Šta je novo?

Lasta

Malo se upristojio vozni park u poslednje vreme na skoro svim potezima. No, iako 206-ice u globalu nisu toliko stare, veliki broj ih je u dosta lošem stanju, pogotovu one iz 2008. godine. Higijena je takođe veliki problem. Vidi se da se vozila ne peru redovno. Jedno te isto smeće ostaje u autobusu i po nekoliko dana. To bar mogu da izbacuju svaki dan, ako već ne stižu da pokupe debele slojeve prašine i gareži i druge razmazane prljavštine.
 
Тако је, ИК201 је сад реткост и на 461, а до скоро су били главни ту. Но опет, скоро им је изгорео цео ИК206 баш на тој линији, а један им изгледа овако.
Икарбус ИК206 by Somi303, on Flickr
Можда ово и није толико меродавно, то је ситница, али мени такве ситнице сметају и одају право стање. Али свакако је боље него у тренутку кад су изгубили тендер за градске линије, ваљда ће стати на ногу.
 
Lasta nije u stanju da ima ispravne displeje čak ni na novim vozilima. To je za njih izgleda viša matematika.
 
Ispravni su displeji. Problem je što kasne sa kodiranjem izgleda. Tako je sa svim novim vozilima koja su stizala u Lastu poslednjih godinu dana.

Glupa budževina u vidu neoriginalne zadnje signalizacije i nije toliko strašan detalj, kad se u obzir uzmu drugi očigledni problemi. Recimo, tu su dosta ofucani putnički saloni kod nemalog broja 206-ica i 103-jki (klimave šipke, lajsne koje više sa plafona, rupe u bočnim stranicama, kao i na plafonu, izlomeljena sedišta itd.), često neispravna bar jedna vrata, loše grejanje, primetno prokišnjavanje kod pojedinih primeraka, veliki broj ih je dosta truo što se oplate tiče, dime i imaju višeslojnu masnoću i garež na poklopcu motora i tako redom. I ja se nadam da će se stanje popraviti u skorijoj budućnosti. Bolje je u svakom slučaju u odnosu ne period od pre godinu dana.
 
Vozni park Laste bogatiji za 29 novih autobusa

autobus-novi-lasta-prigradski-bi.jpg


izvor: studio B
 
Samo su prezentovali autobuse koji su odavno stigli, Mazove i Otokare.
2018-Februar-Promocija-Beograd-1.jpg

Foto: Marketing služba Lasta a.d. Beograd
 
Stigla zadnja tura Otokara, 2 su dati u Obrenovac (7264, 7265), rade lokal.
Evo jednog
7265
20180203_085032.jpg
 
Sta je reci da su im dali da kupe otokare i mazove a ne ikare
Za soreve du dobili kredit od ceha pa mi je jasno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514142#p514142:2gy0vt80 je napisao(la):
direktor » 06 Feb 2018 01:51 am[/url]":2gy0vt80]Sta je reci da su im dali da kupe otokare i mazove a ne ikare
Za soreve du dobili kredit od ceha pa mi je jasno
Priseti se solo Otokara koji je vozio na 15, u periodu pred pucanje Laste u gradskom, tada su ostvarili izvesni saradnju sa Otokarom, budući da je taj primerak iznajmljivan od uvoznika Otokara za Srbiju. Ipak, priča oko Otokara prelazi "malo" u politiku, tako da mislim da nije mesto ovde o tome da se piše. Sa druge strane, ovo sve nabavljeno je samo kap u moru, sve je to i dalje tanko.
 
Jedno vreme je kasnila ali otkad su im smanjili na 35.-40.000 redovna je :)
 
:lool: Zelena Lasta , i to još metalik. Što bi rekao Keba "Cunami metalik" ...
 
Takav je kupljen na sajmu 2006 godine i još uvek je u "prvoj" boji :) Ako nekoga interesuje, u pitanju je prva 206-ica koju je Ikarbus proizveo, što znači da je prvi bus pomenute fabrike sa motorom u prikolici, a da ga je Ikarbus proizveo na sopstvenoj šasiji. Po nekim detaljima, prva 206-ica je ostala unikatna. Jedina je sa nisko postavljenim hladnjakom i D2866 LUH23 (260ks) motorom. Takođe, za razliku od svih kasnije nabavljenih 206-ica, imala je raspored sedišta tipičan za gradske autobuse, slično kao Japanci.
 
Sećam se ja te 206ice. Ali takođe nikad nisam razumeo što se čuva u toj boji. Isto važi i za neke druge sajamske primerke (posebno iz perioda 1995-2005) koji su dugo ''furali'' sajamske šeme bojenja. Čak i onda kad su već omatorili.

Ne razumem čemu to. Mislim ok, unikat je. Ali to je autobus. Jedan od x drugih koje smo napravili. Ne radi se o prvom Fiatu koji je izašao iz Kragujevca pa da se čuva originalno stanje od krova do točkova.
 
GSP se lako izbori sa unikatima. Mikrofiber valjak i cepaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518250#p518250:3ni1gprq je napisao(la):
Žika » Уто Феб 20, 2018 2:55 pm[/url]":3ni1gprq]GSP se lako izbori sa unikatima. Mikrofiber valjak i cepaj.
Па онај први нископодни зглоб оде у пензију у сајамској розе боји, а и прототипови 112 су исто били дуго розе и златни :D
 
Vrh