Šta je novo?

Lasta

Odakle i toliko novih vozila?
Povučeni iz Bg. Paralelno se popunjava i Valjevo.
 
Mazovi su 2017. godište, Navigo LF 2018, Temse su nove registrovane decembra 2019. godine. Zanimljivo je da su Temse nabavljene mesec dana pre dobijanja tendera. Ne znam kako su zamislili da sad pređu u Niš tako brzo, za održavanje prevoza na teritoriji grada van matičnog sedišta firme potrebna je neka infrastruktura. Pritom tu su stvari kao što su održavanje, čišćenje, režijski deo saobraćaja (upravljanje, praćenje, realizacija) kao i recimo kondukteri, pazari, to je dosta posla, na teritoriji "nekog drugog grada".
 
Да није у питању неки обрачун са Ниш експресом?
 
Ako se povlace svi mazovi iz Valjeva i prebacuju u Nis, sta ce onda poslati u Valjevo. Da li ce opet doci do "otimanja" mladih i kvalitetnih vozila iz drugih pogona sa terirorije Beograda i okoline???
 
Lasta u Valjevu ima veliku autobusku,ima pogon za remont i garaze a sta ima u Nisu da bi oterala cak tamo?
 
Lastina autobuska stanica u Valjevu je cak veca od one sto je imala u Beogradu i po povrsini i po kapacitetu ...
 
Ima sigurne prihode od grada svaki mesec, kao i odličnu poziciju za potkopavanje Niš Ekspresa, jer najjače domaće linije su ka jugu, odnosno, Prokuplje, Kuršumlija, Prolom Banja. Otvaranjem centra u Nišu, dosta bi bili jači i u boljoj poziciji što za međugradski saobraćaj, mogli bi imati rezerve vozila dole, mogli bi imati stacionirane mehaničare i službu, svakako je bliži Niš, nego Beograd za slučaj neke havarije ili kvara.
Takođe, kroz par godina idealna prilika da se potkopa Niš Ekspres i otme još veći deo kolača u Nišu.

Taj momenat Arriva nije adekvatno koristila, jer su ulagali samo nužno i nisu preterano ulagali u tu poziciju, jer nemaju sem jedne linije ka Požarevcu, nikakvu vezu sa tim delom Srbije.
 
Mislim da je Nis ekspres krupan zalogaj za njih da se ne zadave ...
 
Moje mišljenje da ono što žele, dobiće.
Ekspres je promenio vlasnika, izgubio je Delhaize, a načuo sam da i još neke firme neće sa njima nastaviti saradnju.
Na Zagrebu su dobili Flix koji može da ide sa dumping cenom, mnogo toga ne ide u dobrom smeru po Ekspres, takođe godinama unazad dosta kvalitetnog kadra zbog koga su i došli dotle ih je napustilo, sad je ostalo da treniraju strogoću na vozačima, a i oni ih u mnogome zaobilaze.
Verovatno jedina firma koje sopstvenom radniku naplaćuje prevoz i pored službene legitimacije. Sve to što su godinama imali, jer njih je držao neko jači od države (sudski dokazano), polako se urušava, održavanje je daleko od onog što su imali, voze im indijanci kojima se toleriše sve i svašta jer nema ko drugi da vozi itd itd itd. Lasta je sad došla prilično ozbiljno, obzirom samo na cenu voznog parka koji će dovesti dole, 35 autobusa im vredi ko ceo vozni park Ekspresa u gradskom saobraćaju, od 98 autobusa sa kojima rade, dva autobusa su mlađa od 14 godina (2006 godište) a ta dva su 2007. godište.
 
Од када је Ниш експрес изгубио Делез? Ко вози запослене од Темпа на Кванташу? Обзиром да би ту требало да будем од августа, ако ме не наместе, морам баш да питам, јер ако ме тамо пребаце, боље отказ да дам, нико тамо не воли да ради. Најгоре је, у 99% без грејања и осталих потрепштина!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698413#p698413:1svf0pu9 je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Jan 14, 2020 1:01 am[/url]":1svf0pu9]Од када је Ниш експрес изгубио Делез? Ко вози запослене од Темпа на Кванташу? Обзиром да би ту требало да будем од августа, ако ме не наместе, морам баш да питам, јер ако ме тамо пребаце, боље отказ да дам, нико тамо не воли да ради. Најгоре је, у 99% без грејања и осталих потрепштина!
Lasta je preuzela taj posao od Nis ekspresa
 
Uzela je Lasta prevoz za Deleze. Vidim ovih dana SOR-ove da cekaju na mestima gde su pre bili Ekspresovi busevi, bilo mi je cudno ali ipak se to desilo. U vise navrata sam ih video da rade neke stvari koje su bas rizicne da se rade i kolima a ne autobusom.
I da su prodati, ko bi ih uzeo? Ariva? I vidi se sad sto je Lasta uzimala novih buseva, mozda uzmu jos nekog?
 
