Šta je novo?

Metro

Caka kod metroa pogotovu u manjim gradovima je da ukineš sve alternative sa JGP-om i onda će biti popunjen sigurno jer ne mogu ničim drugim da idu putnici.

Npr prva linija predloženog plana bi svakako ukinula sve autobuske linije koje povezuju GŽ i Sajam.
 
...da ukineš sve alternative sa JGP-om...

Metro sluzi da se ide sa kraja na kraj grada tj. duze relacije a nikako za kratke
vrlo lep ličan primer je dao
dosen u predhodnom postu
... Isto iskustvo iz Londona.
Probao sam sve vrste transporta na razdaljini 3.3milje od kuce do posla u centru....

Pa cak i u Mirijevo da stigne metro
ici ce samo oni kojima je metro stanica blizu a voze se na kratkoj relaciji ...

Svi ostali Mirijevci kojima je metro udaljen par bus stanica ... kad udju u bus a idu kratku relaciju do ,,centra,, grada na pr Vuk
nece se cimati da :

-čekaju bus 5 min,
-da se njime voze 5 min,
-da presedaju na metro 5 min,
-da sačekaju nj. dolazak 5 min
-kako bi stigli do Vuka 5 min .

Metro varijanta - 5 x 5 min = 25 min
Bus varinata - bez tolkog cimanja i sada stižu do Vuka za isto vreme

I ako je jako skuplji od dr. saob. sred. nije metro čaroban štapić

Kad smo kod Mirijeva za ,,skracivanje,, tj ubrzanje
siguran sam da Mirijevci više vole auto tunelE da imaju koj bi koristili svi i busevi i tamvaji i automobili (i hitne službe)
nego jedan metro tunel koj koristi samo metro
a zbog njega svi drugi i dalje po starom, naročito vozila raznih hitnih službi naokolo klaj klaj :lol:

:sesir:
 
Метро се гради тамо где окрећу приградске линије, затим фидер локлане линије. Не млатите празну сламу јер чак би и са овом рогобатном креатуром од метроа званом Ада Хуја-Макишко поље био би попуњен пристојно јер би:
  1. Многе линије биле скрећене што значи да не би све ишле до Трга и даље.
  2. Читав југ би користио овај вид превоза за транспорт до Центра и Карабурме и даље
  3. Читава исток и север не би имао избора већ да преседа за Југ и Центар. На пример лакше би се стигло из Борче до Сајма. :)
  4. Постицао би се развој две пустаре :mrgreen:
  5. itd
 
Citam samo ove postove o presedanjima...
Stvarno mentalitet palanke kipi na sve strane.
Izvinite gospodo, ali upravo sve sto vi ocekujete JESTE neodrzivo za funkcionisanje velikog grada, i upravo to ga unazadjuje.
Upravo takvim razmisljanjima (neci ja da presedam) se prave glupe i nefunkcionalne linije sklone kasnjenjima zbog zastoja, dipliranjima kapaciteta i slicnom.

Ja ne bih zeleo da budem grub, ali izvolite u manje gradove i mesta gde sa kraja na kraj grada voze 2-3 linije a moze se i peske stici za 20-30 minuta.

To da u Beogradu (ili bilo kom slicnom gradu) svako moze da ima prevoz na 2-3min od kuce i ka svim krajevima grada je utopija za cije prepoznavanje nije potreban saobracajni fakultet.

Jos jedna stvar.
Ne smatram sebe za mladje (naprotiv), ali mi nikakav proble, nije bio da menjam tri metro linije u 20 minutnoj voznji kroz Bec. Cak je prva bila samo jednu stanicu, ali je bilo jesenje, kisno vreme (inace bih tu jednu stanicu verovatno isao peske).

Moja tasta od 63 godine je deceniju ipo od centra Beca do jedne varosice u donjoj austriji isla metro-prigradska zeleznica-autobus.
Naravno da joj ta presedanja nisu pravila problem jer je sistem gradskog prevoza pouzdan i tacan.

Zasto jepouzdan i tacan?
Pa kao sto napisa
@Norexan zato sto secizgradnjom metroa na tom potezu gase sulude gradske linije koje imaju duzine kao medjugradske, a uvode se fider linije.
Pa i u slucaju (zaista sulude) varijante makis-ada huja, 23 na primer nema smisla, jer bi se na B.Brdu zavrsavale 'sve' linije koje danas pored sajma idu ka centru grada.
Zasto bi paralelno sa metro vozom isle desetine autobusa?
Naravno da ne bi...

