Šta je novo?

Lasta

8106 Lasta Obrenovac
40951239522_0ea1cfbdd8_o.jpg
 
Ласта би могла на аутобусе префарбане у црвено дода овакву шару.

2r591lu.jpg
 
Saobraćajno preduzeće „Lastra“ d.o.o. Lazarevac osnovano je dana 27.05.2002. godine na osnovu Odluke o osnivanju preduzeća donete od strane osnivača Saobraćajnog preduzeća „Lasta“ a.d. Beograd. Ovo privredno društvo je osnovano za obavljanje velikog broja delatnosti, ali je u prvom planu bila delatnost prevoza putnika u drumskom saobraćaju. U okviru preduzeća, od samog osnivanja funkcionišu Autobuske stanice u Lazarevcu i LJuboviji. Na dan osnivanja društvo ima 657 zaposlenih.

http://lastra.rs/o-nama/

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ono što bi trebalo istaći je da je Lastra daleko ozbiljnija kad je održavanje i uopšte eksploatacija autobusa u pitanju. Bez obzira na godine i marku autobusa, vozila su im većinom i vizuelno, a i tehnički u jako dobrom stanju. Lasta je zato u većini, blago je reći aljkava, da ne kažem katastrofalna, počev od higijene koja bar ne zahteva neka naročita sredstva, pa do sveukupnog stanja kako starih, pa tako i vrlo mladih vozila. U dosta skoro pristiglih SOR-ova instrument table sijaju kao božićne jelke, tj sva moguća upozorenje su aktivirana. OTOKAR-i su tek stigli, pa je za njih još rano komentarisati. Teško uraditi dijagnostiku povremeno i eventualno sprečiti krupnije kvarove. Bitno da se kače zavese koje se potom nikad ne operu. Vidim i OTOKAR-i mladenovačkog pogona dobili zavese, i to su postavljene poprečno u odnosu na enterijer, a kod harmonike sa obe strane. Voleo bih da mi nekog od njihovih stručnjaka objasni čemu služe tako nakačene. Da ne pominjem metalne šipke, inače jako neugledne, koje strče podosta u enterijeru sa sve krivim šrafovima. Najbolji zglob trenutno u Sopotu, IK206 iz poslednje serije, iako očigledno dosta pažen od strane vozača, zbog čega je i inače u dosta dobrom stanju, čuje se kao tenk zbog bar jednog definisanog pogonskog pneumatika, i to već duže vreme. Ajde da nemaš gume nedelju dve, ali da mesecima tako teraš autobus, već prerasta u težak nemar. Mogao bi biti i malo čistiji. No, da ne nabrajam dalje. Gorivo očigledno plaćaju reklamom, ali bar im te reklame ne stoje tako loše. Nažalost, ne vidim da se i u čemu Lasta popravlja od 2011 na ovamo, sem toliko potrebne obnove voznog parka, ali ni ta vozila neće dugo sa trenutnim održavanjem. Nadam se da će biti nekog rešenja za njihove probleme u skorije vreme.
 
Mađarski dvospratni autobus MJT br. 9307 često radi na međumesnoj liniji od beograske autobuske stanice do autobuske stanice u Staroj Pazovi.



Pored njega, pojave se i dva IK-201 br. 5115 i 5191 i solo IK-103 br. 5309.
 
Vrh