Šta je novo?

"Lastavice" [ Stambeno poslovni kompleks | 69 100 m²]

1000007496.jpg
1000007497.jpg
 
Moze li neko ko je vec u Lastavicama da kaze koji model multi split sistema su ugradili u izgradjene stanove?
 
Moze li neko ko je vec u Lastavicama da kaze koji model multi split sistema su ugradili u izgradjene stanove?
Ne znam kako je u vecim stanovima, ali u manjim je jedna spoljna jedinica, a u dnevnoj i u spavacoj po jedna unutrasnja. Dvanaestica u dnevnoj a devetka u spavacoj.
IMG_0575.jpegIMG_0576.jpeg
 
Planiram da kupim stan u fazi 2 koji gleda južno ka Savi.
Međutim, tek sam sad primetio da dalekovod prolazi blizu zgrade. Nisam trenutno u Beogradu da to vidim uživo, da li prolazi baš blizu zgrade?
Da li može da bude štetan po zdravlje? Pretpostavljam da ce kvariti i pogled jer je ogroman.
 
Evo pa proceni:
 
Planiram da kupim stan u fazi 2 koji gleda južno ka Savi.
Međutim, tek sam sad primetio da dalekovod prolazi blizu zgrade. Nisam trenutno u Beogradu da to vidim uživo, da li prolazi baš blizu zgrade?
Da li može da bude štetan po zdravlje? Pretpostavljam da ce kvariti i pogled jer je ogroman.

Trazite od Prodaje da vam posalju izvestaj koji je radio institut Nikola Tesla, a koji je bio preduslov za dobijanje gradjevinske dozvole. Tu su precizno navedene udaljenosti svih lamela (u obe zgrade) od dalekovoda, kao i vrednosti EM zracenja po lamelama i spratovima.
Sto se vizuelnog dela tice, negde od 6. Do 8. Sprata je najvidljiviji, rekla bih.
Postoje planovi da se taj dalekovod kablira, ali ko zna kada ce to biti… takodje, onda ce tu verovatno nici neki drugi objekat koji ce nam zaklanjati pogled.
 
Postoje planovi da se taj dalekovod kablira, ali ko zna kada ce to biti… takodje, onda ce tu verovatno nici neki drugi objekat koji ce nam zaklanjati pogled.
O tom uklanjanju dalekovoda pričaju više od 10 godina, a još ni jedan nisu uklonili. Evo vest od pre 15 godina :)

 
Kao što i već 10-tak godina probijaju tunel ispod pruge u Bulevaru Umetnosti, sramota.
 
Da li neko zna da li je u planu da se doda još jedan pešački prelaz tu ispred Lastavica možda?
 
Iskreno pitanje - koji je problem sa sadašnja 2 pešačka prelaza (kod Sakure i kod Tehnomanije)? Svakako bi bilo racionalnije da se pešački zamene podzemnim prolazima, ali naravno to košta.
 
U Srbiji to ne bi racionalno jer liftovi ne bi bili odrzavani (z.s. nbgd, most na adi...) + cemu guranje pesaka pod zemlju
 
Iskreno pitanje - koji je problem sa sadašnja 2 pešačka prelaza (kod Sakure i kod Tehnomanije)? Svakako bi bilo racionalnije da se pešački zamene podzemnim prolazima, ali naravno to košta.
Ako stanari idu u Medigroup/Shop & Go, umesto da pređu direktno ulicu moraju da idu 250m ka levom ili desnom pešačkom. Pretpostavljam da nije “problem” samo mi bilo zgodnije da postoji prelaz odmah ispred zgrade :)
 
Jeste, pa da se zbog vas blokira protocnost najkriticnije ulice na NBGDu, jer ne mozete da prosetate 200 m.
Kakav odgovor pun razumevanja☺️

Mozda postoji mogucnost postavke mosta kao na Adi koji ne bi usporavao saobracaj.
Ova strana ulice jos uvek deluje nedovoljno razvijena, nema prakticno nicega, prodavnice, i sadrzaji su sa druge strane.
Mozda ce se njenim razvojom smanjiti potreba za prelaskom ulice.
 
Jeste, pa da se zbog vas blokira protocnost najkriticnije ulice na NBGDu, jer ne mozete da prosetate 200 m.
Prvo, ja ni ne živim u Lastavicama i bukvalno piše da “pretpostavljam da NIJE problem”. Drugo, valjda bi se napravilo tako da bude zeleni talas, kao što i sada generalno funkcioniše ulica.
A i uostalom zašto je okej da pešak izgubi 5min, a nije okej da vozač izgubi 2?
 
Prvo, ja ni ne živim u Lastavicama i bukvalno piše da “pretpostavljam da NIJE problem”. Drugo, valjda bi se napravilo tako da bude zeleni talas, kao što i sada generalno funkcioniše ulica.
A i uostalom zašto je okej da pešak izgubi 5min, a nije okej da vozač izgubi 2?
To sto ne zivis u Lastavicama ne menja sustinu predloga.
I pored zelenog talasa postoje oni koji skrecu iz ukrstajuce ulice na prethodmnom semaforu na tu stranu, i njih bi zahvatilo crveno.
Vozaca ima mnogo vise nego pesaka na tom prelazu, pored toga na ovako strateskoj ulici glavni prioritet je prohodnost, a ne komocija pesaka na svakih 200 metara.
Nije to neka mala zabacena ulica u kraju, pa da kazes, ajde crtajte pesacke svakih 100 m.
 
Vrh