Jesu na Citta-ma šipke na vratima nešto niže postavljene, al svakako nije dobro rešenje ni dodavati ih onako kako su to učinili sa 4108, mada nije da ne znače i pored narušene estetike. Lasta je imala ozbiljno održavanje do 2011, a pogotovu se vodilo računa o vozilima koja su radila na gradskim linijama. Arriva-ine su daleko od sjajnog, ali su i mlađe, pa nisu stigli baš toliko da ih izakaju, kao Lasta. No, kako sam onda mogao čuti od vozača, bile su i one jedan period česti gosti u VOLVO-ovom ovlašćenom servisu. Sa mog stanovišta, sasvim solidni busevi, mada mi je malo čudna visina putničkog prostora. Sa mojom visinom od oko 170cm, glavom sam do ivice prozora, pa mi se sam prostor čini pomalo klaustrofobičnim, ali su zato, sa druge strane, kompaktne sa ukupnom visinom imajući u vidu da od poda vozila do zemlje ima, ako se ne varam, 900mm. OTOKAR-ov Cent C je, recimo, poprilično visok iako je u pitanju niskopodno vozilo, što je, opet, jedan drugi paradoks. Recimo, teško je dohvatiti krovni otvor, a rekao bih da se ne može otvoriti iz kabine vozača. Urbino je znatno niži, a to bi trebalo da znači i manju masu, a i potrošnju goriva. Kod Ikarbusa je visina vozila optimalna, rekao bih.