Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

Nije park kriv. Ali ja se plasim, cega se god grad dotakne bice lose. Bice stanovi i kvadrati.
K DIstrikt unistio je donji grad.
B na H20 savsku padinu itd.
 
Па и чега год се приватни инвеститори дотакну буде лоше. А К дистрикт је катастрофално утицао на визуру града.
 
Šalu na stranu, biće divljanja investitora sigurno. Uostalom, čim se ovoliko drobi o ovom parku (a ništa konkretno pod milim bogom ne radi) znači da se spremaju neka iznenađenja i da se narod priprema za to.
 
Pošto vidim da postoji vizija da park bude iz jednog komada od 25. maja pa sve do Pančevca, da pitam - kako nameravaju da se reše saobraćajna ukrštanja sa dva podvožnjaka u Tadeuša Košćuška, Dubrovačkoj, Žorža Klemansoa i jednog dana - produžetku Cvijićeve? Ajde recimo da ostanu ova dva nadvožnjaka (čemu se ja protivim, pošto su ružni i odvratni), ostaje pitanje kako će svi ljudi i sadržaji na potezu od Toplane Dorćol do Pančevca da stižu do tog dela grada severno od budućeg parka?
 
Изгледа ће продужити Цвијићеву са подвожњаком и задржати постојеће подвожњаке и надвожњак.
 
Može i tako. Samo da se spoje Cvijićeva i Dunavska napokon. Suludo je da i dalje stoji ovako.
Cvijiceva.jpg

Pre ili kasnije, i taj deo grada će morati da se sredi i urbanizuje, pogotovu kad se (sada ruinirani) krug ''Duge'' rasparča i sruši. A što se pre započne sa izradom novih saobraćajnica, to će lakše i jefinije biti posle. Treba takođe razmišljati i o pravcu koji bi povezao Viline vode sa Centrom ''Vlada Divljan''. Sve će to vrlo brzo doći na dnevni red i na listu potreba. Vreme je da počne da se sređuje saobraćajni brlog u tom delu grada. A i urbanistički.
Vlada Divljan.jpg
 
1. Tadeuša (postojeći podzemni prolaz)
01-tadeusapodzemniprolaz.jpg


2. Dubrovačka (postojeći podzemni prolaz) sa uvođenjem kružnog toga pre podvožnjaka

02-dubrovackapodzemni.jpg


3. Žorža Klemansoa (potpuno nov podzemni prolaz)?
03-zorzaklemansoapodzemni.jpg


4. Dunavska (potpuno nov podzemni prolaz)?
5. Knežopoljska (postojeći podzemni prolaz)
6. Cvijićeva (potpuno nov podzemni prolaz)

04-dunavska-knezopoljska-cvijiceva.jpg


7. Despota Stefana-Viline vode (potpuno nova mostovska konstrukcija)
05-vvodemostovska.jpg
 
Mnogo peripetija i troškova a sve samo da bi se izbegla 4 pešačka prelaza. No dobro, kako raja voli. Ionako ona plaća.
Hvala na informacijama i crtežima.

Ako sam dobro razumeo, to znači da je predviđeno da se jednog dana ova zgrada ruši?


Usput, dolazi vreme da se razreše i sudbine svih tih kompleksa okolo. Duvanski kombinat, Kožara (ovo sa linka), zatim ceo bivši krug ''Duge'', pa razna ''mala'' skladišta i hale oko njih, pa XY objekata u okviru nekadašnje Luke... Sve to treba urbanizovati i srediti pre ili paralelno sa izgradnjom parka. Nikako posle.

EtE im ga zemljišta za investitore, pa nek se igraju sa njima do mile volje.
 
Duga je u obuhvatu ovog plana kao i Marina Dorćol tako da očekujem da će prvi i krenuti sa prenamenom prostora koji si pomenuo. Gde god vidiš branonkastu površinu sa oznakom M1 znači da je u pitanju zona "mešovitih gradskih centara" u suštini dominantno stanovanje uz prateću komercijalu.
 
ПОДЗЕМНИ ПРОЛАЗИ

У наставку улице Тадеуша Кошћушка у правцу Дунава, планиран је подземни пролаз испод Дунавске улице и линијског парка у дужини од око 85m.

Подземни пролаз Дубровачке испод Дунавске улице и линијског парка је планиран у дужини од око 70m са профилом који садржи коловоз од 9,0m и обостране сервисне стазе од 1,25m.

У Кнежопољској улици је такође планиран подземни пролаз испод линијског парка у дужини од око 10m.
Такође је планиран и подземни пролаз у наставку Цвијићеве улице у дужини од око 65m са профилом који садржи коловоз од 12,0m и обостране тротоаре ширине од по 2,50m.

Сва пешачка кретања су планирана у нивоу линијског парка, тако да су стазе и тротоари планирани у оквиру подземних пролаза намењени првенствено за одржавање подземних пролаза и инфраструктуре.

За све подземне пролазе је потребно обезбедити светли профил од минимално 4,5m. Делови парка испод којих (подземно) пролазе саобраћајнице (СА-3, СА-6, СА-14, СА-16 и СА-18) и део саобраћајне површине СП2-1, у надземном делу представљају део јединствене јавне зелене површине Линијски парк.

