Šta je novo?

Marina "Dorćol" - (Stambeni kompleks)

Lucifer":15oc9un1 je napisao(la):
Nije samo pitanje STA je propisano vec i STA BI TREBALO DA BUDE PROPISANO.
Ja sam ti vec rekao da je to "tako je kako je" nista vise nego glup komunisticki manir
koga treba da se oslobodis.
Jel ti jedini znaš šta treba da bude propisano ?
Propisuje se prema nekim svetski normama, kad je u pitanju zauzetost lokacije.
U centralim urbanim delovima grada ide i do 90% pod objektima. ...90% !

DUP-ovi nisu 'Biblija', pa ne mogu da se menjaju,ali neko treba da pokrene
zakonsku proceduru za 'Izmenu i dopunu DUP-a' da bi Zavod to i uradio.

Lucifer, prestani da lupaš o tome da ja prihvatam "tako je kako je" i to
pišeš u pravom 'komunističkom maniru' : Ja sam ti već rekao..?!
Šta me briga šta si ti rekao, a da ne prihvatam pasivno stvarnost oko sebe
mogu da ti kažem da sledeće nedelje idem opet u Zavod da intervenišem
kod odgovornog lica u vezi DUP-a za Privrednu zonu 'Autoput-Aerodrom'.
Taj plan se radi od 31.maja 2005god. i već sam više puta intervenisao i kod
njih, a i na N.Bgd. kod glavnog opštinskog arhitekte, Sekretarijata i pisao Đ.Bobiću.
Gde si se ti aktivno angažovao, osim na dva foruma?

Ako bude prilike raspitaću se i za 'Marinu Dorćol', a i na sajmu 'BelRe' 6-8-dec.
 
sasvim prosecna spratnost je dovoljna da grad deljuje urbano, 5,6,7 spratova uz arhitektonski sklad objekata.
Odrzavati ono sto je izgradjeno, cuvati ono sto vec postoji i nadzidjivati samo tamo gde to ima smisla je dovoljno da grad deluje pristojno. A gde su tu beogradjani i Beograd??
 
dragan":2unzhinj je napisao(la):
Lucifer":2unzhinj je napisao(la):
Nije samo pitanje STA je propisano vec i STA BI TREBALO DA BUDE PROPISANO.
Ja sam ti vec rekao da je to "tako je kako je" nista vise nego glup komunisticki manir
koga treba da se oslobodis.
Jel ti jedini znaš šta treba da bude propisano?
Propisuje se prema nekim svetski normama, kad je u pitanju zauzetost lokacije.
U centralim urbanim delovima grada ide i do 90% pod objektima. ...90% !

DUP-ovi nisu 'Biblija', pa ne mogu da se menjaju,ali neko treba da pokrene
zakonsku proceduru za 'Izmenu i dopunu DUP-a' da bi Zavod to i uradio.

Lucifer, prestani da lupaš o tome da ja prihvatam "tako je kako je" i to
pišeš u pravom 'komunističkom maniru' : Ja sam ti već rekao..?!
Šta me briga šta si ti rekao, a da ne prihvatam pasivno stvarnost oko sebe
mogu da ti kažem da sledeće nedelje idem opet u Zavod da intervenišem
kod odgovornog lica u vezi DUP-a za Privrednu zonu 'Autoput-Aerodrom'.
Taj plan se radi od 31.maja 2005god. i već sam više puta intervenisao i kod
njih, a i na N.Bgd. kod glavnog opštinskog arhitekte, Sekretarijata i pisao Đ.Bobiću.
Gde si se ti aktivno angažovao, osim na dva foruma?

Ako bude prilike raspitaću se i za 'Marinu Dorćol', a i na sajmu 'BelRe' 6-8-dec.
Svojim postom i neprijatno intoniranim pitanjem "jel ti jedini znas sta treba da bude propisano", si upravo obezvredio citav ovaj forum i uvredio sve ljude koji ovde dolaze, jer upravo je sustina ovakvih foruma da ljudi iznose svoja misljenja, govore sta misle da je ispravno, angazuju svoje znanje, iskustvo, ukus, osecaj za meru, viziju - sta vec ko ima.

Ako nista drugo do sada je bilo za postovanje tvojih 2000 postova i angazovanje oko svake teme. Svi ovde vrlo dobro znaju da ovo nije prvi put da kazes kako treba prihvatiti stvari kakve takve su (poslednji put u vezi 3. bulevara) pa posle pricas kako si mislio nesto drugo. U svakom slucaju razocaravajuci odnos prema forumasima od strane coveka koji bi trebalo da je neka vrsta domacina ovde.
 
