Šta je novo?

Lasta

колико сам видео, изгледа да се само Темса добро показала у Србији
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645274#p645274:xs53qs4y je napisao(la):
Miroslaves » Ned Avg 04, 2019 6:39 am[/url]":xs53qs4y]Gde se pokazao, Hhahahaha.... klima na Kent c u strelinom kaplje samo sipa po sedistima. Na Teritolu pukla šasija.

To što kaplje najmanji problem, začepljen kanal za odvod kondenza.
Šasija već ozbiljan problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645302#p645302:zt0g8lu4 je napisao(la):
Рипањац 405 » 04 Авг 2019, 11:23[/url]":zt0g8lu4]@ JohnnyLee
А тураже код Аривиних, то ником ништа?! :bash:

то је било на Темсама? онда ништа
 
Да, #П40095 у мају или јуну прошле године (нисам сигуран) на Миријеву добио туражу, чини ми се да није било повређених, #П40109 у октобру прошле године ударио у бандеру на Славији, возач једва остао жив, а у мају ове године #П40117 ударио у зид куће. Извињавам се због овог малог ОТ-а.
 
Potpuno je izgorela lastina Citta na liniji 466 malo pre stajališta Put za Zuce. Povređenih nema, ali je vatra malo zahvatila i okolno drveće, srećom bez većih posledica.
 
@ Kesha
Тако је то кад одржавање учини своје... :cry: Шта направише од тако добрих и лепих аутобуса. :bash: Је ли познат гаражни?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648196#p648196:49a2z4mb je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Avg 13, 2019 12:54 pm[/url]":49a2z4mb]@ Kesha
Тако је то кад одржавање учини своје... :cry: Шта направише од тако добрих и лепих аутобуса. :bash: Је ли познат гаражни?

Ako se ne varam, Lasta je planirala nabavku zglobnih srednjepodnih Neobusa, ali da budu izrađeni na sopstvenoj konstrukciji sa MAN-ovim E4 D20 motorima sa 320ks. Može biti da ove solo Citte i nisu baš ispunile sva očekivanja, pa su s tim u vezi i tražili izmene na budućim modelima, a zašto su na kraju odustali ne bih znao. Poznato je da su umesto njih stizale 206-ice u više manjih i većih serija, od 2007, pa sve do 2015 godine. Malo je Citta ostalo, a da su kud i kamo u pristojnom stanju. Ima jedna u mladenovačkom pogonu, za koju bih mogao reći da deluje poprilično očuvano i utegnuto. Nije bilo nikakvih pištanja i upozorenja na instrument tabli za razliku od druge, kojoj nema šta ne sija i ne pišti, a i ofucana je poprilično. Ne znam garažne brojeve, ali je ova bolja karakteristična po dodatnim rukodržačima na vratima u plavoj boji, verovatno sa rashodovanog Conecta. Autobusi koji baš i nisu idealni za duže prigradske linije, ali se jako lepo nose u krivinama, a i vuku odlično, iako ih pogoni maleni VOLVO-ov D7 od 290ks. Sa lakoćom stižu do 70km/h kad im se aktivira blokada.
 
@ Kesha
Та са додатним плавим шипкама је #4108, видео сам је крајем јуна код Кумбаре. :wink: Можда је овако очувана, али то додавање шипки им стварно није требало, нагрдише је за све паре. :roll: Овако су одлични аутобуси били, памтим их само по лепом, често сам се њима возио на 78 док је Ласта још била у градском. :wink:
Аривини Необуси су, чини ми се, иако је и Арива умногоме попустила са одржавањем, и даље бар мало солиднији у односу на Ластине.
 
Jesu na Citta-ma šipke na vratima nešto niže postavljene, al svakako nije dobro rešenje ni dodavati ih onako kako su to učinili sa 4108, mada nije da ne znače i pored narušene estetike. Lasta je imala ozbiljno održavanje do 2011, a pogotovu se vodilo računa o vozilima koja su radila na gradskim linijama. Arriva-ine su daleko od sjajnog, ali su i mlađe, pa nisu stigli baš toliko da ih izakaju, kao Lasta. No, kako sam onda mogao čuti od vozača, bile su i one jedan period česti gosti u VOLVO-ovom ovlašćenom servisu. Sa mog stanovišta, sasvim solidni busevi, mada mi je malo čudna visina putničkog prostora. Sa mojom visinom od oko 170cm, glavom sam do ivice prozora, pa mi se sam prostor čini pomalo klaustrofobičnim, ali su zato, sa druge strane, kompaktne sa ukupnom visinom imajući u vidu da od poda vozila do zemlje ima, ako se ne varam, 900mm. OTOKAR-ov Cent C je, recimo, poprilično visok iako je u pitanju niskopodno vozilo, što je, opet, jedan drugi paradoks. Recimo, teško je dohvatiti krovni otvor, a rekao bih da se ne može otvoriti iz kabine vozača. Urbino je znatno niži, a to bi trebalo da znači i manju masu, a i potrošnju goriva. Kod Ikarbusa je visina vozila optimalna, rekao bih.
 
Evo jedne fotke Lastine prinove u radu...


#79411
EsTMFlX.jpg
 
Јел расходован сајамски ФАП А.537 из 2003?
 
Сви фапови 6201-6205 су расходовани пре око 3 године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681960#p681960:24hh1rdz je napisao(la):
Miroslaves » Čet Nov 21, 2019 7:56 am[/url]":24hh1rdz]8130 i 8132 prebaceni iz Sopota u Obrenovac.
8157 je isto prebacen u obrenovac
 
Vrh