У међувремену (које траје пар хиљада дана) бебе, сениори и хендикепирани форсирају пасарелу! Не могу? Онда ништа...
Не капирам како је сад то испао проблем, ваљда форсирају подвожњак 80 метара десно, Макси и пошта су буквално на средини између пасареле и подвожњака.Пасарела је промашај од старта што нема рампу. Форсирање степеништа у урбаном простору 70их и 80их је доста дехуманизовало Београд.
Ни подвожњак није најсрећније решење. Ширина није пријатна за пролазак пешака и често има текућина на најнижем делу.Не капирам како је сад то испао проблем, ваљда форсирају подвожњак 80 метара десно, Макси и пошта су буквално на средини између пасареле и подвожњака.
Ни подвожњак није најсрећније решење. Ширина није пријатна за пролазак пешака и често има текућина на најнижем делу.
Пасарела је требала да има рампе уместо степеништа. Као и све остале петље са степенкцима по Бг.
Poslednje recenica objasnjava sve.Па добро, није још ни пуних 10 година, како тих стотињак метара најтежег терена не може да се поплоча или асфалтира. Требало би да смо захвални градским властима што неће да такав величанствени прилаз плате стотињак хиљада динара, када у буџетском разделу могу да определе ставку и од петнаест милијарди динара. Интересантно ми је да у разговору са људима који живе са обе стране, изгледа да само мени то смета.
Не капирам како је сад то испао проблем, ваљда форсирају подвожњак 80 метара десно, Макси и пошта су буквално на средини између пасареле и подвожњака.
Пре две седмице је дете повређено на пешачком у Дунавској. Нема семафора, то је ипак обилазница и пасарела је решење све док је не прошире и среде, ставе семафор или шта већ. Стотињак година колико је пруга била ту па се народ није научио да не иде преко шина, али такви смо. Кад је киша Гојина баба да наручи Волт или је Гоје повезе.Kada padne veca kisa, podvoznjak nije vise podvoznjak, vec poplavnjak...i apsolutno je nemoguce tuda proci. A sta ce ljudi nego kao jedinu opciju da predju sa druge strane moraju da se pentraju po mokroj i zaledjenoj pasareli i zivi je nekako savladaju.
Stvarno sramota...dok se sve ovo radi, moglo se asfalirati nekih 10tak metara koji bi sluzili za normalan prelaz preko. Ko zna kad ce linijski biti u upotrebi i koliko ce se jos ljudi muciti prelazeci sa mukom.
Potpuno ispod radara je prošla informacija da je u usvojenom gradskom budžetu i 90 miliona evra za linijski park.
Pre 4 godine najavljeno je da će koštati 55 miliona!!!