Šta je novo?

Metro

Dakle, niko ne može da primeti očigledno: preopterećenje između stanice ukrštanja (Picin park) i Trga republike. To je bila i osnovna mana prvobitnog Belama - koju, začudom niko nikad ovde nije primetio - završetak linije za Banovo brdo kod Pravnog.
I, kad, većina putnika iz jednog voza hoće da pređe u drugi, već solidno popunjen... nastaju gužve kao u Tokiju. Sardina sistem.
Tako projektovati metro u Beogradu, to je sramota i diletantizam.
 
нико није то ни примећивао, јер нико није ни веровао да ће се то изградити
 
Znaci 1 januara 2022 se vozimo 1 linijom metroa
Znaci imaju nesto manje od 4 godine da zavrse
 
Nešto baš nisam u ovoj temi, dosadila su mi raznorazna decenijska obećanja.

Sad izgleda da će da izgrade neki "metro", pa kakva je tu razlika sa BG-vozom?
 
Molim te, ali, molim te, nemoj da vrtimo priču u krug. Treba samo da vratiš 2-3 strane unazad temu. Bukvalno su nekoliko puta ljudi objašnjavali tehničke razlike između metroa i podzemne železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510696#p510696:33kkppw6 je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Jan 2018 11:53 am[/url]":33kkppw6]Molim te, ali, molim te, nemoj da vrtimo priču u krug.. . .
OK. . .ali, sa toliko reči si mogao ukratko da napišeš tu razliku, a
važno je da li prosečan putnik može da uoči neku razliku 2 sistema.

PS. . . Znači, metro ima svoju prugu, a BG voz nema, inače su isti. :)
 
Dragane mislim da ti znas razliku a i korisis internet pabi ukratko mogo u dvije kolone da nam obrazlozis stav prosjecnog korisnika
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510904#p510904:3ptg48gi je napisao(la):
direktor » 24 Jan 2018 03:43 am[/url]":3ptg48gi] . . da nam obrazlozis stav prosjecnog korisnika
Pretpostavljam da putniku nije bitno kako se zove voz kojim putuje.

Već mu je važno kako će što bolje da se preveze tamo gde hoće.
:
 
Meni je bitno da mi ne prodaju muda za bubrege
I da mi bg voz poturaju kao metro
ili cak tramvaj i njegove derivate
 
Voz je voz, a da li će se zvati BG-voz ili Metro zavisi
da li ima nezavisnu prugu ili je deli sa drugim vozovima.

Sve su to gradski vozovi, tj. gradske linije običnih vozova.
A samo kompozicije mogu da budu različite, bolje ili lošije.
 
Bg voz ne moze biti metro i ne bi trebao da glumi metro kako je predvidjeno vec da kao sto je Beovoz ranije funkcionisao da dovede putnike iz Mladenovca, Batajnice, Panceva, Resnika. Kapacitete bg cvora treba sacuvati i za redovni unutasnji i medjunarodni putnicki saobracaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510910#p510910:ng6hxy21 je napisao(la):
Igor » 24 Jan 2018 04:22 am[/url]":ng6hxy21]Bg voz ne moze biti metro i ne bi trebao da glumi metro . . .
Pa, ne može da se zove Metro, jer koristi prugu za ostali saobraćaj.

Već napisah, samo BG-voz koji ima svoju prugu može da bude Metro.
 
Ne postoji bg voz koji ima samo svoju prugu niti je tako cvor koncipiran. Paradoks ovog plana koji su nam gradski oci predlozili kroz smart plan je da linije bg voza i metroa pocinju i delom se zavrsavaju na istom mestu tj (Makis - Pancevacki most tj Ada huja)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510915#p510915:1yxro1x2 je napisao(la):
Igor » 24 Jan 2018 06:02 am[/url]":1yxro1x2]Ne postoji bg voz koji ima samo svoju prugu . . .
Pa, to sam i napisao : da BG-voz ima svoju prugu bio bi Metro, a pošto nema . . .

