Прво желео бих све форумаше да поздравим. Ја сам Shone са форума autobusi.NET.
Нов сам на форуму и тренутно не могу да се нађем око постављање аватара. Да ли постоји неко ограничење за постављених истих?
Желео бих да чујем ваше мишљење о овом мом плану (јуболарни пети , шести... а ко ће га још бројат' :mrgreen: :lool: ) о београдском метроу.
Па да кренемо...
И врапци на дрвету знају да је од пресудног значаја за развој неког града успешна повезаност свих његових делова. Чак и неки огромни градови као што је L.A. су повезани изузетно слабо са јавним превозом те је стога путовање са краја на крај града једино помоћу аутомобила. И рећи ће сада многи људи како је у Калифорнији не имати сопствено превозно средство исто као и бити просјак у граду и то је донекле тачно ,али немају сви градови ту привелигију , чак шта више ја не могу да замислим нити један европски град са преко 1.000.000 ,а да нема огрназован јавни превоз. Довољно је само замисли како се милиони Парижана гурају кроз уске уличице и са друге стране L.A. са превозом попут Париза и све ће вам бити јасно. Једноставно ,
европски градови не могу да издрже без доброг огранизованог преовоза , па и да смо сви богати као ови Беверли Хилса то код њих једноставно не иде.
Данас је ситуација у Београду таква да постоји "далека" и "близу" радна места. Колико су само људи изгубили посао јер нису могли да се вуку сваки дан по аутобусима и колико је оних који никад нису помишљали да раде на неко место које је удаљено од града. Па замисли неког ко из Калуђерице путује за Лазаревац? Луд бре човек! Уколико би све било повезано онако како доликује том лику никад не бисмо рекли да је луд ,већ да иде тамо где је добио посао. Повезаност града не добије само центар или НБГ плус , већ добијају скоро сва несеља због тога што се омогућава лака приступачност ,а самим тим и "равномерни" економски развој целог града. :kk:
Основна фаза
-обухвата градњу комплетне црвене линије , реконструкцију Беовоза и БГ воза у СИВУ линију (градска железница) , као и изградњу линије Орловача-ПРОКОП (поједини делови спремни за ЕКСПРЕС) ,а затим спајањем са железницом и даље за Панчево.
-изградњу бројних feeder линија (имале би генеричко обележавања као F1 , F2 , F3 итд) ,а које би касније послужиле за изградњу других метро линија. Конретно нпр. имамо правац Нова Галеника-Новоградска од које би касније током градње настала ЛРТ линија 1) , затим ту је правац од Аеродома где би долазила прво трамваји ,а каснији ЛРТ линија 8. итд. И тако миц по миц , лиц по лиц и ето за мале паре цела мрежа. :wink:
-изградњу пруге до Обреновца као грана плаве линије К која би прво стајала на све станице до Железника ,а онда би се касније пребацила на експресну пругу.
Плава линија била би делимично независан тешки метро настао по угледу на француски RER. :wink:
Кад се све сврши добро то треба да изгледа овако. (КЛИК НА СЛИКЕ)
Напомена: На карти СИВЕ линије недостаје нова станица "Земун поље" где би стајала наравно само грана Р.
Да сумирамо мисао
ЦРВЕНА-чистокрвни тешки метро или tube систем :wink:
ПЛАВА-делимично независан тешки систем (нит је железница , нит је прави метро) :mrgreen:
ЉУБИЧАСТА И
ЗЕЛЕНА-лаки шински систем. Не треба спомињати да се Зелена линија може уз малу муку цела да се направи. Једино онај део од ВМЛ до Радничке представља проблем ,али миц по миц и ето линије 8.
НАРАНЏАСТА-нисам још одлучио ,али рецимо да би био такође класичан метро ,али без машиновође.
СИВА-БГ ВОЗ и Беовоз
ПЛАВА-нешто овако...
Наравно на свим композицијама (осим линија А и О) били би уграђени дисплеји са називом линије и правцом где иде ,али такође би то исто писало и на дисплејима на станицима. :wink:
И за крај. Лого за БГ МЕТРО сам сам осмислио. Како вам се допада?