Šta je novo?

Lasta

Jesu, javio mi je drug. I 8131 33 35 41 43 46 48 i 9106.
Od tih svih rade 9106
8146 48 43 41
 
1000005267.jpg
1000005266.jpg
 
Kobre bez kodiranog displeja sa papirima oko Ralje i Sopota. Poslati gradske buseve na linije preko 40 km je zločin.
 
Mislim koliko znam Sopot nikad nije bio kritičan što se tiče vozila. Verovatno im je neka Temsa u kvaru. Nadam se da imaju dobar razlog za slanje Conecta na 465. Ako ništa drugo, makar može lagano da cepa 90.
 
Kobre bez kodiranog displeja sa papirima oko Ralje i Sopota. Poslati gradske buseve na linije preko 40 km je zločin.
I ranije su gradski autobusi išli Avalskim i Kragujevačkim putem, i kao neko ko je desetak godina živeo na Trešnji, mogu ti reći da su mi upravo ti gradski autobusi bili daleko draži od onih čisto prigradskog tipa. Em su svi bili automatici, em neuporedivo više mesta, iako se nekad i stajalo, em razmena putnika daleko lakša pošto su stajališta česta. SOR, koliko god mi bio drag, dok krene kao manuelac, dok se smestimo, dok izađemo, isto tako sve drugo od prigradskih autobusa. Crossway LE bi bio tu idealan, MAN Lion's city LE itd. To su autobusi za potez linija 450, 451... i 491 na kraju.
 
I ranije su gradski autobusi išli Avalskim i Kragujevačkim putem, i kao neko ko je desetak godina živeo na Trešnji, mogu ti reći da su mi upravo ti gradski autobusi bili daleko draži od onih čisto prigradskog tipa. Em su svi bili automatici, em neuporedivo više mesta, iako se nekad i stajalo, em razmena putnika daleko lakša pošto su stajališta česta. SOR, koliko god mi bio drag, dok krene kao manuelac, dok se smestimo, dok izađemo, isto tako sve drugo od prigradskih autobusa. Crossway LE bi bio tu idealan, MAN Lion's city LE itd. To su autobusi za potez linija 450, 451... i 491 na kraju.
Apsolutno, samo Crossway sa normalnim
Vratima, a ne ovim sporim koje uzima Strela
 
Није то ништа, послали 70163 на 465.
Danas je išao i na 4414 sto je još duže.
Eh, kad se setim pre 10 god upadne tipa Berkhof za Malu Ivancu, pun, jedva se stoji, ne vidi se ko silazi jer su zadnja vrata kod WC, vozač se nervira … ali je isti bio dobra opcija za 465 i dugo redovan
 
Kobre bez kodiranog displeja sa papirima oko Ralje i Sopota. Poslati gradske buseve na linije preko 40 km je zločin.
Tako i Lastra šalje solo otokar kent na 581 koji su prebacili iz strele što mi je morbindo,na liniju od 65 kilometara slati gradski autobus s anedovoljno sedećih mesta od toliko intoura,iveca,otokara terito...bolje da su nove ivece crosway sa poteza 600 stavili tu i za ralju/sopot/mladenovac a na potez 600 otokare/nove conecte,ali očigledno nemare za putnike potez 600 najveća zarada pa im je i tako najbitniji.
 
Нас на потезу 300 редовно ка**ју са Нишким темсама за наш потез их има 4.
Баш јуче је била ситуација да је за 351 полазак у 17:00 са Шумица дошао један од њих и то је каснио што је имало за последицу препуну станицу и гурање у бус, само сам одустао од улажења и ушао у Интура који је празан чекао полазак на 492 у 17:15 где сам за 25 минута стигао у Мали Пожаревац и дефинитивно ћу сада чешће користити 492
 
Komplentno tehnicko odrzavanje pogona Obrenovac je potpisalo za program. Kakva lojalnost jednih prema drugima:)
 
Tako i Lastra šalje solo otokar kent na 581 koji su prebacili iz strele što mi je morbindo,na liniju od 65 kilometara slati gradski autobus s anedovoljno sedećih mesta od toliko intoura,iveca,otokara terito...bolje da su nove ivece crosway sa poteza 600 stavili tu i za ralju/sopot/mladenovac a na potez 600 otokare/nove conecte,ali očigledno nemare za putnike potez 600 najveća zarada pa im je i tako najbitniji.
581 mogu da potvrdim da je pa ka o u Otokaru. Kod Sajma već nema više mesta ni za normalno stajanje.
 
Vrh