Vidi, ako neko poznaje većinski deo ovog grada, onda sam to ja, a na tom Banovom brdu sam uzgred budi rečeno odrastao. Jug Beograda baš u ulice poznajem. Ja ne znam stvarno ako Banovo brdo ima loš prevoz, pa ne znam ko ima onda makar i minum minimuma. Železnik spram veličine i daljine vala ima dosta dobre veze, bolje nego neka mnogo bliža naselja, a na Banovom brdu presedanje na dosta čestu 88 je baš lako, ako nekog mrzi da čeka 58. Postoji i 511 kao brza veza, plus i 55. Bele vode su razvučene. Ne poredi deo kud ide 51 sa delom prema Rupčinama. Spajaju se, pa skoro, u jednoj tački kod onih nikad završenih zgrada gde sad stoji tabla Makiške terase. A Rupčine i dalje dole nikako nemaju samo 58. Tu su ti i 88 i 55. Mislim nerealan si malo. Ima tu baš dosta linija, a Žarkovo nikako nema tako loše veze, tim pre što je na korak od Brda. Samo mučena 37 i 56 kako kažeš, a mogućnosti za presedanje koliko hoćeš. Nemali deo Žarkova ima i 52 i 89, ajde da 53X linije ne računamo. Nisu baš dobre za presedanje. Ne idu sve u centar, pa ne pokrivaju ni iste tačke normalno, al linija nije baš malo. Veći problem je nedostatak zglobnih autobusa, pogotovo za 37, a potrebni su i za 89. Mnogi problemi okolo se mogu dosta rešiti i sad, a metro kad dođe dođe, nego ti uporno teraš priču da je metro jedino rešenje, a ovakav predlog trasa to prosto nije. Samo kad bi video kretanje putnika u jutarnjim časovima, shvatio bi koliko je debilno da ide dole kroz BGH20. Koliko samo Višegradska prazni i puni autobuse. Koliko su 52, 53 i 56 praznije posle Sajma ka Zelenjaku, a u odnosu na linije koje se penju u Kneza Miloša. Malo je onih koji izlaze u Sarajevskoj, većina ide do Venca, dok gomila juri Višegradsku i London, na primer. I tu može ponešto da se uradi. Doduše, izlazi se dosta iz gore pomenutih linija i kod Nemanjine. Prosto, nije sve baš tako crno kako to uporno predstavljaš, i ima tu dosta mesta da se što šta uradi do realizacije metroa jednog dana. U tvom stavu kao glavni problem ja vidim da je tebi metro sam isključivo i jedino rešenje, i da, sa adekvatnije nactanom trasom bi sigurno bio izuzetno rešenje, al apsolutno ni tad jedino. To što sve ove godine nije urađeno dovoljno sa nadzemnim sistemima, ne znači da od ovog sad stanja bolje ne može. Pa valjda bi i sam putujući svakodnevno sa Labudovog brda stalno kukao, pa iako problema definitivno ima, jednostavno nisam stava da je baš to toliko mučilište. Mislim veliki je Beograd, razvučen, pogotovo ka jugu, neujednačeni smo urbanistički. Metro nigde ne može povezati sve naravno, kao što i sam kažeš, al trenutni plan baš povezuje malo, i to je činjenica.