A kome se ne preseda...
Bajs, peske, sopstveni automobil, taxi...
Ili se preseli u ivanjicu ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Bravo Laki na postu. Kao sto si rekao mnoge bus linije bi izgubile smisao izgradnjom metroa sto je dobro.
Drugo, niko ne ulazi u metro za jednu stanicu, znajuci razdaljine izmedju metro stanica u drugim zemljama, pa cak i dve stanice ispada lagana setnja, ali za 3 i vise stanica itekako bi isli svi metroom, da ne pricam o starijim ljudima itd.
Nego opet kazem, ljudima je lakse da pricaju o kojekavim auto tunelima, beo vozovima, tramvajima.
Uzimajuci u obzir da je vec sada u Beogradu nemoguce voziti od tacke A do tacke B u smislu guzvi i nepredvidivosti vremena, a bice sve tesnije i tesnije, mene samo zanima efikasnost saobracaja i stizanje od tacke a do tacke b u predvidjenom roku, a to se moze postici samo metroom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502092#p502092:bxwag7ey je napisao(la):
boca-ica » 20 Dec 2017 10:08 am[/url]":bxwag7ey]
Svi ostali Mirijevci kojima je metro udaljen par bus stanica ... kad udju u bus a idu kratku relaciju do ,,centra,, grada na pr Vuk
nece se cimati da :

-čekaju bus 5 min,
-da se njime voze 5 min,
-da presedaju na metro 5 min,
-da sačekaju nj. dolazak 5 min
-kako bi stigli do Vuka 5 min .

Danas je u Beogradu prosek čekanja busa, pogotovo po perifernim naseljima kakvo je Mirijevo, desetak minuta... ako imaš sreće...

Da bi se iz Mirijeva izvukao samo do Bulevara kroz Mite Ružića treba ti 15 minuta... ako imaš sreće...

I sve to dok stojiš na jednoj nozi u busu u kome je 40 stepeni (ako je leto) ili -5 sa promajom (ako je zimsko vreme)...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502293#p502293:2iu3wwxp je napisao(la):
laki72 » Чет Дец 21, 2017 3:17 am[/url]":2iu3wwxp]Citam samo ove postove o presedanjima...
Stvarno mentalitet palanke kipi na sve strane.
Izvinite gospodo, ali upravo sve sto vi ocekujete JESTE neodrzivo za funkcionisanje velikog grada, i upravo to ga unazadjuje.
Upravo takvim razmisljanjima (neci ja da presedam) se prave glupe i nefunkcionalne linije sklone kasnjenjima zbog zastoja, dipliranjima kapaciteta i slicnom.

Ja ne bih zeleo da budem grub, ali izvolite u manje gradove i mesta gde sa kraja na kraj grada voze 2-3 linije a moze se i peske stici za 20-30 minuta.

To da u Beogradu (ili bilo kom slicnom gradu) svako moze da ima prevoz na 2-3min od kuce i ka svim krajevima grada je utopija za cije prepoznavanje nije potreban saobracajni fakultet.

Jos jedna stvar.
Ne smatram sebe za mladje (naprotiv), ali mi nikakav proble, nije bio da menjam tri metro linije u 20 minutnoj voznji kroz Bec. Cak je prva bila samo jednu stanicu, ali je bilo jesenje, kisno vreme (inace bih tu jednu stanicu verovatno isao peske).

Moja tasta od 63 godine je deceniju ipo od centra Beca do jedne varosice u donjoj austriji isla metro-prigradska zeleznica-autobus.
Naravno da joj ta presedanja nisu pravila problem jer je sistem gradskog prevoza pouzdan i tacan.

Zasto jepouzdan i tacan?
Pa kao sto napisa
@Norexan zato sto secizgradnjom metroa na tom potezu gase sulude gradske linije koje imaju duzine kao medjugradske, a uvode se fider linije.
Pa i u slucaju (zaista sulude) varijante makis-ada huja, 23 na primer nema smisla, jer bi se na B.Brdu zavrsavale 'sve' linije koje danas pored sajma idu ka centru grada.
Zasto bi paralelno sa metro vozom isle desetine autobusa?
Naravno da ne bi...

A kome se ne preseda...
Bajs, peske, sopstveni automobil, taxi...
Ili se preseli u ivanjicu ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Aпсолутно се слажем с тобом. Ево човека који схвата поенту. :kafa:
 
Mozda zato sto prva linija i ne treba da ide do aerodroma da bi opsluzila 1500putnika za ceo dan..

