@Ексберекин, само да допуним Чика Брану, а он се неће љутити.Čika Brana":2szoqt14 je napisao(la):@exberekin
Потпуно сте у праву! Требало би кренути са развојем ЗЕМУНИЦА како би се површина ослободила за моторизацију. Пре тролебуског саобраћаја и пре Другог светског рата Земун је био повезан са Зеленим венцем и даље до скупштине ТРАМВАЈЕМ!
Mogu li ja sve vas da dopunim maloГага":146kq5je je napisao(la):@Ексберекин, само да допуним Чика Брану, а он се неће љутити.Čika Brana":146kq5je je napisao(la):@exberekin
Потпуно сте у праву! Требало би кренути са развојем ЗЕМУНИЦА како би се површина ослободила за моторизацију. Пре тролебуског саобраћаја и пре Другог светског рата Земун је био повезан са Зеленим венцем и даље до скупштине ТРАМВАЈЕМ!
Да некада је трамвај повезивао Београд и Земун и то је била линија број 14 и ишла је од Теразија до Главне Поште тј. хотела Централ. Линија је почела да саобраћа крајем 1935 и радила је све до 1941. године док није миниран мост Краља Александра. После завршетка рата и изградње Бранковог моста кренули су тролејбуси, исто са бројем 14 (данас је то линија 84).
Hajde... verujem da bi i drugima bilo interesantno, još mozda pride koja islustracija, mapa ... :kk: :kk:Siniša":35zu8nea je napisao(la):...ali možda je bolje da to pišem u temi o tramvajima. ....
Енергопројект практично ни у једном тренутку и током ових најгорих деценија није престао да изводи велике пројекте у иностранству. Друга је ствар што им је овде практично све до прошле године било забрањено да раде било какве веће послове да би се направило места за стране пилићаре (Алпина) и домаће тајкуне/финансијере странака (мба, ратко митровић - све држи један човек)exberekin":o9momdld je napisao(la):Може ако се гради испод булевара а не испод зграда. Али опет нисам ја грађевинац.. можда је то нека висока технологија недостижна за нас данас. Јел имамо ми неку велику грађевинску фирму у животу?
Вожд":mfqgyo89 je napisao(la):Intenzivno radimo na projektu gondole u Beogradu
Tanjug | 20. 07. 2015. - 17:32h | Foto: V. Lalić | Komentara: 0
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je danas da se intenzivno radi na realizaciji projekta gondole koja će povezivati Novi Beograd, Adu Ciganliju i Košutnjak, dodajući da su gondole među najzanimljivijim turističkim atrakcijama, ali i gradsko prevozno sredstvo budućnosti.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/576787 ... u-Beogradu
Somi303":244as643 je napisao(la):Дуго нисам чуо овакву будалаштину :roll:
tragac":2ourht7m je napisao(la):Pa nešto kao kod Bugara npr. Sofija za razliku od Beograda nije imala metro, sad kada su izabrali Zapad gle čuda imaju metro.