Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791983#p791983:29rdgwor je napisao(la):
vladanet » Uto Nov 10, 2020 8:54 pm[/url]":29rdgwor]Jos nisu ni počeli, a već se odugovlaci sa pocetkom radovva.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1761839

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Naravno. :gobb:

To je ono o cemu sam pisao u jednom od prethodnih post-ova. Ako im je trebalo vise od 2 godine za potez od Brankovog mosta do Beton hale, koliko ce im biti potrebno godina za ovaj high line, koji Beogradu preko potreban, da malo razbije monotoniju.
 
Боље да и одуговлаче али да осетљив део, уз зидине тврђаве среде како треба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792425#p792425:3kczyzdb je napisao(la):
Дошљак » Čet Nov 12, 2020 8:38 am[/url]":3kczyzdb]Боље да и одуговлаче али да осетљив део, уз зидине тврђаве среде како треба.

To se slazem, samo se ovde ne radi o tome, vec o rokovima koji se onako "zvanicno" pausalno daju, samo da bi se zadovoljila javnost, a u realnosti ne odgovaraju stvarnom stanju stvari...

Neka imaju vremena koliko hoce da srede sve kako treba, ali se to onda tako kaze, a ne kao "u novembru bice u decembru" i tako dalje...da se tu radi o par dana, meseci gore, dole, nego se ovde radi o godinama...

Pa bre, u novembru 2018 godine su poceli da sredjuju prostor od otprilike 300 metara izmedju Brankovog mosta i Beton hale i jos uvek ga nisu zavrsili...Treba(lo) im (je) vise od 2 godine, a tu nije bilo ni iskopina, ni arheoloskih nalazista, ni reparacije bedema...pa se shodno tome samo pitam kolika ce razlika biti izmedju zvanicnog roka i realnog roka zavrsetka linijskog parka.
 
MIslim da je osnovni cilj ovog projekta rasciscavanje terena.
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792490#p792490:28mo5ypm je napisao(la):
MC_ » Čet Nov 12, 2020 1:19 pm[/url]":28mo5ypm]MIslim da je osnovni cilj ovog projekta rasciscavanje terena.
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.

Ne daj Boze! :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792490#p792490:3b1rm3bq je napisao(la):
MC_ » 12 Нов 2020 01:19 pm[/url]":3b1rm3bq]MIslim da je osnovni cilj ovog projekta rasciscavanje terena.
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.
Од чега расчишћавање кад је он већ расчишћен?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792490#p792490:2mlxnprz je napisao(la):
MC_ » Čet Nov 12, 2020 1:19 pm[/url]":2mlxnprz]
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.

Mislim, ne daj Boze za zgrade...ionako ih vec ima (Dorcol) ili ce ih biti po obodima high line-a...Zbog toga se recimo i pravi, da digne cenu kvadrata buducim "gradilistima" i ima neku vrstu komercijalno/ekonomske vrednosti koja moze da se iskoristi.

Sta god da je skriveni ili pravi motiv, svakako podrzavam ideju o high line parku, ali bez gradnje zgrada na tom potezu. Bice ih svakako kad se bude gradilo u Marini Dorcol i Luci Beograd u nekom momentu...
 
125068142_1100307310408527_3574729657611622129_n.jpg

124652341_1076657599452685_2451451472744870576_n.jpg


Remorker architects je radio 4. celinu Linijskog parka.

Čast nam je bila da se nađemo u 10 timova koji su učestvovali u izradi idejnog rešenja Linijskog parka.

Našem timu pripala je celina 4. Lokacija se graniči Dunavskom ulicom sa južne strane, ulicom Tadeuša Košćuškog sa zapadne strane, Dubrovačkom ulicom sa istočne strane, dok je severna granica naselje 25.maj. Na lokaciji se nalazi pešačka pasarela poznata svim Beograđanima.

Idejnim projektom predložili smo park u kome gradska infrastruktura, prirodni resursi obnovljive energije i eko sistem funkcionišu kohezivno u nameri povećanja komfora, funkcionalnosti i zaštiti od štetnih uticaja u gradskom tkivu. Koriščenjem prirodnih resursa povećan je komfor i održivost parka i omogućeno da se koristi I živi sva četiri godišnja doba. Želeli smo da se korisnici parka informišu o mogućnostima koje ovakvi sistemi pružaju (generisanje električne solarne energije, kontrola vlage, vetra i osunčanja, čuvanje i filtriranje kišnice).
Sama topografija terena novog parka je dinamična i brdovita, sa ciljem zaštite od buke, stvaranja ambijentalnih celina I prostornih aktivnosti. Za zaštitu od udara vetra koristi se sistem zemljanih nasipa i zimzelenog drveća kod dominantnih vetrova (Gronjak, Košava) koji su prisutni u periodu jesen-proleće. Zvučno zagađenje se rešava različitim biljnim kulturama i zemljanim nasipima uz Dunavsku ulicu.
izvor
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792702#p792702:3ljjus4f je napisao(la):
stf » Pet Nov 13, 2020 8:02 am[/url]":3ljjus4f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792490#p792490:3ljjus4f je napisao(la):
MC_ » 12 Нов 2020 01:19 pm[/url]":3ljjus4f]MIslim da je osnovni cilj ovog projekta rasciscavanje terena.
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.
Од чега расчишћавање кад је он већ расчишћен?