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
“Važno je napomenuti da će postojeća gradsko-prigradska železnica 'BG voz' biti u potpunosti integrisana u metro. To ranije nije bio slučaj jer prethodnim analizama i studijama o razvoju metroa nisu uzeti u obzir stvarni potencijali 'BG voza'. Mi smo te potencijale prepoznali i metro će u kombinaciji sa 'BG vozom' biti kičma šinske saobraćajne infrastrukture u Beogradu”, rekao je Mali.

:gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502715#p502715:384n3o1k je napisao(la):
Felix » Fri Dec 22, 2017 6:45 pm[/url]":384n3o1k]
Kako je moguće da prva linija nije potez od aerodroma N. Tesla, Surčin, Zemun, N.Beograd, S. Venac, S. grad, Palilula i Zvezdara sve do Mirijeva?

Kako je moguce da prva linija ne dolazi ni do jedne od 4 glavne zeljeznicke stanice?
 
Oni im kao rade studiju pred izvodljivosti a u glavama im je i dalje naopaka metro trasa nekadasnje linije 2 sadasnje 1. Slazem se da je bezobrazluk da nijedna zeleznicka stanica nije obuhvacena metro linijom. Naravno ja najvise ciljam na Prokop koji je pripremljen za to.
 
Vujovicev zakljucak u njegovom govoru: "On je zaključio da veruje da će ovaj projekat imati podršku svih građana Srbije, ali i zemalja Evropske unije, a u postupku približavanja Evropskoj uniji"

Moze li neko da mi objasni ovaj zakljucak ministra d.vujovica. Kakve veze ima metro sa navodnim postupkom priblizavanja EU (ako je mislio na ulazak Srbije u EU). Da necemo metroom u EU. Udjes i sednes u metro u makiskom polju i hop izadjes u EU.
 
Prosto, EU ne da podršku za naše članstvo u EU ako ne dogovorimo gradnju metroa sa njima.
 
Zar eu nije za fer izbor trziste i ko da nabolju ponudu tipa firma koja gradi moskovski ili pekinski metro
Plus ako to oni kreditiraju rusi kinezi sta eu ima da trpa nos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497582#p497582:3n5w7yyp je napisao(la):
laki72 » 02 Dec 2017 12:03 pm[/url]":3n5w7yyp]

Nema smisla ni insistiranje nekoliko forumasa na 'sajmu' kao cvoristu No1, jer je to posledica decenijskog nedostatka jos jednog mosta, koje je pre nekog vremena (hvala Bogu) reseno.

I umesto da se rezonuje kako da te hiljade ljudi koje dolaze sa juga i jugozapada, a idu ka NBG (pa i Milankovicevom bulevaru, Tosinom bunaru i sl) sto brze, komfornije i efikasnije prevezemo preko mosta na adi, u glavama nam i dalje igra presedacka stanica Sajam...

Kakve su to blokade u glavama?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502293#p502293:3n5w7yyp je napisao(la):
laki72 » 21 Dec 2017 03:17 am[/url]":3n5w7yyp]Citam samo ove postove o presedanjima...
Stvarno mentalitet palanke kipi na sve strane.
Izvinite gospodo, ali upravo sve sto vi ocekujete JESTE neodrzivo za funkcionisanje velikog grada, i upravo to ga unazadjuje.
Upravo takvim razmisljanjima (neci ja da presedam) se prave glupe i nefunkcionalne linije sklone kasnjenjima zbog zastoja, dipliranjima kapaciteta i slicnom.

A kome se ne preseda...
Bajs, peske, sopstveni automobil, taxi...
Ili se preseli u ivanjicu ;)


Laki72, postao si moj omiljeni korisnik interneta :)

Kad ti presedanje ne odgovara drvlje i kamenje. Kad je presedanje negde drugde onda je super :)
 
Volim i ja vas (tebe). :)

Presedanje kao presedanje nije sporno osim u razmazenim glavama.
Prvi post koji si citirao se odnosi na 'vaznost sajma'.
Koja vaznost? Osim sajma knjiga retko koji generise znacajnije povecanje saobracaja.
Dakle, zasto insistirati da je to iskljucivo mesto "presedanja"?
Zato sam naveo novi most sa po tri trake, a nadamo se uskoro i sa sinama.
Hoce li svi sa juga i jugozapada imati direktnu vezu na most?
Naravno da nece, kao sto je ni sada nemaju, vec presedaju na sajmu. Samo ce im trasa i duzina putovanja biti kraca?

