Da, tipična konfiguracija sedišta za gradske linije. Ovako su busevi sasvim na mestu. Lepo idu zahvaljući DAF-ovim MX11 motorima od celih 370ks i, mislim, čak 1900Nm obrtnog momenta. I više nego adekvatna mehanika za zglobni autobus 18.75 dug. Prenos je opet adekvatan za grad, al ne bi bilo loše da ima duže prenosne odnose ZF-ovog menjača za linije koje voze autoputem. No, kod nas se skoro nikad nije vodilo računa o potrebama određenih prigradskih linija. Nije ni da se o tome vodi računa i kad je GSP u pitanju. Dobro grejanje i dobra klimatizacija. Bodo-ov sistem vrata takođe za pohvalu. Osećaj je dobrog držanja na putu i pri većim brzinama, pa se lako nose i sa krivinama avalskog puta, ali i vozači znaju da preteraju, pa im prikolica ponekad malo pobegne u suprotnu traku. Umalo me jednom ne pokupi tako kad sam naišao svojim kolima. Bespotrebno glupiranje i očigledno loša procena pojedinih "profesionalaca". Nema izraženog lupanja i nekog većeg krckanja i škripe, a odaju utisak solidne čvrstine i utegnutosti, a i vozači se na njih ne žale mnogo.
Ono što sam lično primetio kao neku manu, jeste češće crkavanje lampi unutrašnjeg osvetljenja. Pretpostavljam da su led diode u pitanju. Kod nekih se čulo i žvakanje prednjeg trapa, a na jednom se podolit počeo odlepljivati kod prednjeg desnog bubnja. Sve u svemu, sasvim korektna vozila sa stanovišta putnika, a kao što rekoh ni vozači ih ne kude koliko sam mogao čuti. Ne znam koliko su plaćeni, al definitvno spadaju u bolje gradske autobuse na našim prostorima.
Bolje da je OTOKAR došao u većem broju umesto Higera, a i BMC-a kad već uvozimo jeftinija vozila. Bukurešt je imao problema sa njima kao što se moglo pročitati, al verujem da im se to ne bi ponovilo, mada je rizik od određenih problema kod većih serija uvek tu. Lasta ih baš i ne pazi preterano, što opet zavisi od progona do pogona, a i vozači ih retko štede, pa su i dalje solidni. Šta reći kad ih retko koji pogon ljudski i opere. Rekao bih da je po pitanju higijene malo bolja situacija u njihovom glavnom pogonu Avala na autoputu.