Karlo del Ponte
Advanced
Određene linije tipa 306 i 307 bih izbegao da ovo predložim, zato što imaju karakter bulevarskih linija. Dok bi za 302 i 303 trebalo razmotriti da se smanji broj stanica na kojima se zaustvljaju između Ustaničke i Leštana. Linija 405 je dugačka, ali sam se nećkao zbog kritičnog opterećenja iste. Ali ako se uvede BG:VOZ do Ripnja, makar svakih sat vremena, nije problem da se i tu stavi niskoulazni autobus bez vrata na kraju vozila.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563944#p563944:2c83gezg je napisao(la):solecar » 01 Sep 2018 08:46 pm[/url]":2c83gezg]A druge trocifrene linije? Kombinovano ili ...? Linije gde rade minibusevi zbog konfiguraciuje terena ne računam.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563922#p563922:2c83gezg je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Sep 01, 2018 8:16 pm[/url]":2c83gezg]Чак и у Зони 2, сматрам да би на неким линијама било оправдано размишљати на овај начин: 101, 302, 408, 511, 551, 601, 604, 605, 610, 611, 704, 706, 707, 708, 711 зглобна, 303, 403, 534, 602, 603, 705, 709 соло.
Grad se proširio, i mnoge prigradske linije su sada bulevarske. I onda je dobro imati ta jedna vrata više.