Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509508#p509508:1rq4h2nr je napisao(la):
Пантограф » Thu Jan 18, 2018 11:41 am[/url]":1rq4h2nr]Dakle, niko ne može da primeti očigledno: preopterećenje između stanice ukrštanja (Picin park) i Trga republike. To je bila i osnovna mana prvobitnog Belama - koju, začudom niko nikad ovde nije primetio - završetak linije za Banovo brdo kod Pravnog.
I, kad, većina putnika iz jednog voza hoće da pređe u drugi, već solidno popunjen... nastaju gužve kao u Tokiju. Sardina sistem.
Tako projektovati metro u Beogradu, to je sramota i diletantizam.

Tako projektovan "metro" u Beohgradu nije posljedica neke nestrucnosti vec iskvarenosti.

Ocigledna je zelja da se izborom mjesta ukrstanja i pruzanja pravaca tzv metroa namjerava stvoriti novo gradsko jezgro, pandan trgu Republike, Knez Mihajlovoj pa i Kalemegdanu...a to je BNV. Takvim planiranjem ne samo da se nanosi steta visevjekovnom gradskom centru i upropastava visevjekovno planiranje razvoja grada Beograda vec se i cjela drzava Srbija uvlaci dugorocno u degenerativnu izgradnju pod izgovorom opsteg nacionalnog interesa i pod pokricem Lex Specialisa.

Mozda je rano pa i pretjerano reci ali svjedoci smo istorisjke promjene u urbanom razvoju grada koji se do sada vjekovima kretao iz pravca Kalemegdana prema jugu i istoku a sad treba da se krece iz prostora BNV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512541#p512541:15t4fd4u je napisao(la):
stf » 31 Jan 2018, 08:37[/url]":15t4fd4u]
Тачно фали та трећа линија, стим што бих ја централни део померио да иде преко центра града, тј. прелаз преко Саве у оси Париске.

To uopste nije lose ideja, pa da se ukombinuje pesacko biciklisticki most, da se spoji Kalemegdan i Usce, a u trupu mosta, koji bi bio recimo elegantno oblikovani resetkasti nosac da ide metro. Ali bojim se da od te ideje nema nista, jer bi obesmislilo i onako besmislenu zicaru koja je u planu.
 
Та трећа линија би једноставно могла да се добије претварањем трамвајске линије 9 у независну. У Војводе Степе затварањем бочних улица и малим пролазима испод за пешаке и сличним решењима све до Славије. Кроз улицу Краља Милана средином до Призренске и преко моста до Теслиног булевара и даље до Земуна. То није метро него трамвајска линија, али независна од укрштања и далеко јефтинија од линије са тунелима. Једина недоумица коју имам је питање увођења трамваја преко Теразија. Али ако би и биле враћене шине у Краља Милана, не би требало да их користи више од две линије.Једна би била редовна, као та од Бањице до Земуна, а друга ретро линија са старим трамвајима, све више од тога би правило гужве и кварило сасвим изглед улице.
 
Nabasah na ovaj animGIF, koji pokazuje razvoj metroa u Kini u periodu od 1990-2020. I M P R E S I V N O:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513209#p513209:2xoey6e2 je napisao(la):
GOJE » Pet Feb 02, 2018 3:46 pm[/url]":2xoey6e2]Nabasah na ovaj animGIF, koji pokazuje razvoj metroa u Kini u periodu od 1990-2020. I M P R E S I V N O:
Meni ne radi gif. :( Jel ima još neko problema?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513286#p513286:3ll8kfl2 je napisao(la):
JohnnyLee » 02 Feb 2018 09:34 pm[/url]":3ll8kfl2]и онда упоредиш са развојем метроа у Београду

...и закључиш да је Београд у предности, јер се у кинеским градовима са мање од три милиона становника метро још ни не планира. А да је Београд величине Шангаја, метро би добио вероватно још током привредног раста 1920-их.

Хајде да не претерујемо и да не поредимо што се поредити не може. Да видимо ми шта раде Бугари...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512632#p512632:1bctcs3q je napisao(la):
milanche » 31 Јан 2018 03:29 pm[/url]":1bctcs3q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512541#p512541:1bctcs3q je napisao(la):
stf » 31 Jan 2018, 08:37[/url]":1bctcs3q]
Тачно фали та трећа линија, стим што бих ја централни део померио да иде преко центра града, тј. прелаз преко Саве у оси Париске.

To uopste nije lose ideja, pa da se ukombinuje pesacko biciklisticki most, da se spoji Kalemegdan i Usce, a u trupu mosta, koji bi bio recimo elegantno oblikovani resetkasti nosac da ide metro. Ali bojim se da od te ideje nema nista, jer bi obesmislilo i onako besmislenu zicaru koja je u planu.
Ma kakva žičara. Njena svrha je drugačija, samim tim i klijentela. Nisu konkurentni ni malo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513306#p513306:3o8p2pze je napisao(la):
Пантограф » 02 Феб 2018, 23:09[/url]":3o8p2pze]да не претерујемо и да не поредимо што се поредити не може. Да видимо ми шта раде Бугари...

на нашу велику жалост, ми смо светлосну годину иза Бугара
 
Ali ''napadamo metro sa svih strana''... :lol: :bash:

Podseća me na one stupidarije koje se redovno čuju iz usta trenera i selektora na konferencijama pre i posle utakmica.
 
