laki72 » Чет Дец 21, 2017 3:17 am[/url]":2iu3wwxp]Citam samo ove postove o presedanjima...
Stvarno mentalitet palanke kipi na sve strane.
Izvinite gospodo, ali upravo sve sto vi ocekujete JESTE neodrzivo za funkcionisanje velikog grada, i upravo to ga unazadjuje.
Upravo takvim razmisljanjima (neci ja da presedam) se prave glupe i nefunkcionalne linije sklone kasnjenjima zbog zastoja, dipliranjima kapaciteta i slicnom.
Ja ne bih zeleo da budem grub, ali izvolite u manje gradove i mesta gde sa kraja na kraj grada voze 2-3 linije a moze se i peske stici za 20-30 minuta.
To da u Beogradu (ili bilo kom slicnom gradu) svako moze da ima prevoz na 2-3min od kuce i ka svim krajevima grada je utopija za cije prepoznavanje nije potreban saobracajni fakultet.
Jos jedna stvar.
Ne smatram sebe za mladje (naprotiv), ali mi nikakav proble, nije bio da menjam tri metro linije u 20 minutnoj voznji kroz Bec. Cak je prva bila samo jednu stanicu, ali je bilo jesenje, kisno vreme (inace bih tu jednu stanicu verovatno isao peske).
Moja tasta od 63 godine je deceniju ipo od centra Beca do jedne varosice u donjoj austriji isla metro-prigradska zeleznica-autobus.
Naravno da joj ta presedanja nisu pravila problem jer je sistem gradskog prevoza pouzdan i tacan.
Zasto jepouzdan i tacan?
Pa kao sto napisa
@Norexan zato sto secizgradnjom metroa na tom potezu gase sulude gradske linije koje imaju duzine kao medjugradske, a uvode se fider linije.
Pa i u slucaju (zaista sulude) varijante makis-ada huja, 23 na primer nema smisla, jer bi se na B.Brdu zavrsavale 'sve' linije koje danas pored sajma idu ka centru grada.
Zasto bi paralelno sa metro vozom isle desetine autobusa?
Naravno da ne bi...
A kome se ne preseda...
Bajs, peske, sopstveni automobil, taxi...
Ili se preseli u ivanjicu
Sent from my LG-D320 using Tapatalk