Ok. nego ja nisam hteo jos da predjem na sredjivanje mikro lokacija vec da se prvo utvrdi makro lokacija i da se ljudi sa tim sloze ili iznesu neki svoj predlog i poboljsanje sistema.
Iskreno, bas ne znam tacno kakva je situacija na b. brdu i vidikovcu, te to slobodno prepustam drugima.
Ono sto bih voleo da mi uradimo prilikom izgradnje metroa jeste da ne radimo samo prosti copy/paste onoga sto su drugi uradili, vec da pokusamo da iskoristimo sve najbolje sto tehnologija donosi. Kao primer imamo onu ideju sto je bigvlada okacio o rotirajucim vratima koja stvaraju struju prilikom koriscenja. Verovatno postoji jos hiljadu malih stvari koje bi poboljsale iskustvo gradjana prilikom koriscenja metroa, npr. kako sto brze spustiti ljude do samog perona., onda je tu i sistem zastite na peronima. Tu mi se narocito svidelo ono sto su valjda u Francuskoj uradili sa staklima gde na odredjenom mestu postoje elektronska vrata koja se podudaraju sa vratima na vozu te je svaka mogucnost pada pod sine svedena na minimum.
Iskreno, bas ne znam tacno kakva je situacija na b. brdu i vidikovcu, te to slobodno prepustam drugima.
Ono sto bih voleo da mi uradimo prilikom izgradnje metroa jeste da ne radimo samo prosti copy/paste onoga sto su drugi uradili, vec da pokusamo da iskoristimo sve najbolje sto tehnologija donosi. Kao primer imamo onu ideju sto je bigvlada okacio o rotirajucim vratima koja stvaraju struju prilikom koriscenja. Verovatno postoji jos hiljadu malih stvari koje bi poboljsale iskustvo gradjana prilikom koriscenja metroa, npr. kako sto brze spustiti ljude do samog perona., onda je tu i sistem zastite na peronima. Tu mi se narocito svidelo ono sto su valjda u Francuskoj uradili sa staklima gde na odredjenom mestu postoje elektronska vrata koja se podudaraju sa vratima na vozu te je svaka mogucnost pada pod sine svedena na minimum.