Možemo mi da se igramo rečima i imenima za neki voz, ali samo pruga, tj.

namena neke pruge definiše da li je tu Metro-linija ili je neka linija BG-voza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510915#p510915:2yas9pwf je napisao(la):
Igor » 24 Jan 2018 06:02 am[/url]":2yas9pwf] . Paradoks . . . je da linije bg voza i metroa pocinju i delom se zavrsavaju na istom mestu . .
To je jedino racionalno, jer i da je moguće, nema potrebe za posebne depo-e.
 
Nažalost, još će puno vode da protekne Savom dok ne dođe trenutak da Beograd po ovom pitanju bar donekle uhvati korak. A tek da se pravac ka Obrenovcu poveže prugom i protera neki S-Bahn... To niko i ne pominje, osim par entuzijasta koji s vremena na vreme podsete na vreme pre 1968. kada je postojala železnička veza na ovom pravcu (adekvatna tom vremenu). Imajući u vidu koliki se broj stanovnika Obrenovca, Bariča, Umke, Ostružnice svakodnevno mrcvari u autobusima, sasvim bi bilo logično razmišljanje u ovom smeru. Možda...nekada...neko... se drzne da pomisli da uradi nešto na ovu temu...
 
Evo za početak moje podrške za S-Bahn iliti po srpski BG-voz do Obrenovca.

Predlažem prvo da naterate vašu opštinu da povede jednu zvaničnu Inicijativu.
 
Razmisljao sam, ako krenu da prave metro po poslednjim planovima, kako bi mogla steta kasnije da se minimalizuje. I kao jedino resenje vidim, zapravo izgradnju trece linije, koja je slicna Sistrinom predlugu, odnosno trasi koja se skoro poklapa sa tramvajom 9.

Ta treca linija, oznacena zelenom bojom na karti, bi isla od saobracajnog fakulteta, ispod vojvode stepe, sa vaznijim stanicama:
autokomanda-prokop-klinicki centar-slavija (veza sa linijom 2)-tas-trg republike (veza sa linijom 1) - akademija (veza sa novoizgradjenom pesackom zonom)-varos kapija (veza sa karadjordjevom) - usce (veza sa linijom 2) - zel stanica nbg - blok 45



Posto nema teoretske sanse da izmene trase prve dve linije iz politickih razloga, onda mislim da bi pravio bio smer razmiljanje kako umanjiti stetu i ako je moguce makar u buducim planskim aktima ostaviti metro koridore koji su potrebni ovom gradu. Moje misljenje je da bi ovom trecom linijom se pokrili svi nedostaci prve dve linije, koje smo svi ovde spominjali. Kombinovao sam resenja koje je postojalo u dosadasnjoj vazecoj metro studiji, a to je da se pokrije najuzi istorijski centar grada, i da pesacke zone dobiju i svoju saobracajnu podrsku. Mislim da linija ne bi bila ni preterano skupa osim dela od tasa do brankovog mosta.
 
Имам предлог за решење тог питања метроа

Да се уради један експеримент, где се саобраћајним инжењерима и ко се тиме већ бави да задатак да направи план метроа за Београд типа у некој тамо години и фазон 50 милиона људи, а максимална покривеност.

Тако ће се добити план са јако пуно линија, којим би се служила градња лагано, јер све што раде је гарантујем преко неких изврнутих статистика и ко зна чега и дугорочно је 101% обавезно смеће, а овако се добија план за јако дуг рок који је врло лако "смањити" на садашње услове
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512459#p512459:sbcq9omn je napisao(la):
milanche » 30 Јан 2018 09:37 pm[/url]":sbcq9omn]Razmisljao sam, ako krenu da prave metro po poslednjim planovima, kako bi mogla steta kasnije da se minimalizuje. I kao jedino resenje vidim, zapravo izgradnju trece linije, koja je slicna Sistrinom predlugu, odnosno trasi koja se skoro poklapa sa tramvajom 9.
file.php

Тачно фали та трећа линија, стим што бих ја централни део померио да иде преко центра града, тј. прелаз преко Саве у оси Париске.
 
Vrh