prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.430
- Pohvaljen
- 4.738
22+25 iz Nisa, to bi trebalo da bude 47 mladjih vozila, sto nije mali broj i moze dati jedno godinu lasti, a do tada mozda skinemo jaram sa grada.
Kao da ja ne znam kakav je problem sa gradskim prevozom i pričao sam o tome još pre dve godine kad je uvedena starosna granica, ali tad to nikog nije bilo briga. Od tad je proslo jedno 3 izbora, gomila tendera i pomirio sam se sa tim da je situacija takva, kakva je i da će biti samo gore i gore, pa mi je lepo bar da kao putnik, ljubitelj autobusa i budući vozač vidim neko vozilo renomiranih proizvođača pa makar i u toj Streli.@Vinča307
Neverovatno mi je da neko sebi dozvoli toliko preusko gledanje na problem. Pricas kao da se svi ostali navozase u medjuvremenu kao carevi, samo je 307(potez 300) bio bez icega, a u stvarnosti se gradski prevoz raspada podjednako i u Zemunu i na Terazijama i u Rakovici i u Grockoj i u Vinci
Verujem da ce ti biti bas "jak gas" kad iz tog gospodskog Citara na Ustanickoj ili Sumicama ili gde vec, presednes u neku tursku kanturinu koje nema 15 minuta na najfrekventnijoj okretnici u gradu ili pak presednes u tramvaj koji je u fazi raspada 37 godina, a proizveden je pre 39...
Frapiran sam takvim rezonovanjem. Prica je ista kao "ovi pre su bili katastrofa, ovi sad mi makar daju 2000 i metar drva"
Stoje u garaži u Obrenovcu sa ostalim novajlijama za Suboticu.ali tih ostalih 4 nisu izasli u saobracaj, niti su viđeni.
ex Lekon?U Barajevo stiglo 7 kobri
I, sad ja čitam ovo, i zamišljam situaciju u kojoj, recimo, neka baba ujutru u 5 unosi cveće u bus da ga proda na Cvetku, i prva misao joj je " pa , j*bt, kud mi poslaše ovaj krš, vidi ima grešku sa potrošenim pločicama. Eto, lepo neka sekiracija na sabajle"Apsolutno se slazem i delimo misljenje, ma da 307 i nije bas procvetala kao sto sam ocekivao. Diskriminisu nas sa tipom vozila gde samo na 307 voze iskljucivo Cobre i to su vecina tih vozila teske kanturine, bukvalno da nema jedne na kojoj ne iskacu neke glupe greske, na jednoj prijavljuje potrosene plocice posle 42000km, a uz to na skoro svakoj Cobri osim 70211 i 70457 nesto lupa kod zadnjih tockova i tako je od kad su dosli na liniju. Takodje su sve Cobre jako bucne, bukvalno urlaju i zuje kao Bmc, a to nije bio slucaj kod starijih serija.
Razumem, al ja to gledam baš iz razloga što je ta Cobra ganc nova i kako će izgledati posle 6-7 godina rada kao ta Sagina, bolje da ne razmišljam o tome, jer su te starije Cobre daleko kvalitetnije nego ove nove. Možda ovo sad niko ne primeti, ali su itekako svi putnici poteza 300 primećivali kako se Higeri raspadaju i kako se sve žive trese i lupa kad pređe preko onih rupa na Smederevcu.I, sad ja čitam ovo, i zamišljam situaciju u kojoj, recimo, neka baba ujutru u 5 unosi cveće u bus da ga proda na Cvetku, i prva misao joj je " pa , j*bt, kud mi poslaše ovaj krš, vidi ima grešku sa potrošenim pločicama. Eto, lepo neka sekiracija na sabajle"
Kapiram ja da ima ljudi koji se unesu u nešto, ali baš ovoliko...
Teško da će prosečnog putnika interesovati toliko detaljisanje.
PS obzirom da sam proveo 20+ godina u gradskom prevozu ( i gsp i privatni) i ja volim da pogledam bus "iskusnijim" okom, ali da mu zamerim paljenje grešaka dok me vozi kako valja, bilo bi mi mnogo
PPS ako ti je za utehu, evo i na 309 je Saga počela da šalje jednu staru kobru, koja non stop ima grešku sa nivoom rashladne tečnosti u motoru. Mislim da niko od putnika to nije zamerio. I, da, udara prednji trap na svaku rupu, imam osećaj da udaraju točkovi u blatobran. Mislim da ni to putnike ne tangira previše. Veći je problem što ga je par dana zezao menjač, pa nas je jedno jutro vozio prvim stepenom prenosa skoro celu trasu...
Gde vozePuštene su Cobre u saobracaj
Što je najgore, evo na 37-ici Higeri i ne ostavljaju utisak tolikog raspada, možda i zbog mekšeg oslanjanja, a lađe su bukvalno u poređenju sa BMC-om iz Niš ekspresa.Razumem, al ja to gledam baš iz razloga što je ta Cobra ganc nova i kako će izgledati posle 6-7 godina rada kao ta Sagina, bolje da ne razmišljam o tome, jer su te starije Cobre daleko kvalitetnije nego ove nove. Možda ovo sad niko ne primeti, ali su itekako svi putnici poteza 300 primećivali kako se Higeri raspadaju i kako se sve žive trese i lupa kad pređe preko onih rupa na Smederevcu.
Takođe ja nisam obican putnik, imam položeno za D i nakon Cpc-a počinjem da vozim, pa zato i gledam više tih detalja oko vozila.
Evo jedne vožnje sa poteza 300 gde se vidi kako to izgleda i uopšte nije prijatno, još uz kombinaciju onih tvrdih plastičnih sedišta je bilo katastrofa posle duže vožnjeŠto je najgore, evo na 37-ici Higeri i ne ostavljaju utisak tolikog raspada, možda i zbog mekšeg oslanjanja, a lađe su bukvalno u poređenju sa BMC-om iz Niš ekspresa.
Ma zvoni i trese nema šta, al vidi ako nađeš vremena pa se provozaj malo dizel BMC-ima, nisu ni solaći puno bolji. Iskreno, tako neprijatno ne udara ni jedan bus, pa ni Higer. Tesan je sa lošim stolicama, al je bar meni i podnošljiv u gradu, ako se guram previše. BMC me, sa druge strane, baš umori, al gasni su i bože pomozi, mislim ne treskaju baš toliko.Evo jedne vožnje sa poteza 300 gde se vidi kako to izgleda i uopšte nije prijatno, još uz kombinaciju onih tvrdih plastičnih sedišta je bilo katastrofa posle duže vožnje
Нема обележја Ласте?Нова кобра у Ласти Барајево 6433 на линији 560.
Pogledajte prilog 226309
NemaНема обележја Ласте?
Joj kad kače tako papire sa destinacijom. Ne mogu oni da se izleče od seljačkog sklopa pa to ti je. Stavi bre ljudski broj 560 i kraj. To je klasična prigradska linija, a ne neki tamo lokal u selu kraj Pirota. Broj linije uvek mora da ima prioritet, a krajnji terminusi sekundarni. Broj je vidljiviji, daje identitet svakoj liniji i da ne dužim dalje, al džaba kad Lasta i dalje pati za onim starim kretenskim tablama gde dominira naziv krajne destinacije.Нова кобра у Ласти Барајево 6433 на линији 560.
Pogledajte prilog 226309