Recimo od fudbalskih klubova, raznih zgrada pored pruge, radionica itd.
Narocito u delu od podvoznjaka do Luke Beograd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793462#p793462:2plovotf je napisao(la):
MC_ » Ned Nov 15, 2020 10:51 pm[/url]":2plovotf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792702#p792702:2plovotf je napisao(la):
stf » Pet Nov 13, 2020 8:02 am[/url]":2plovotf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792490#p792490:2plovotf je napisao(la):
MC_ » 12 Нов 2020 01:19 pm[/url]":2plovotf]MIslim da je osnovni cilj ovog projekta rasciscavanje terena.
Plan se moze preinaciti kasnije da bi se dobilo sto vise prostora za zgrade.
Од чега расчишћавање кад је он већ расчишћен?

Recimo od fudbalskih klubova
Da li me oči varaju ili ovaj lik MC_ hoće da se ruši teren na kojem su do skoro igrali kultni klubovi, večiti rivali a danas jedan klub, nekada FK Dorćol i Fk Polet a danas FK GSP Polet Dorćol. Teren na kojem je ponikao npr legenda Dorćola Rade Radisavljevic zvani Dera dorćolska ajkula.
Vidi legendo, postoje neke sitnice koje ovaj grad čine posebnim i drugačijim i ljudi koju su nekad živeli koji su dali šmek ovom gradu, to ne može i ne sme da se zaboravi a kamoli da se ruši bilo šta što nas vezuje za to.
Dorćol bez Poleta nije Dorćol.

I za kraj, jedan stih od Anice Dobre 'vlasnice' FK Dorćola... MOJ GRAD JE LEP KADA JE DAN, AL UMORAN JE I TREBA MU SAN...
 
Ne videh iko da je izbacio osnovu lendskejpa sve sami nesagledivi kadrovi jedne stazice i nekog kobajagi mosta preko to je to ne zna se sta je kao ona stanica na novom beogradu od lojanice
 
Питање за стручњаке, посебно Др. Зуму. Слику испод (из око 1928.) сам већ качио ал да поновим питање, посебно у склопу Зуминих постова. Дакле, на снимку је приобални бедем, покрај самог ушћа. Лађа се креће из Дунава ка Савском пристаништу. По ономе што сам видео на једном Зумином прилогу, ово је Равелин дунавске капије, где се сада налазе терени. Занима ме зна ли се ишта о судбини тог равелина (затрпан/уништен), уколико је ово уопште његов снимак?
 

Prilozi

  • gres.jpg
    gres.jpg
    456,9 KB · Pregleda: 3.658
To na fotki je baštine sv jakov reklo bi se na prvi pogled postoji i danas....
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wP7viw-olSY[/youtube]
 
Штета па није обишао најживописнији део линијског парка, од Панчевца дуж Вилиних вода до марине Дорћол, као и што је заобишао трасу на самом "ћошку", од базена до куле Небојша.
 
Omasi covek cenu izgradnje za 20 puta..:)

i Srđan Gale Muškatirović..:)


Ali svak čast godzili..trudi se dečko i drago minje da je počeo i da kritikuje malo...

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da nisu sklonili sine,kao sto jesu...
Da li bi bilo moguce nekom redukcijom koloseka ili postavlljanjem tramvajskih sina imati i park i prugu.
Da li je moula da postoji jedna brza tramvajska linija Pancevacki Most - Savsko pristaniste?
 
Боље да осмисле трамвај од Бека кроз Дунавску до Панчевца и даље Вишњичке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810341#p810341:8ldnyy86 je napisao(la):
Дошљак » Uto Jan 05, 2021 11:10 am[/url]":8ldnyy86]Боље да осмисле трамвај од Бека кроз Дунавску до Панчевца и даље Вишњичке.

Sve do bogoslovije postoji alternativna trasa.
Tramvaj na mestu danasnje pruge bi mogao da ide veoma brzo.
 
Али би дуж Дунавске купио становнике. А парк искрено боље да буде парк без икаквог саобраћаја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810376#p810376:217kq395 je napisao(la):
Дошљак » 05 Jan 2021 12:59 pm[/url]":217kq395]Али би дуж Дунавске купио становнике. А парк искрено боље да буде парк без икаквог саобраћаја.

Pa s obzirom na sirinu prostora i buduce urbanizacije, bilo bi skoro steta da nema tramvajskog prevoza. Mogla bi vec postojeca tramvajska trasa do Donjeg Grada da se produzi sve do Pancevckog mosta. Tacnije, linija: Ada Ciganlija, Kalemegdan, Pancevacki Most. To bi bio hit.
 
То би било најпаметније, али то су морали да предвиде унапред. Има ли места овде, на делу проширеном код К дистрикта за трамвај?
 
Vrh