Ono što bi trebalo istaći je da je Lastra daleko ozbiljnija kad je održavanje i uopšte eksploatacija autobusa u pitanju. Bez obzira na godine i marku autobusa, vozila su im većinom i vizuelno, a i tehnički u jako dobrom stanju. Lasta je zato u većini, blago je reći aljkava, da ne kažem katastrofalna, počev od higijene koja bar ne zahteva neka naročita sredstva, pa do sveukupnog stanja kako starih, pa tako i vrlo mladih vozila. U dosta skoro pristiglih SOR-ova instrument table sijaju kao božićne jelke, tj sva moguća upozorenje su aktivirana. OTOKAR-i su tek stigli, pa je za njih još rano komentarisati. Teško uraditi dijagnostiku povremeno i eventualno sprečiti krupnije kvarove. Bitno da se kače zavese koje se potom nikad ne operu. Vidim i OTOKAR-i mladenovačkog pogona dobili zavese, i to su postavljene poprečno u odnosu na enterijer, a kod harmonike sa obe strane. Voleo bih da mi nekog od njihovih stručnjaka objasni čemu služe tako nakačene. Da ne pominjem metalne šipke, inače jako neugledne, koje strče podosta u enterijeru sa sve krivim šrafovima. Najbolji zglob trenutno u Sopotu, IK206 iz poslednje serije, iako očigledno dosta pažen od strane vozača, zbog čega je i inače u dosta dobrom stanju, čuje se kao tenk zbog bar jednog definisanog pogonskog pneumatika, i to već duže vreme. Ajde da nemaš gume nedelju dve, ali da mesecima tako teraš autobus, već prerasta u težak nemar. Mogao bi biti i malo čistiji. No, da ne nabrajam dalje. Gorivo očigledno plaćaju reklamom, ali bar im te reklame ne stoje tako loše. Nažalost, ne vidim da se i u čemu Lasta popravlja od 2011 na ovamo, sem toliko potrebne obnove voznog parka, ali ni ta vozila neće dugo sa trenutnim održavanjem. Nadam se da će biti nekog rešenja za njihove probleme u skorije vreme.