Lucifer, ja se nisam obratio celom forumu, već lično tebi.
A, ti uzimaš sebi za pravo da govoriš u ime ovog foruma.

U citatu iz tvog pasta gde koristiš velika slova kojima naglašavaš
'šta treba da bude propisano', sledilo je i moje pitanje tebi.

Sada opet pišeš 'debelim' slovima da ostaviš jači utisak na čitaoca.
To su komunistički metodi, a ti meni savetuješ da ih se oslobodim.

U 3bul. su investitori već prihvatili DUP i počeli ili završili gradnju po njemu.
U tom smislu nije racionalno sada tražiti njegovu izmenu, koju nisu tražili ni investitori.
Postoje drugi delovi grada gde još može da se utiče na urbanistička rešenja.
Tamo gde sam ja ili moji klijenti zainteresovani, utičemo koliko god možemo.
 
Kako bilo, mozemo samo da nagadjamo sta se desava iza vrata... Jedino sto znam jeste da mi se predlozeno resenje izuzetno svidja, i da ne bih voleo da smanjenje kvadrature donese i proporcionalno smanjenje kvaliteta dizajna samih objekata...

Druga bitna stvar je da se sve resi zakonski, legalno i sto bi se nepopularno reklo - transparento. Jer BG-u je preko potreban jedan ovakav projekat iz vise razloga:
- skroman pocetak silaska na reke, ali ipak je pocetak
- realizacija (velikog) projekta jednog stranog investitora (bravo, pri tom za Airport City)
- realizacija jednog velikog projekta u starom delu grada
- poboljsanje arhitektonske slike grada
- poboljsanje turisticke, saobracajne i ugostiteljske ponude grada
- povecanje ponude luksuznog stanbenog prostora

etc.
 
Homer Jay":28tcf6k5 je napisao(la):
Kako bilo, mozemo samo da nagadjamo sta se desava iza vrata...
Ajd da malo nagađam, jer sajt im još nije proradio da 'čujemo' zvanično
i 'drugu stranu' šta ima da kaže o ovom skandalu oko premašene kvadrature.

Kada su pobedili na tenderu, znali su dozvoljenu kvadraturu u DUP-u.
Direkcija sada 'kaže' da redovno plaćaju zakup.( on ide na rate ).
Uradili su projekat koji je premašio 76.000kvm,tj. veći od DUP-a.
Nisu tražili da se redovnim putem izmeni DUP i dobiju više kvm.
Sada je u proceduri opet neki drugi njihov plan za 'Idejni projekat'.

U ovom slučaju krivica' je isključivo njihova, a ne Sekretarijata.
Pitanje je da li je uopšte zakonito menjanje DUP-a posle tendera.
Drugo-plasirani može da tuži Grad za namešten tender,jer možda
bi on ponudio više novca za takvu površinu od Engel-a.

Meni je stvarno čudno da takva firma 'promaši' br. dozvoljen u tenderu.
Probali su pa ako prođe dobro je, ako ne 'pravimo se ludi' i idemo dalje.
Izgleda mi da namerno odlažu početak radova i tu mogu da ih razumem.
 
beobuild mapa kaze da je pocetak izgradnje - pocetak 2009? :|
 
Na šta konkretno misliš kad kažeš "vrlo interesantni podaci?"
 
Meni je interesantono, a i čudno, da ima dva vlasnika ( 95% + 5% )

a osnivački kapital ( ulog) iznosi 501,17€ + 26,38€ ?!

Pogledaj i "год. финансијски извештај '06g." = Капитал привредног субјекта: 48.000rsd.
 
Nina5":3rw1zzbf je napisao(la):
I sada Direkcija za gradjevinsko zemljiste daje u zakup na 99 godina isto zemljiste (ili deo zemljista) koje je vec dato u zakup firmi Engel Marina Dorcol koje se, btw promovisalo na pre neki dan zavrsenom BeIRE 2007. Nista mi nije jasno.
http://www.beoland.com/oglasi/071211_Oglas1.pdf
Dobrodošla :)

U podnaslovu tog oglasa stoji sledeće:

za davanje u zakup ostalog gra"evinskog zemljišta u dr&avnoj svojini
radi izgradnje podzemne gara&e, saobra)ajnica sa parking prostorom, protivpo&arnih
puteva, kolsko-peša-kih površina i ure"enih zelenih površina sa šetalištima u okviru
prostorne celine marine Dor)ol


Kolko sam shvatio ovde se radi samo o oglasu za preuredjivanje infrastrukture, puteva, garaža i pešačkih puteva koji će biti u sklopu kompleksa koji je otkupio Engel. Neće valjda Engel da gradi i puteve :)

Pozdrav
 
Nina5, po Ugovoru jedan deo parcela mora da 'opremi' i izgradi Grad.

