Šta je novo?

Lasta

A sa kojim vozilima će da preuzmu i kad? Nije to 20 vozila
 
U ovom trenutku, da Lasta prestane da postoji, jedino GSP ima kapaciteta da preuzme Lastine linije ali ne verujem ni da oni mogu tek tako. S druge strane, da sam u Lasti i da samo s nama raskinu ugovor, zatvorio bi i blokirao garaže i autobuske stanice. Pa da vidim odakle će da voze.
 
Обило им се о главу што су слали разне Беркхофе на приград. Још треба додати да су током лета били убедљиво најгори упркос редуковањима редова вожње и много полазака није реализовано на приграду.
 
U ovom trenutku, da Lasta prestane da postoji, jedino GSP ima kapaciteta da preuzme Lastine linije ali ne verujem ni da oni mogu tek tako. S druge strane, da sam u Lasti i da samo s nama raskinu ugovor, zatvorio bi i blokirao garaže i autobuske stanice. Pa da vidim odakle će da voze.
Gde ima Gsp? Kosmaj nema ni Nbgd, kao ni Zemun. Jedino Karaburma ima viska bmc
 
Strela ih gasi, ali ih mali Alek vuče svuda po Srbiji.

Screenshot (190).png
 
Dakle, ostace Valjevo i Smederevo. Unistavaju firmu i izbacuju je namerno iz prigradskog saobracaja. Oonaj protest ljudi je bio okidac da se pripremi teren privatniku. Napravili su tako lep monopol, da je to prosto savrseno. Niko se nece buniti jer ce se voziti besplatno, al setimo se kakav je bio kvalitet Strele na 860, koliko je bilo strasnih saobracajki i koliko slupanih vozila. Za jako kratak period. Nista nije bolje ni sada na potezu linija bivseg pogona Zemun, Lasti ostaje MIMS, medjutim ukrali su im i sezonske linije i ture koliko znam, a kad firma sa toliko radnika i vozila ostane bez posla, nazalost, zna se ishod. Mislim da uspevaju u tome sto su naumili. Garaze su pune rashodovanih vozila, Avala je prepuna! Sramota!
 
Mene samo zanima gde će Strela da nađe 186 vozila od čega koliko zglobova kad ne mogu da preuzmu ni sve linije koje su već dobili. Drugo, valjda će se naći neko normalan u toj Lasti da blokira prigradske AS i garaže, živo me zanima kako bi onda realizovali saobraćaj.
 
Па они не могу 88 да преузму 100 година, а да преузму Ласту тек тако. По мени Ласта и јесте и није крива, са једне стране није крива што јој стопиран кредит за нова возила, а са друге нису смели да шаљу Беркхофе и остала возила која су матора на приград. Ласта је прекршила уговор, то је јасно.
 
Džabe štrajk ako jasno i glasno ne kažu zbog čega štrajkuju.

Država nam uzima linije nakon što nam nije dala garanciju za kupovinu novih autbusa evropskog proizvođača.
Pustite nas da radimo svoj posao, nemojte nas saplitati.
Nećemo turske autobuse jer su se pokazali loše i odveli nas u propast

Kratke i jasne poruke koje će doći i do onih koji nisu upućeni u situaciju kao što smo to mi ovde.
 
Poslednja izmena:
Па они не могу 88 да преузму 100 година, а да преузму Ласту тек тако. По мени Ласта и јесте и није крива, са једне стране није крива што јој стопиран кредит за нова возила, а са друге нису смели да шаљу Беркхофе и остала возила која су матора на приград. Ласта је прекршила уговор, то је јасно.
Да то је и мени чудно, не може Стрела баш да роди толики број возила у кратком периоду поготово јер има и зглобних возила. До душе ту је Ластра и УБ не знам колики они имају возни парк. Ласта јесте прекшрила уговор и то је чињеница. Све што је наведено у оном извештају јесте истина и да не помињем прескакање великог броја полазака. Фирма је у распаду и једини спас може да јој буде комплетна приватизација.
 