Надслој, изнад конструкције која покрива саобраћајницу и омогућава континуитет линијског парка, ускладити са садржајима планираним у нивоу Линијског парка. Саму конструкцију одредити у даљој разради кроз техничку документацију.

У делу подземних пролаза, испод линијског парка, планирани су прилази гаражним/паркинг просторима (испод нивоа парка). На локацијама орјентационих приступа планиране су додатне траке за приступ гаражама.
 
U tekstu se ne pominju prolazi koje sam obeležio pod rednim brojem 3 i 4 ali su šrafirani kao prolazi tj podvožnjaci
 
Igor":lv4ssr2p je napisao(la):
Duga je u obuhvatu ovog plana kao i Marina Dorćol tako da očekujem da će prvi i krenuti sa prenamenom prostora koji si pomenuo. Gde god vidiš branonkastu površinu sa oznakom M1 znači da je u pitanju zona "mešovitih gradskih centara" u suštini dominantno stanovanje uz prateću komercijalu.
Jel se zna u kom su odnosu: poslovanje vs stanovanje?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Све зависи. Углавном становање са локалима у приземљу, само што је процентуално удео пословног простора већи.

Оно, иди по центру града па погледај, отприлике је то то
 
Kada već izdvajaju novac za linijski park, ne vidim zbog čega isti ne bi mogli produžiti park i na Adu Huju, jer tu nema neke infrastrukture i potrebe denivelisanja, a žiteljima Karaburme, Višnjice, Mirijeva, otvorile bi se ogromne mogućnosti, jer bi ta obala bila povezana sa svom ostalom uređenom obalom Beograda.
 
Kvadrat je skuplji do P. mosta.
 
Уствари баш насупрот, после Панчевца ка Ади Хуји има неупоредиво више посла него у Вилиним водама, плус туда треба и железница да прође, а цео тај крај је лоше нивелисан. Ка бих волео да Ада Хуја постане нова источна Ада Циганлија, са дређивањем рукавца и исељељем индустрије, шљункара и складишта, и најбоље би било да ту иселе и зоо врт.
 
Zar ne bi trebao prioritet da ima obnova i rekonstrukcija dijelova tvrdjave?

Koliko vidim iz prilozenih ilustracija, preko rusevina ce se graditi nove pasarele, stepenice, potporni zidovi i saditi drvece. Jel to taj park? Ova konstrukcija preti da nanese vecu stetu istorijskim ostatcima tvrdjave od zeljeznicke pruge koja je tu ranije isla.
 

Prilozi

  • 164629_park_f.jpg
    164629_park_f.jpg
    41,6 KB · Pregleda: 928
  • bg1.jpg
    bg1.jpg
    96 KB · Pregleda: 931
  • Capture-1.jpg
    Capture-1.jpg
    85,3 KB · Pregleda: 924
Веома лоше решење. Ту треба само средити постојеће стазе, а зидине обновити.
 
Реално. Ово је некако пренатрпано, прекомпликовано. Просто стазе средити и проширити да буду где је била пруга, обновити мало зидине (јес ђавола ће их обновити до краја како треба) и ћао. Кад се прође "теснац" ту им је већ све сређено до куле Небојша, е одатле тек има стварног посла.
 
Oбновити зидине тамо где су срушене због пруге, склонити ону ужасну ограду, обновити стазе (може пешачка да се уради од опеке да се боље уклопи уз зидине стилски и да се диференцира од бициклистичке стазе) и то је то. Никакве пасареле, никакви мостићи, никакве степенице, никакав бетон, никакво жбуње, цвеће и дрвеће, асфалт само за бициклистичку стазу, осветљење само са ниским стубовима који стилски нису исувише модерни, на њих накачити и рефлекторе за осветљење обновљених приобалних зидина. А после, од базена, нек саде што више и што шареније.
 
Prva metro stanica je Cvijićeva a gde je druga? Promakla mi je.
 
Uzmimo na primjer samo ovu jednu sliku koja pokazuje dio parka na prostoru obalne kule.

Nekad kad je postavljana trasa za prugu, kula je odsjecena od zidina i tako propadala zajedno sa ostacima vanjskog bedema. Sada kad je pruga uklonjena, umjesto da se obnovi vanjski bedem i kula ponovo poveze u svom orginalnom dizajnu, nastavlja se jos veca destrukcija tvrdjave.

Gradske vlasti zamajavaju javnost recenicama "oslobadjamo grad od celicnih okova zeljeznice", izlazimo na rijeku" i najvaznije "uradili smo nesto sto se prije nas niko nije sjetio". Pa naravno da nije. Niko se prije ove vlasti nije sjetio da unistava tvrdjavu zarad politickih poena.

Obnova vanjskog bedema cija prilika se sad skupo propusta donijela bi otprilike izgled pomenute kule kao na slici ispod. I sasvim je jasno da ostaje dovoljno prostora da pored obnovljenog bedema i kula ostane pjesacka i biciklisticka staza i da nema osnova za bacanje novca u destrukciju kulturno istorijskih spomenika.
 

Prilozi

  • line park 2.jpg
    line park 2.jpg
    386,5 KB · Pregleda: 784
  • bg1.jpg
    bg1.jpg
    96 KB · Pregleda: 777
Vrh