Sa medijima nije lako, mora često da se glumata... osim kada ih poseduješ, pa lupetanje postane ozbiljan posao.
 
Tek cemo se naslusati navaja. Najapsurdnije od svega je iscrtana trasa, koja povezuje fantomske delove grada (Makis, BNV, Luku, Adu Huju).

Evo najave o izgradnji metroa od pre 48 godina (Decembar 1970-te). Ova naslovna stranica komotno moze da se objavi i danas, samo zameniti ime Tito.

Stalno zivimo u najavama i svaki projekat koji drzava radi je Skadar na Bojani.

 
Nije los ovaj plan, prati Linije terena.....Od Makiskog polja se ulazi u brdo i metro ide podzemno paralelno sa Pozeskom, kod Hipodroma metro izlazi na povrsinu, koristi delom prugu kod novog mosta i opet ulazi pod zemlju na Senjaku gde se pravi zajednicka stanica sa BG Vozom ....metro onda ponovo izlazi iz zemlje kod Gazele i kod Sarajevske (tj Park Gazela) opet pod zemlju sa stanicom za presedanje negde kod Parka Luke Celovica, onda idu stanice, Trg Republike, Cara Dusana, I Dunavska i pocinje da se koristi postojeca pruga pored Luke Beograd i dalje slobodnom livadom ka Visnjici i Mirjevu.
 
Pruga od dunav stamice do makisa postoji vratiti pare drugog kolosjeka poredati perone stabiti stubice i eto metroa /sarkazam/
 
Mnogo je vise sporna linija 2 u odnosu na liniju 1.
Zapravo Linija 1 je preslikana linija centralnog dela RM1 i RM3 regionalnog metroa iz Jovinovog plana.

32_bgd-1977-big.gif
 
Ali izjava da je 70-tih glavno opterecenje bilo od starog jezgra prema Novom Beogradu, a da se sada to promenilo. Kao da nemaju kamere svuda i ne vide kakve su guzve i dalje na savskim mostovima :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513457#p513457:3s2jv3z4 je napisao(la):
neven_k » 03 Feb 2018 06:01 pm[/url]":3s2jv3z4]Nije los ovaj plan, prati Linije terena..... kod Hipodroma metro izlazi na povrsinu, koristi delom prugu kod novog mosta i opet ulazi pod zemlju na Senjaku gde se pravi zajednicka stanica sa BG Vozom ....
Ja ako sam dobro video na prikazanoj karti koja prati ovu pricu od juce, predlozena prva linija ne povezuje zeleznicku stanicu, nego prati postojecu prugu kod sajma ka BNV i daje prema Visnjici. Apsurdo je sto je stavljeno da linija BG voza i M1 linija imaju zajednicko stajaliste (zanemareno je nekoliko desetina metara visinske razlike izmedju te dve linije....) izvor Beograd.rs
 
Voz: moguce, ja sam gledao jednu prethodnu mapu, tvoja mapa iz Beograd.rs je jeftinije resenje. Ja sam pre 1-2 godine pravio mapu Metroa koji koristi samo postojecu infrastrukturu, kao najeftinije moguce resenje i neki delovi iz te mape su stvarno ovde i primenjeni. Ali nisam jedini koji je to predlagao, to je cista ekonomska logika.

Ako ne ulaze u Brdo kod Senjaka onda zaista postoji visinska razlika sa BG vozom, a BG voz nece moci da se zaustavlja na mostu iznad Sajma, jer je to i zeleznicka linija....tako da i liftovi tu ne pomazu.....Ta stanica kod Senjaka je moguca samo na pocetnim delovima Senjaka, gde se zavrsava Zeleznicki most.

U svakom slucaju sve ove mape su male rezolucije i zaista se ne vidi gde su tacno stanice....tj preciznost je 200-500 metara a to je mnogo da bi preciznije komentarisali, da li negde ide u zemlju ili ne....treba koristiti postojecu infrastrukturu i zavrsiti projekat a ne da se ulece u neka ulaganja i zbog troskova zavrse projekat za 20 godina....
 
Bolela ona ili ne, tj logicna ili ne, ona je zvanicno stavljena uz ovaj izvestaj o necijem izlaganju (koliko god to izlaganje bilo predizborna kampanja, itd itd...)Kao i svi do sad, samo pricaju kako ce neke tamo godine biti gotov metro...a ne daju obecanja ili informacije o bitnim etapama koje prethode pustanju u rad tog sistema...npr projektovanje tog sistema...E sad do 2022, ce da zaborave da je neko obecao voznju metroom u Beogradu...kao sto to generacije i genracije u Beogradu radile u proslosti.

Ono sto mene iskreno malo zabrinjava je da je taj sto je izlagao rekao da ce metro da ide tim delom po postojecoj zel infrastrukturom do BgdH2O..sto u prevodu govori da linija nece ici do Prokopa...a to opet govori da je mapa delimicno i tacna, barem sto se tice sajma, samo je neko greskom okacio da se linija Bg voz i linija metroa ukrstaju na zajednickom stajalistu....
http://www.beograd.rs/cir/beoinfo/17452 ... 22-godine/
 
Vrh