Kao što je naveo Steva, a zna on i lepše da piše od tih podebljanih slova. :D
 
Steva":1st9wc5a je napisao(la):
Kolko sam shvatio ovde se radi samo o oglasu za preuredjivanje infrastrukture, puteva, garaža i pešačkih puteva koji će biti u sklopu kompleksa koji je otkupio Engel. Neće valjda Engel da gradi i puteve :)

Pozdrav
Naravno da treba da gradi puteve i garaže (vidi Rešenje o davanju u zakup) jer to i jeste suština davanja državnog zemljišta u zakup - izgradi infrastrukturu a zaradi na prodaji stanova i lokala.
Nego, nije to sporno, već što se novim oglasom daje u zakup na 99 godina isto zemljište (ili deo)koje je već dato Engel-u u zakup.
I koji može biti interes ponuđača koji treba da izgradi garaže, saobraćajnice itd. i da po izgradnji sve (osim garaža) preda nadležnim JP, kome da proda ili iznajmi garaže kada su stanovi i poslovni prostor u marini Dorćol i dalje samo maketa.
 
Zdravo Nina5,

U DUP-u je jasno definisano koja parcela je data za gradju samih objekata Marine Dorcol i koje su granice tih parcela. Ovo je normalna procedura. Sva prilazna i ostala infrastruktura koja se nalazi izvan tih parcela gradi Grad, osim ako ugovor o zakupu ne nosi clan koji kaze dugacije. Naravno da ne postoji interes investitora da to gradi pa predaje nadleznim JP. Ali, recimo da bi "Parking Servis" i te kako imao interesa da investira u veliku garazu koja bi obsluzivala ovaj objekat. Po ovom oglasu bih rekao da se radi o onom modelu, kao kad dajes koncesiju za autoput recimo, taj autoput ce graditi jedan investitor, ali ce pratecu infrastrukturu(pumpe, motele, restorane itd) graditi drugi investitori. Znaci nije rec o istom zemljistu vec o ostalim parcelama za pratecu infrastrukturu.
;)
 
Drugari moderatori, nema potrebe da stitite Ninu od mene. Da niste skinuli post, mozda bi se razvila zivlja diskusija...
Gotovo sada. The momment is gone...
 
^^ Niko nije stitio Ninu nego se vodi racuna o nivou diskusije, dok je tvoj odgovor bio skroz neprimeren.

nastavljamo dalje... ;)
 
Nenad Komatina, gradski sekretar za urbanizam i novi predsednik Gradskog odbora DSS
Marina Dorćol još bez dozvole

Da li ste izdali dozvolu za gradnju Marini Dorćol?
- Koliko je meni poznato, ta procedura još nije završena. Dozvolu nisu dobili.
Oni bi hteli da zidaju mnogo više kvadrata nego što je predviđeno detaljnim planom.

Sekretarijat i inače izdaje dozvole veoma sporo?
- To nije do Sekretarijata nego do investitora. Uvek žele da zidaju neki kvadrat više i
nikad ne donesu potrebnu dokumentaciju, a svima se žuri.
Kad bi doneli sva potrebna dokumenta, izdali bi im dozvole za sedam dana.
Intervju iz Blica : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=24735
 
„Blic“ istražuje - Zašto nema radova na kompleksu pored Dunava
Marina Dorćol još nije gradilište
Autor: Ana Milojković, Sunčica Tasić | 28.07.2008 - 09:50

Skoro godinu i po dana od planiranog početka radova, u „Marini Dorćol“ se ništa nije promenilo. Gde je zapelo, teško je odgonetnuti, ali deluje kao da je dugoročni zakupac „Engel Marina Dorćol“ naumio da na mestu 76.000 kvadrata napravi 140.000, duplo više nego što su im gradski urbanisti dozvolili. U izraelskoj kompaniji, ipak, tvrde da još čekaju na dozvole.