Ne kažem da je prodata, već da će biti, verovatno.
Ne slažemvse da nema ko da je uzme. Veliki komad tržišta je u pitanju, bilo bi zainterrsovanih. Ima oko nas poprilično para koje treba udomiti i nabaviti im pedigre.
Malo mi čudno to naglo širenje, posebno na teritorijama drugih, takođe velikih prevoznika.
 
Ne, nisam ni ja rekao da nema ko da uzme N/E nego vidim trenutno ko bi to mogao biti pa sam postavio pitanje da nece mozda Arriva. Bice prodat sigurno, bitno je da je uzeto zemljiste gde je bila garaza u Nisu.
Cudno je svakako, bas je naglo. Lasta se kao vraca na scenu, videcemo dokle ce biti tako. Na kraju se ispostavilo da one Temse nisu za uzete za nocni prevoz u Beogradu.
 
Да ли постоји ограничење за старост возила у Ваљеву?
 
Pa ne verujem video sam cak i neki zutin Lastin Bus ima ih raznih...
 
Ovaj 5409 je bio kod nas u Mladenovcu. Fantastican bus. Steta sto su nam ga uzeli, jos plus je mlad i mogao je jos ovde da vozi....
 
images%7Ccms-image-000022226.jpg


I VALJEVCE I NIŠLIJE TREBA DA PREVOZE ISTI LASTINI AUTOBUSI

Beogradsko saobraćajno preduzeće "Lasta" isti posao gradskog prevoza sa istih devet autobusa dobilo je i u Nišu i u Valjevu, pišu Južne vesti.



Sredinom novembra prošle godine Gradska uprava Valjeva sklopila je sa "Lastom" ugovor o prevozu putnika na gradskim i prigradskim linijama na period do 2029. godine. Mesec dana kasnije, sa istim prevoznikom, ugovor je potpisala i niška Direkcija za javni prevoz, iako je "Lasta" učestvovala na tenderu sa istih devet autobusa koji bi narednih devet godina trebalo da prevoze Valjevce.



Južne vesti su beogradskom saobraćajnom preduzeću uputile mejl sa pitanjem kako će narednih godina isti autobusi prevoziti putnike u dva grada udaljena 300 kilometara, Nišu i Valjevu, međutim odgovor je izostao.



Prema pisanju Južnih vesti, načelnici Gradske uprave Valjeva Jelici Panjković Tešić bitno je da "Lastini" autobusi, na osnovu kojih je ovoj firmi dodeljen posao, ostanu u Valjevu. Ona obećava periodičnu kontrolu tih autobusa, a razmišlja i o sankcijama, ukoliko "Lasta" ne ispoštuje ugovor.



"Ja sam izdala nalog da se izvrši provera da li ti autobusi vrše prevoz kod nas. Mi ćemo to pratiti u kontinuitetu. Ja samo hoću da ispratim da li je ono što je bilo u našoj tenderskoj dokumentaciji tako i u praksi. Ukoliko ne bude tako, videću šta je nama u ugovoru predviđeno i šta su nama mere zaštite iz ugovora", rekla je Jelica Panjković Tešić.



U Direkciji za javni prevoz u Nišu rekli su da je to "Lastin" problem i da će vozila morati da zamene istim ili boljim. Uprkos strogoj kontroli Direkcije, koja je bila definisana tenderom, prilikom provere autobusa, promakla im je činjenica da su ponuđeni autobusi već zauzeti.



Na pitanje da li postoji mogućnost da Nišlije uopšte i ne dobiju autobuse koji su predloženi na tenderu, portapol direkcije Nenad Stanković kaže da postoji mogućnost za to.



Južne vesti podsećaju da se u njihovom gradu dogodila slična stvar i na prethodnom tenderu za gradski i prigradski prevoz putnika, kada je prevoznik "Ćurdić" sa istim autobusima učestvovao i u Nišu i u Beogradu. Naposletku je sa ovim prevoznikom raskinut ugovor, a Stanković ne veruje da će se ovo sada ponoviti, iako je situacija veoma slična.

https://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valj ... tobusi.htm
 
Kod nas postoji neviđena navika da se raubuju vozila do molekularnog raspada. To nam je u krvi, i da postanemo prebogata zamlja opet bi većina naših vozila bila teški krševi...privatna, državna, komercijalna, teška....SVA vozila. Mi prosto volimo krševe i uvek mislimo kako smo uštedeli što vozimo oldtajmete, postajemo evropska Kuba...Nemoj neko da mi kaže da međunarodne linije nisu profitabilne i da se ne isplati menjati buseve redovno...
 
Vrh