Svuda je trgovina ispod proseka.Daju bolje plate od ostalih trgovinskih lanaca, ali je to i dalje ispod prosečne zarade...
pa kad ne bi bili najgori robovlasnici i dali normalne plate i uslove, mozda ne bi morali da izbacuju. Ne znam kakav je to iq 200 strateski potez da izbacis asortiman jer ne placas radnika, smanjujes kvalitet i potrosacko iskustvo, gubis na svemu.Vidm svi radnici pobjegose iz lidla u maksi u ideu aman dis itd sutra malo ...prije bi reko da je obrnuto
Maksi izbacuje gotova jela mesare oz objekata jer ne može naći radnike
Srpski mid menadzment, gori nego DPRKSama ideja da svaki kasir u maksiju pita svaku mušteriju da li ima maxi aplikaciju zaslužuje da im svi kasiri daju otkaz. Radnike su toliko unizili a još od njih prave i mašine za slepo izgovaranje rečenica.
Pa i u Lidlu pitaju isto za njihovu aplikaciju, ne vidim sta je tu sporno.Sama ideja da svaki kasir u maksiju pita svaku mušteriju da li ima maxi aplikaciju zaslužuje da im svi kasiri daju otkaz. Radnike su toliko unizili a još od njih prave i mašine za slepo izgovaranje rečenica.
U lidlu su prestali da govore/pitaju posle nekog vremena jer postoji skener koji je lepo upakovan u njihove sisteme. Inace je lidl prvi uveo app, a ovi samo kopirali. Ja generalno pricam o radnom okruzenju i uslovima, nehumano je da teras ljude god dana da pitaju za je*******enu app to je srpski mid menadzmentPa i u Lidlu pitaju isto za njihovu aplikaciju, ne vidim sta je tu sporno.
@randomguy Nisu sigurno domaći menadžeri izmislili te programe lojalnosti.
Roda i Idea su prve uvele app. Imale su super karticu pa posle krenula i app sa ponudama, sigurno god dana posle toga lidl.U lidlu su prestali da govore/pitaju posle nekog vremena jer postoji skener koji je lepo upakovan u njihove sisteme. Inace je lidl prvi uveo app, a ovi samo kopirali. Ja generalno pricam o radnom okruzenju i uslovima, nehumano je da teras ljude god dana da pitaju za je*******enu app to je srpski mid menadzment
Govorim iz licnog iskustva, plate ispod medijanskog proseka, svakako su najbolji uslovi kad govorimo o trgovinama, zato ljudi i zavrsavaju u lidlu iz ostalih lanaca. Mnogo se forsa taj nemacki kapitalisticki duh, dosta dosta pravila koja se postuju i samim tim znas sta mozes da ocekujes. Sa druge strane postanes robot....Sve u svemu trgovina (customer service) je zlo, ne bilo nikome.@Nex jesi li siguran da su ispod proseka plate, znam par ljudi koji rade u lidlu i jako su zadovoljni...
Ради ли се Лидл на Новој Галеници? Мислим, да лу су уопште почели са радовима?
Pise zavrsava se za manje od 24h, znaci do sutra.To radim svakog meseca, ali obično traje do poslednjeg dana u mesecu.
Mogao sam danas da kupim cigare i hleb da sam znao da je do danas.
Ima li neko neki info kad bi bar okvirno trebali da pocnu radovi? Ja sam se nadao da ce sa pocetkom proleca ali i dalje livada stoji pa stoji....Не, нема још никаквих радова, иако је овде неко поставио да су већ добили све дозволе у августу прошле године.
Prošle godine sam im ostavio preko 2000€
Neće mi više ni sliku viđet ako me zavrnu za ovih 10% na sledeći račun.
Naravno, kupiću sutra par sitnica za crvenu, i biću preko 25.000
Edit: jaao, sad sam se setio da sam kupovao i u inostranstvu
Ako kupiš za 6700 dinara, platićeš račun 6100. Pošto je maksimalno 600 dinara popusta, koliko god da predješ iznad, smanjiće ti se račun za 600 dinara. U računu oni prosto svaki proizvod umanje, ne za 10 % nego tako da uvek bude 600 dinaraNiko nije znao da mi kaže kako se obračunava popust ako pređeš 6000, tako da tu presečem i ako imam više kucam drugi račun.