Lasti jedini spas može da bude da ih puste, da ne mešaju više politiku jer ih je politička kupovina vozila dovela u situaciju da su im kičma autobusi EU proizvođača stari 20 i kusur godina (VDL i SOR). Njih da nema, bio bi katanac odavno. E to je najveća tragedija.

Na ovoj priči se lomi cela ideja EU vs Turski autobusi. Sve ono što se pisalo ovde o kvalitetu tih turskih krševa koji iz fabrika izlaze pokvareni, sada je prilika da se reaguje. Jer je Lasta empirijski dokaz kako te turski autobusi vode u propast, školski primer. Da su te godine opet nabavili SOR i VDL, danas ne bismo imali ovu situaciju.

A morali su politički da nabave Temse. Kapiram da su ih terali da uzmu BMC ali da su se nekako izborili za Temse jer kao imaju Iveco i Paccar motor pa kao ajde bar će da se kotrljaju. Ali ni to ih nije spasilo. Krš je krš. Pa morali su da uvoze polovne Setre i Scanie zbog prečestog iskakanja Temsi. Umesto da zarađuju pare, oni ne mogu da voze jer im je politika kupila turske krševe.
 
Lasti jedini spas može da bude da ih puste, da ne mešaju više politiku jer ih je politička kupovina vozila dovela u situaciju da su im kičma autobusi EU proizvođača stari 20 i kusur godina (VDL i SOR). Njih da nema, bio bi katanac odavno. E to je najveća tragedija.

Na ovoj priči se lomi cela ideja EU vs Turski autobusi. Sve ono što se pisalo ovde o kvalitetu tih turskih krševa koji iz fabrika izlaze pokvareni, sada je prilika da se reaguje. Jer je Lasta empirijski dokaz kako te turski autobusi vode u propast, školski primer. Da su te godine opet nabavili SOR i VDL, danas ne bismo imali ovu situaciju.

A morali su politički da nabave Temse. Kapiram da su ih terali da uzmu BMC ali da su se nekako izborili za Temse jer kao imaju Iveco i Paccar motor pa kao ajde bar će da se kotrljaju. Ali ni to ih nije spasilo. Krš je krš. Pa morali su da uvoze polovne Setre i Scanie zbog prečestog iskakanja Temsi. Umesto da zarađuju pare, oni ne mogu da voze jer im je politika kupila turske krševe.
Слажем се истина, ал нажалост Ласта нема само проблема са возним парком. 🙃
 
Lasta i takva kakva jeste je nažalost pojam saobraćajnog preduzeća i za GSP i za privatne prevoznike. Kada su početkom 2000ih francuzi (Systra) radili saobraćajnu studiju, videli su Lastu kao jedino zdravo tkivo u celom saobraćajnom sistemu grada. U Lasti se ulazilo na prednja vrata, kupovala se karta kod vozača, znao se red. Nakon te studije su ih i uključili u gradski saobraćaj.

Svakako da imaju puno mana osim voznog parka ali se sve to da ispraviti pritiskom (prijavama) dok se ovo što im se dešava ne da ispraviti lako, opet nažalost. Ali vredi pokušati, ako ništa drugo zbog istorije.

Lasta, nekada najveći Evropski kupac holandskog VDL-a. Prvi su na probu odnosno poklon dobili novu Futuru. To je bila Lasta.
 
На праћењу у апликацији нема ништа буквално једно возило на 493 виђено то је Стрелин 70148, 465 раде Ластрини 58209 и 58224, Солариси ГСП су на 560 3009 и 3028, Хигери на 591/592, остало буквално ништа се не види на апликацији.
 
На праћењу у апликацији нема ништа буквално једно возило на 493 виђено то је Стрелин 70148, 465 раде Ластрини 58209 и 58224, Солариси ГСП су на 560 3009 и 3028, Хигери на 591/592, остало буквално ништа се не види на апликацији.
Čudi me da se išta i vidi na app s obzirom da GSP nikada na tim linijama nije radio.
Na 491 su isto Solarisi.
 
Vrh