Šta je novo?

Lasta

Код нас постоји невиђена навика да причамо глупости. Прво замени све старе апарате у кући новим, па онда причај о профитабилности.
 
Niko ne bi vozio kršinu da ne mora.
Ali, ne mora ni takvo vozilo da ide u Nemačku kad znaju kako se to tamo kažnjava bez milosti
 
Vozači su opomenuti pre 21 dan, bez kazne, a siguran sam da su i u firmi znali za to. Ali ko da izgubi par stotina evrića, ako preskoči neku turu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Pa i nema Lasta nešto mnogo novijih autobusa što se tiče visoke turističke klase. Poslednje što je stiglo su valjda one VDL Future od pre nekoliko godina. Stiglo je nešto Temsi prošle godine čini mi se, klasičnog HD tipa. Ne znam kako su opremljene i dal su pogodne za baš duge ture. Mislim, 1.3 miliona prednjih kilometara i nije toliko neverovatna cifra za tu kategoriju vozila koja veći deo svog radnog veka provedu na autoputu. Gradski autobusi kod nas prelaze i do dva miliona kilometara, što već jeste tragedija. Koliko su tek kilometara prešli oni autobusi koji nas voze na more recimo. Jedan Neoplan je pre dosta godina imao oko 2.5 miliona prednjih kilometara. Poslednjih deset godina uglavnom putujem kolima, al verujem da i sad ima autobusa na turizmu koji su pregazili boga oca. No, to nije razlog da autobus ne bude u tehnički ispravnom stanju. Može biti dobar i nakon dva miliona pređenih kilometara uz adekvatnu negu i redovno održavanje.
 
Stiglo je 5 dekera sad skoro, dve FDD2 Bove 2017. Godište i tri Sinergy Bove 2015. Godište.
Al' to je kap u moru.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
E za te autobuse nisam znao. Bilo mi je baš i čudno da nabave tolike autobuse gradsko-prigradskog tipa, a da godinama ne obnavljaju vozni park za međunarodne linije. Ipak je Lasta, bar nekada, bila ime na tom polju. Osam komanda nije mnogo, al bar da nešto stiže. Mlade su, i nadam se ne sa velikom kilometražom, a i da su lepo očuvane. VDL-a se drže poprilično dugo, što i nije loše. Dobar odnos uloženog i dobijenog rekao bih.
 
Ласта је власништво Републике Србије, Града Београда и акционарског друштва, и због тога су извори финансија намењени за различите ствари
 
Imali ili nemali drugo vozilo, ono nije smelo otići u Nemačku.
Da li iko od njih zna kako izgledaju nemačke kontrole na putu?
Ovog očito Nemci i nisu čekali da izađe na put, več su ga ščepali u gradu. Neće ga pustiti da mrdne bez otklanjanja nepravilnosti. A to košta. Debelo! A kazne idu obaška. Veći problem od toga je što su sad tamo podložniji kontroli kao prevoznik povećanog rizika.
Bio sam putnik u beloj futuri (nedostaje deo natpisa futura) na ulazu iz Češke u D, pre nekoliko godina. Odmah po prelasku mosta nakon kog počinje Nemačka, stvorili su se iza busa, vozili nekoliko minuta iza, malo uporedo, pa ispred, pre nego što su dali znak za praćenje. Utom se pojavila i ona tehnička patrola i uskoro smo svi legitimisani na parkingu pored, autobus pretresen i spolja i unutra. Pregledali su bus, posebno gume, ali bez tehničkog detaljisanja jer se ipak radilo o tada relativno novom vozilu. .
A tog ajatsa nisu morali ni da pregledaju. Već onako olupan, vizuelno odaje utisak stanja u kome se nalazi.
Fotogravišu i prave bazu. Da umaju, za neki naredni put. Tako, da ako je tačno da je bus kontrolisan pre 21 dan, a otišao ponovo, beko treba da plati svu štetu koja če sad preći 10k evra, sigurno.
A kamionima šta rade i kako izgledakontrola, možete da vidite na yt kanalu Achtung, Kontrolle!
 
Ima li neko sliku unutrašnjosti nekog Lastinog zglobnog Otokara?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701673#p701673:3730yhpq je napisao(la):
Аца » 23 Jan 2020 07:58 pm[/url]":3730yhpq]Код нас постоји невиђена навика да причамо глупости. Прво замени све старе апарате у кући новим, па онда причај о профитабилности.
O da, Tu svrstavamo i sve uređaje i aparate. Ali vozila su posebna priča. Koliko ljudi znam koji bi mogli da voze nova vozila a kotrljaju lomove.

I što se tiče autoprevoznika: ako Lasta ima cene na nivou strane ali i domaće konkurencije koja ima dosta mlađe buseve a troškovi manji jer je radna snaga jeftinija, šta ih tera da voze ovo? Gramzivost i pohlepa menadžera koji Čede suvu drenovinu.

Tragično je što vozači popiju kaznu, kao da imaju neki uticaj...
 
Кршеве таксиста не ценим, док олдтајмере сматрам техничком културом. Вама који се дурите кад видите неког олдтајмера препоручујем да зажмурите и отрпите. Неће вам ништа бити.
 
Jedno pitanje ovi StreliniOtokari navigo lf ovi mali sto su pusteni u Nisu u prigrad nisi su li mnogo mali za prigrad koji im je kapacitet izgledaju kao mnogo mali mogli bi da doteraju jos neki normalan bar za prigrad neki sa dvoja vrata da budu samo za prigrad posto ima prigradskih linija na kojima ce biti mali ovi Navigo Otokari nece moci svi da udju jer stvarno su mnogo mali pogotovo linija 32 Nis- Kravlje taj utobus vozi 4 sela za tu liniju je premali morace da doteraju neki veci
 
Ovaj zaustavljen lastin autobus u nemačkoj je Volvo ayats Bravo 1. Taj bus ima preko 10 godina.
 
Ovo što @tragac kaže za naklonjenost ka krševima i oldtajmerima u Srba i nije daleko od istine. GSP Beograd je idealan primer toga. Da im daš da biraju između najnovijeg Solarisa i polovnog matorog Liaza, oni će odmah radije uzeti ovo drugo. Jer ne vole, a i prosto nisu sposobni, da održavaju bilo šta što zahteva složenije alate od čekića, eksera i selotejpa. Pogledajte samo koliko im je dugo trebalo da se rastanu od pogrbljenih Ikara i nakon što su im stigli svi BMCovi i Higeri. Fala bogu pa su tu i političari koji neguju taj dementni način razmišljanja i buvljački mentalitet koji se svodi na kvantitet umesto na kvalitet.
 
Malopre u Zemunu prolazi pored mene MAZ 203,Lasta Inđija,gradskim autobusom do Inđije,sjajno!
 
77258


IV3UALT.jpg
 
Исти тај лепотан унутра:
 

Prilozi

  • IMG-20200117-WA0004.jpg
    IMG-20200117-WA0004.jpg
    96,4 KB · Pregleda: 5.854
  • IMG-20200117-WA0002.jpg
    IMG-20200117-WA0002.jpg
    72,4 KB · Pregleda: 5.868
Danas sam bas gledao prvi put njihov raspored sedista, bas je zanimljiv. Svidjaju mi se, ne znam kakvi su ovako. Ako neko zna neka napise. Deluju mi da bi mogli da rade na nekim opterecenijim gradskim linijama, ima dovoljno mesta za sve.
 
Vrh