Drugi post se odnosi na komentare o tome kako metro linija nije resenje jer ce neko imati 400-500m do nje, pa ce i dalje ici busom.
Za Primer mozemo uzeti liniju 23. Ali linija 23 je totalno beskorisna i bespotrebna u danasnjem obliku, jer uvodjenjem "njihove" metro linije Ada huja - Makis deli trasu od Pozeske do Mostarske petlje sa metro linijom.
Ko bi normalan tako nesto podrzao?
Zato sto se nekom ne "ide pod zemlju" ;)

Poenta metroa jeste brz i nezavisan prevoz velikog kapaciteta.
Tome se dodaju, tacne i pouzdane fider linije. Linije koje dovoze i odvoze putnike sa 'udaljenijih' mesta do metro stanice.

Sa takvim sistemom, presedanje nije problem bilo kojoj normalnoj osobi.

Za dodatna objasnjenja, stojim ti na raspolaganju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502977#p502977:3gdtcpii je napisao(la):
laki72 » 24 Dec 2017 09:10 am[/url]":3gdtcpii]Volim i ja vas (tebe). :)

Poenta metroa jeste brz i nezavisan prevoz velikog kapaciteta.
Tome se dodaju, tacne i pouzdane fider linije. Linije koje dovoze i odvoze putnike sa 'udaljenijih' mesta do metro stanice.

Sve si u pravu. Mada npr liniju 23 nema potrebe ukinuti po izgradnji metroa samo bi se smanjio broj vozila za 3/4. Nekome ce odgovarati za deo relacije ili ako izlazi bas npr. kod Londona pa da se ne cima da preseda a spreman je da putuje duze...

Ukrstanje kod Sajma sa Beovozom ispada neko ekonomicnije resenje nego voditi metro na Prokop.... mislim da je to zamisao autora...

Jos kad bismo videli to sve uzivo :D

Al lakse napraviti zaradu od jelke na brzaka nego se mlatiti sa metrom...
 
Ja sam za to da mi srednimo komplet postojeci sistem BG-voza a metro da krenemo da gradimo kad udjemo u EU lepo da unovcimo to sto cemo moci da koristimo njihove fondove.
 
markomarko":3oo8giqu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502977#p502977 je napisao(la):
laki72 » 24 Dec 2017 09:10 am[/url]":3oo8giqu]Volim i ja vas (tebe). :)

Poenta metroa jeste brz i nezavisan prevoz velikog kapaciteta.
Tome se dodaju, tacne i pouzdane fider linije. Linije koje dovoze i odvoze putnike sa 'udaljenijih' mesta do metro stanice.

Sve si u pravu. Mada npr liniju 23 nema potrebe ukinuti po izgradnji metroa samo bi se smanjio broj vozila za 3/4. Nekome ce odgovarati za deo relacije ili ako izlazi bas npr. kod Londona pa da se ne cima da preseda a spreman je da putuje duze...

Ukrstanje kod Sajma sa Beovozom ispada neko ekonomicnije resenje nego voditi metro na Prokop.... mislim da je to zamisao autora...

Jos kad bismo videli to sve uzivo :D

Al lakse napraviti zaradu od jelke na brzaka nego se mlatiti sa metrom...
Znam ja da je autoru plana smisao bila da ustedi maksimalno, ali na nekim stvarima se ne stedi.
Izmestati glavnu zeleznicku stanicu, a prito, izmestiti rutu metro linije koja je trebala da je opsluzuje lici na odluke šizofreničara...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa tom logikom štednje koju oni imaju neće ni da grade metro jer je to najjeftinije.
Isto tako mi ide na onu stvar kada krenu da pričaju o profitabilnosti nekih stvari, eto npr parking servis ne treba da bude profitabilan već da sve više i više pomaže građanima u onim oblastima za koje je kreiran. Tako i metro, gradimo ga mi, našim parama za sebe. nije poenta da košta 1 dolar nego da služi dobro. Treba da poveže dve tačke u gradu koje su daleko jedna od druge i između kojih se dugo putuje a ima puno putnika. I nikako kao zamena za postojeći saobraćaj. ja bih, npr, voleo da vidim liniju koja je dobrim delom paralelna sa linijom 95 ali ne bih ukinuo 95, samo bih malo smanjio broj polazaka.
a ovo o čemu se sad razmatra je glupost. mogu i dodatno da obrazložim ako nekome treba
 
треће место на форуму где видим ту идеју... пратите ли ви шта други пишу?
 
O hyperloop-u je otvorena tema u Relax sekciji foruma.
 
Vrh