jovanovm":sxy2n0is je napisao(la):
@shmeksi
Mapa se otprilike slaze sa nekim idejama koje ja imam oko izgradnje metroa, ali imam jednu (mozda sebicnu) zamerku. Naime, opstina Rakovica koja ima 100.000 stanovnika je skoro potpuno izolovana od tvog metro sistema. E sad, to bi moglo dobro da se resi ukoliko bi se aktivirao BeoVoz kao produzenje metroa i isao starom zeleznickom prugom (o tome se vec pisalo ovde). Pitanje je u sustini, da li deo BeoVoza treba biti premesten pod ingerencije grada i transformisan u dodatak metro sistemu? Naravno, po izgradnji Prokopa i zel. obilaznice.
P.S. Ustvari, imam i drugu zamerku. Zemun (Glavna) mora biti povezan metroom, osim sto je turisticki i kulturni hotspot, u njemu zivi veliki broj Beogradjana.
P.P.S. Mislim da je resenje sa dva spajanja svetloplave i ljubicaste linije malo rogobatno.
Sto se tice dela ka Zemunu tu sam se vodio tudjim ilustracijama, posto potrebe tog dela grada stvarno ne znam jer sam u zivotu mozda tri puta bio tamo (yes, yes, i'm ashamed).
Rakovica bi bila povezana sistemom BeoVoza, koji mora preci u nadleznost grada, ali ne samo on vec i neki od zeleznickih pravaca u gradu. Ono sto se meni postavlja kao pitanje je, ukoliko Beovoz predje u nadleznost grada kao i deo trasa, kako ce se onda regulisati saobracaj BeoVoza van teritorije BG-a. Postoji i druga varijanta, a to je da se jedna od linija koja krece sa banovog brda/vidikovca produzi po rakovici.
I mene najvise nervira ta debilna ljubicasta linija. Po meni mora postojati linija koja sa Slavije direkt ide na NBG.
Glavni problem prilikom razmisljanja o metrou je sto se taj problem mora gledati iz sireg ugla gde u igru ulaze neki drugi aspekti, a oni su pa opet isto tako nepoznati sto problem metroa cini jos nestrukturiranijim.