Šta je novo?

Lasta

Više komada je u pogonu Obrenovac. Kažu da će dobiti Lastine garažne. Izvor:autobusi net

1000005221.jpg

1000005220.jpg
 
Više komada je u pogonu Obrenovac. Kažu da će dobiti Lastine garažne. Izvor:autobusi net

Pogledajte prilog 240311
Pogledajte prilog 240312

Tooo, a turisti na aerodromu u Cobri, a Citaro po Beogradskim vukoje*******inama, raspad organizacija. 😂😂😂

Ne zna se šta je gore, dal što ćeš u Cobri da ogluviš na Motoputu ili što ćeš da stojiš od Aerodroma do Sajma.
Ako ne ništa makar prava slika kada dođu u našu državu, nema više mazanja očiju..
 
Tooo, a turisti na aerodromu u Cobri, a Citaro po Beogradskim vukoje*******inama, raspad organizacija. 😂😂😂

Ne zna se šta je gore, dal što ćeš u Cobri da ogluviš na Motoputu ili što ćeš da stojiš od Aerodroma do Sajma.
Ako ne ništa makar prava slika kada dođu u našu državu, nema više mazanja očiju.
Citaro nije bio za 607 i 600 zbog blokade na 60 i zbog dvoje vrata. Conecto i Cobra su adekvatniji, prvo jer imaju više mesta, troje vrata i blokadu na 80. Citaro je za linije koje ne idu autoputem. Imaju četiri brzine i već na 50 na sat, postaju bučni.
 
Citaro nije bio za 607 i 600 zbog blokade na 60 i zbog dvoje vrata. Conecto i Cobra su adekvatniji, prvo jer imaju više mesta, troje vrata i blokadu na 80. Citaro je za linije koje ne idu autoputem. Imaju četiri brzine i već na 50 na sat, postaju bučni.
Tačno, zapravo bus i jeste za tako neka prigradska mesta poput tih lokala u Obrenovcu, nije za grad nigde. Na 600 i 607 su većinski novi Conecti za koje mnogi tvrde da imaju bolju klimu i da su generalno bolji od prošlih serija.
 
Cobra adekkvatna za aerodrom? 😂😂

2 Vrata nikada nisu bila problem na toj liniji.
Cobra ima malo prostora za sedenja, samim tim moraš da stojiš i držiš kofer u isto vreme pola sata.
Razlika između 60 i 80 je minimalna za vožnju od 6-7 kilometara Motoputem, da si učio fiziku znao bi.

Koji ste vi pajseri, volim da vas čitam. 😘
 
Cobra adekkvatna za aerodrom? 😂😂

2 Vrata nikada nisu bila problem na toj liniji.
Cobra ima malo prostora za sedenja, samim tim moraš da stojiš i držiš kofer u isto vreme pola sata.
Razlika između 60 i 80 je minimalna za vožnju od 6-7 kilometara Motoputem, da si učio fiziku znao bi.

Koji ste vi pajseri, volim da vas čitam. 😘
Bus od 4 brzine nikako nije adekvatan za autoput i to su činjenice, a ne znam po čemu Citaro ima toliko više prostora za kofere od Cobre?
 
Za aerodromske linije treba lepo staviti Intouro ili Temsu i kraj priče. Jedino na 72 ne bih stavljao, jer je linija za šire namene, tu obavezno neki zglob da ide, po mogućstvu Cittaro.
 
Da li je Strela uzela neke Lastine linije ili im je dala svoja vozila?
Dala im je svoja vozila, solo Citare, deo Intoura, prvu seriju solo Conecta sa poteza 600, nekoliko Cobri i trebalo bi da dobiju troosovince Solarise, ma da 70193 još uvek radi na 860, dok 70189 i 70194 ne izlaze danima.
 
Sad su nove Cobre mali problem za strance, gledajući priču o 600 i 607?
U redu, broj mesta za sedenje ako je ograničen samo onda da se pošalju Iveco Crossway autobusi sa 602 ili 606 i rešen problem.
Menjač AT 7 brzina, na 85 km/h blokada, a ne 60.
Citaro C2 mi se sviđa kao autobus i bio mi odličan tip vozila za takve lagane linije do aerodroma 600/607. Tačno da je postojao problem špica u 7 ujutru od Požeške pa do NBG, ali bilo je mesta za sedenje posle špica. Za to može i 85 još da se pojača 😀
Ovako kako su citari otišli u Lastu Obrenovac i nije loše rešenje.
Za šatl aerodromske linije (isključujem 72), novi iveco crossway plus mercedes konekto taman kao moj predlog.
Trebali su da zadrže citare pa samo za te dve linije, možda i 611, a Lasta zasluženo nove kobre. To izgleda se nije desilo i teorijski daju svojoj filijali "polovnu" i "istrošenu" robu.
 
Jedina dobra stvar ove preraspodele jeste što Citaro više neće raditi na 601, to je bio zločin protiv čovečnosti kada se pojavi u špicu.
 
Citaro C2 mi se sviđa kao autobus i bio mi odličan tip vozila za takve lagane linije do aerodroma 600/607. Tačno da je postojao problem špica u 7 ujutru od Požeške pa do NBG, ali bilo je mesta za sedenje posle špica. Za to može i 85 još da se pojača 😀
Ovako kako su citari otišli u Lastu Obrenovac i nije loše rešenje.
Za šatl aerodromske linije (isključujem 72), novi iveco crossway plus mercedes konekto taman kao moj predlog.
Citari su bili zadovoljavajući na ovoj liniji u spektru kapaciteta. Problem je što nisu imali treća vrata pa po Požeškoj i Bulevaru Heroja sa Košara stoji po 5 minuta da bi se svi potrpali ili izašli. Evo danas je prvi radni dan sa novim Conectima i situacija je ista. Autobus pretrpan, prilepljeni smo za vrata. Sad prednost je što ima troje vrata, što znači brži protok, a u sekciji konfora ovi Conecti imaju funkcionalniju klimu od Citara.
Pojačavanjem 85 se ništa ne rešava jer ona uopšte ne dopire do Tošinog bunara i tog dela Airport City-ja, sem drugog problema koja ova linija ima. Dosta stvari se mora srediti i oko nje, nezavisno od linije 607.
Od marta puno nas redovnih korisnika 607 šaljemo zahteve za pojačavanje ove linije makar u špicu. Međutim glavna prepreka je "uigrani" interval sa linijom 600 na Aerodromu, iako su po meni to dve potpuno nezavisne linije. Sa time se verovatno slaže i @Jelancha na osnovu njegovog prethodnog odgovora.
 
Vrh