Danas sam se vozio u ovom busu, dobar je ALI samo za prevoz po gradu.Bas ima malo mesta za sedenje nisam brojao ali bas ima malo sedista i dosta je spor.Putovao sam sa njim od Basove stanice do Ralje kosmajske i trebalo mu je prilicno vremena.Inace ta ruta je postala katastrofalna za putovanje, bukvalno se putuje sat i po vremena(pre je bilo plafon sat vremena i to ako je guzva)od Ralje do zeleznicke,posto je neko odlucio da lastini busevi staju na svim stanicama gde staje i gradski od Avale pa sve do Banjice, to tako nikad nije bilo, relativno od skoro tako odluceno!Inace zivim malo u gradu a malo i u Ralji i dosta putujem tom rutom.Ljudi su frustrirani, bukvalno ako neko radi na NBG mora da krene dva sata ranije a zivi na 35km od centra, strasno![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520166#p520166:2hba7zsg je napisao(la):Miroslaves » Pon Feb 26, 2018 7:55 pm[/url]":2hba7zsg]7264 Lasta Obrenovac
Ne mogu bas da se slozim sa svim, putovanje nije produzeno za pet minuta, prodzeno je najmenje 20 min.Evo pre nekoliko dana sam putovao pre ovog snega i njemu je potrebno do Ralje sat i 25min.Putujem ceo zivot na toj relaciji i znam koliko mu je trebalo pre da stigne do grada.I jos takodje sto me nervira to je da za avalsku rutu salju tolike krsine, koje ne greju, gde duva na sve strane, gde ne rade vrata i onda se ja pitam zasto placam markicu, vise necu ni da placam!!Smatram da je najbolje resenje da ako bas mora da staju busevi od avale pa do banjice, da se uvedu linije koje ce biti ekspres i koje ce da staju do avale i posle toga sledeca stanica da bude trosarina!Jer ovako je ne izdrzljivo![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520282#p520282:2hrocx8f je napisao(la):Kesha » Uto Feb 27, 2018 7:49 am[/url]":2hrocx8f]Kakvi su OTOKAR-i na volanu ne znam, al da su brzi jesu i uopšte odaju utisak solidnog autobusa. Po konfiguraciji enterijera jesu više za grad, nego prigrad, ali opet, dobro je što u njima ima baš mnogo mesta. Problem je što se šalju na tako duge ture prema Lazarevcu, dok već prema Mladenovcu to ne predstavlja problem, pošto mali broj ljudi koristi 491-icu da dođe baš do Mladenovca, a nama koji živimo u naseljima duž avalskog, odnosno kragujevačkog puta, to je sasvim adekvatno vozilo za putovanje do oko sat vremena. Inače, ja sam čak i juče po onom kijametu od Karaburme do Trešnje stigao za sat i po, tako da ne znam ko do Ralje od železničke stanice putuje sat i po. Vreme potrebno da se pređe pomenuta relacija ne bi ni u najgorem slučaju trebala da pređe 70-tak minuta. Ako je i potrebno više vremena, to može pre biti do vozača ili neke nepredviđene gužve i vremenskih nepogoda naravno, a stanice koje sad Lasta mora da koristi od Avale do Trošarine, i ranije su bile upisane, samo što to niko nije poštovao. Od kad su sistemi objedinjeni, ne vidim kako se može tolikoj populaciji u Jajincima i delu Belog Potoka uskratiti direktna veza sa mostarom i železničkom stanicom. I ovako ne staju na svim stanicama, a i kad ne bi stajali, naišli bi uvek na neki "gradski" koji bi ih usporavao, jer inače, poslednjih godina je velika gužva do Avale, tako da o ubrzanju autobusa na tom potezu nema ništa, pošto postoji samo po jedna traka za svaki smer. Putuje se možda pet minuta duže u odnosu na period od pre nekoliko godina. No, ako se budu linije poteza 400 skraćivale do Banjice, onda bi mogle da se malo ubrzanju ukidanjem svih stanica od Avale do Banjice, a ako kojim slučajem završe na Novom Beogradu, teško da bi takvo "ubrzavanje" moglo da prođe zbog otpora koji bi sigurno usledio od stanovnika Jajinca i dela Belog Potoka. O potrebi reorganizacije celog tog poteza, već sam pisao, a inače ko očekuje da od Ralje do centra stigne za manje od sat, taj baš i nije realan, jer se i do mnogih gradskih naselja neretko putuje duže. Razdaljine od centra do mnogih prigradskih naselja uopšte nisu tako male, a s ozbirom da nemamo metro ili neki drugi vid brzog i visoko kapacitetnog transporta, dobro se i stiže. Od Mladenovca do centra Beograda se stiže i za manje od sat, a ima dobrih 60 kilometara, dok do Lazarevca treba oko sat i po za sličnu razdaljinu, što opet nije tako strašno, imajući u vidu da nema autoputa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518632#p518632:3tzsascv je napisao(la):Kesha » 21 Feb 2018 09:01 pm[/url]":3tzsascv]IK106 je rashodovan pre par godina. Proizveden je 1996 godine, što će reći da je izgurao dobrih 20 godina. Moglo bi se za njega reći da je "prvi srpski mercedes". Međutim, kod njega je stvar dosta prostija u poređenju sa LE-om. Koliko je meni poznato, samo je kupljena šasija i urađena nadogradnja. Nikakve oznake proizvođača iz Študgarta nije imao koliko znam.
Prvi niskopodni autobus IKARBUSA, ujedno i prvi sa znakom "Mercedesa", namenjen je za prevoz putnika u gradskom saobraćaju. Na šasiju Mercedes Benz O 405 N2 nadgrađena je karoserija sa niskim podom visine 370 mm, a na ulaznim vratima visine 317 mm. To omogućuje ulazak putnika direktno sa trotoara, bez ijednog stepenika, što je naročito pogodno za decu, starije i hedikepirane osobe.
Motor Mercedes Benz (E2) sa smanjenom emisijom štetnih materija i buke, zadovoljava važeće međunarodne ekološke propise i optimalnim procesima sagorevanja umanjuje utrošak energije, a time i troškove prevoza. Pored ABS, serijski ima ugrađen i ASR, kao i automatski menjač.
Pokazivač pravca je digitalni alfa-numerički displej, kompjuterski dirigovan, što pruža dobru preglednost, laku i brzu promenu broja i naziva linije.
Nemam pojma, krša i loma koliko voliš tamo ima, dosta toga je odšlepano u Pazovu na plac, da imaju gde da se parkiraju ovi ispravni u BGu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525596#p525596:3ls1cbzo je napisao(la):Miroslaves » 17 Mar 2018 12:38 pm[/url]":3ls1cbzo]Bex sta je sa 5115 i 5191