„Marina Dorćol“ u brojkama
Lokacija: Stara dorcolska marina
Ukupna izgradena površina: 140.000 kvadrata
Sadržaj: stambeni prostor, poslovni prostor, hotel, šoping zona, parkovi, parking prostor, garaže
Ukupna zelena površina: 8.000 kvadrata
Broj zgrada: sedam
Broj apartmana: 500
Ukupna vrednost investicije: 160 miliona evra
Izvor: www.colliers.com
Dugoročni zakupci prostora „Engel Marina Dorćol“ kaže da izgradnja kompleksa u najvećem beogradskom pristaništu još nije počela jer papiri čekaju na ustoličenje nove gradske vlasti.
- Izgradnja „Marine Dorćol“ „ne stoji“, sve se odvija u skladu sa našim očekivanjima i uobičajenim procedurama. Intezivno radimo na dobijanju odobrenja za izgradnju bez kojih ne možemo da počnemo sa radovima. Urbanistički projekat za „Marinu Dorćol“, na kome radimo više od godinu dana, je odobren, i očekujemo da, uskoro, čim bude formirana gradska vlast, dobijemo Akt o urbanističkim uslovima, koji izdaje Sekretarijat za urbanizam i gradjevinske poslove. Uslov za dobijanje odobrenja za izgradnju je podnošenje idejnog projekta koji mora da bude u skladu sa Aktom o urbanistickim uslovima. Nadamo se da ćemo odobrenje za izgradnju dobiti do septembra - kažu u „Marini Dorćol“.

S druge strane, još uvek zvanični glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić tvrdi da su dozvole izdate i da ne zna šta investitori čekaju. U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište kažu da, osim taksi koje redovno ubira od „Engle Marine Doržćol“ nemaju ništa sa početkom gradnje, dok iz Sekretarijata za urbanizam ne žele da se oglase.

- Prema onome što sam videla, izgleda da će zgrade biti više nego što bi trebalo. Ne znam ko je to dozvolio, a gradnja još nije počela jer verovatno čekaju dozvole. Opština sa tim nema ništa, ali nam je u interesu da se „Marina Dorćol“ završi i da bude uređen deo grada. To se uklapa u našu ideju uređenja priobalja - Mirjana Božidarević, predsednik opštine Stari grad.

Da podsetimo, izraelska kompanija „Engel marina Dorćol“ dobila je u februaru 2006. godine u zakup 2,57 hektara uz Dunav na 99 godina. U martu 2007. je trebalo da dobije i dozvolu za izgradnju kompleksa marine koja bi se odvijala u četiri faze i bila gotova između 2010. i 2012. godine. Ukupna vrednost radova je više od 160 miliona evra. Na tom placu predviđeno je da se najpre uradi obaloutvrda sa 150 vezova za čamce i jahte, rekonstruiše stari kran i crpna stanica iz 1932. godine koji su pod zaštitom države, a da se u drugoj fazi zida pet stambenih zgrada sa najviše 12 spratova, jedna poslovna kula i hotel.

Pre godinu dana je bila formirana lista od 200 zainteresovanih kupaca stanova, a okvirna cena stana od 150 kvadrataje trbala da bude oko 380.000 evra.
izvor Blic
link http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=50902
 
Neverovatno kako neke stvari idu izuzetno sporo, a neke izuzetno brzo... Prosto mi nekad nije jasno...
 
Da vidimo:

- Engel kaze da ceka dozvole, i to po odobrenom idejnom projekatu
- Bobic kaze da su dozvole izdate
- Dirtekcija kaze da je Engel preuzeo svoje obaveze, tj da placa takse na zemljiste
- Sekretarijat za urbanizam ne zeli da se oglasi

Ergo, ceka se neciji potpis :D
 
Oglasio se i Sekretarijat ..... sad moraju da čekaju na dodatne kvadrate :
dragan":19mn78nl je napisao(la):
Nenad Komatina, gradski sekretar za urbanizam i novi predsednik Gradskog odbora DSS
Marina Dorćol još bez dozvole

Da li ste izdali dozvolu za gradnju Marini Dorćol?
- Koliko je meni poznato, ta procedura još nije završena. Dozvolu nisu dobili.
Oni bi hteli da zidaju mnogo više kvadrata nego što je predviđeno detaljnim planom.

Sekretarijat i inače izdaje dozvole veoma sporo?
- To nije do Sekretarijata nego do investitora. Uvek žele da zidaju neki kvadrat više i
nikad ne donesu potrebnu dokumentaciju, a svima se žuri.
Kad bi doneli sva potrebna dokumenta, izdali bi im dozvole za sedam dana.
Intervju iz Blica : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=24735
 
Vrh