrštanja (Picin park) i Trga republike. To je bila i osnovna mana prvobitnog Belama - koju, začudom niko nikad ovde nije primetio - završetak linije za Banovo brdo kod Pravnog.
I, kad, većina putnika iz jednog voza hoće da pređe u drugi, već solidno popunjen... nastaju gužve kao u Tokiju. Sardina sistem.
Tako projektovati metro u Beogradu, to je sramota i diletantizam.
Tako projektovan "metro" u Beohgradu nije posljedica neke nestrucnosti vec iskvarenosti.
Ocigledna je zelja da se izborom mjesta ukrstanja i pruzanja pravaca tzv metroa namjerava stvoriti novo gradsko jezgro, pandan trgu Republike, Knez Mihajlovoj pa i Kalemegdanu...a to je BNV. Takvim planiranjem ne samo da se nanosi steta visevjekovnom gradskom centru i upropastava visevjekovno planiranje razvoja grada Beograda vec se i cjela drzava Srbija uvlaci dugorocno u degenerativnu izgradnju pod izgovorom opsteg nacionalnog interesa i pod pokricem Lex Specialisa.
Mozda je rano pa i pretjerano reci ali svjedoci smo istorisjke promjene u urbanom razvoju grada koji se do sada vjekovima kretao iz pravca Kalemegdana prema jugu i istoku a sad treba da se krece iz prostora BNV.