Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 1.079
- Pohvaljen
- 1.368
solo conecto ja mislim.Pogledajte prilog 240296
Jel kobra beše 150
solo conecto ja mislim.Pogledajte prilog 240296
Jel kobra beše 150
Ovaj ljigavi do juče žalio Lastu,pljuvao drugea vidi ga sad...Sad žuri da briše komentare sto pljuvao
je*******ali su ga ko konja, bacili ga u Obrenovac 50km od kuceOvaj ljigavi do juče žalio Lastu,pljuvao drugea vidi ga sad...Sad žuri da briše komentare sto pljuvao
Više komada je u pogonu Obrenovac. Kažu da će dobiti Lastine garažne. Izvor:autobusi net
Pogledajte prilog 240311
Pogledajte prilog 240312
Citaro nije bio za 607 i 600 zbog blokade na 60 i zbog dvoje vrata. Conecto i Cobra su adekvatniji, prvo jer imaju više mesta, troje vrata i blokadu na 80. Citaro je za linije koje ne idu autoputem. Imaju četiri brzine i već na 50 na sat, postaju bučni.Tooo, a turisti na aerodromu u Cobri, a Citaro po Beogradskim vukoje*******inama, raspad organizacija.
Ne zna se šta je gore, dal što ćeš u Cobri da ogluviš na Motoputu ili što ćeš da stojiš od Aerodroma do Sajma.
Ako ne ništa makar prava slika kada dođu u našu državu, nema više mazanja očiju.
Tačno, zapravo bus i jeste za tako neka prigradska mesta poput tih lokala u Obrenovcu, nije za grad nigde. Na 600 i 607 su većinski novi Conecti za koje mnogi tvrde da imaju bolju klimu i da su generalno bolji od prošlih serija.Citaro nije bio za 607 i 600 zbog blokade na 60 i zbog dvoje vrata. Conecto i Cobra su adekvatniji, prvo jer imaju više mesta, troje vrata i blokadu na 80. Citaro je za linije koje ne idu autoputem. Imaju četiri brzine i već na 50 na sat, postaju bučni.
Bus od 4 brzine nikako nije adekvatan za autoput i to su činjenice, a ne znam po čemu Citaro ima toliko više prostora za kofere od Cobre?Cobra adekkvatna za aerodrom?
2 Vrata nikada nisu bila problem na toj liniji.
Cobra ima malo prostora za sedenja, samim tim moraš da stojiš i držiš kofer u isto vreme pola sata.
Razlika između 60 i 80 je minimalna za vožnju od 6-7 kilometara Motoputem, da si učio fiziku znao bi.
Koji ste vi pajseri, volim da vas čitam.![]()
Dala im je svoja vozila, solo Citare, deo Intoura, prvu seriju solo Conecta sa poteza 600, nekoliko Cobri i trebalo bi da dobiju troosovince Solarise, ma da 70193 još uvek radi na 860, dok 70189 i 70194 ne izlaze danima.Da li je Strela uzela neke Lastine linije ili im je dala svoja vozila?
izgleda da nisi nikad ušao u jutarnjem špicu u 607.2 Vrata nikada nisu bila problem na toj liniji.
izgleda da nisi nikad ušao u jutarnjem špicu u 607.
Bus od 4 brzine nikako nije adekvatan za autoput i to su činjenice, a ne znam po čemu Citaro ima toliko više prostora za kofere od Cobre?
Citari su bili zadovoljavajući na ovoj liniji u spektru kapaciteta. Problem je što nisu imali treća vrata pa po Požeškoj i Bulevaru Heroja sa Košara stoji po 5 minuta da bi se svi potrpali ili izašli. Evo danas je prvi radni dan sa novim Conectima i situacija je ista. Autobus pretrpan, prilepljeni smo za vrata. Sad prednost je što ima troje vrata, što znači brži protok, a u sekciji konfora ovi Conecti imaju funkcionalniju klimu od Citara.Citaro C2 mi se sviđa kao autobus i bio mi odličan tip vozila za takve lagane linije do aerodroma 600/607. Tačno da je postojao problem špica u 7 ujutru od Požeške pa do NBG, ali bilo je mesta za sedenje posle špica. Za to može i 85 još da se pojača
Ovako kako su citari otišli u Lastu Obrenovac i nije loše rešenje.
Za šatl aerodromske linije (isključujem 72), novi iveco crossway plus mercedes konekto taman kao moj predlog.