Šta je novo?

Lasta

Главно питање: Зашто се не уводи нека линија за Сремчицу него се све предлаже нека продужења и сакаћења преко грбаче 511-ице? :(

865 оваква каква је и није линија јер има само један полазак стога неће бити да је тако. Увођење редовне 865-ице значило би увођење нове линије за Моштаницу опет преко грбаче Сремчице. Сремчица-Моштаница-Мељак Мегалополис где већ постоје 513 и 551 па би још једну. :lool:

Опет понављам 865 би имала смисао али као линија која има максимално 5 поласка дневно. Исто као и 552 која би полазила за град и из града у кључним терминиама и то само једносмерно али очигледно да нико не жели да сагради паметну мрежу линија. :fijasko:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500898#p500898:8y804pgt je napisao(la):
Norexan » December 14th, 2017, 11:36 pm[/url]":8y804pgt]Опет понављам 865 би имала смисао али као линија која има максимално 5 поласка дневно.
Nebi.
 
Slikano u Avgustu u Puli
9125 na relaciji Stara Pazova-Pula




9143 na relaciji Stara Pazova-Pula


 
Lasta Obrenovac 5907
20171223_132517-1.jpg
 
Lastin sor za lazarevac 581 otsao na vjecna lovista ostali samo dugmici
 
Zašto pojedini autobusi teraju stari , ćirilični logo , a drugi novi latinični?
 
Гледам ове црвене Ластине аутобусе, и размишљам како су могли да на њима примене шаре са новије колор шеме (бела са црвеним и плавим "таласима") само да основна боја буде црвена, а таласи бели и плави.
 
Nema. Trebalo bi da se pojave na liniji 491, ako stignu u mladenovački pogon. Na liniji 493 zglobna vozila ne rade sem u retkim izuzecima, a to isto važi i za liniju 470, gde su zglobna vozila radila povremeno, ali od kako skoro pa više nema 201-ica, na liniji 470 su isključivo solo vozila, najčešće novi SOR i skoro pridošli MAZ 203.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506844#p506844:mdnwxscw je napisao(la):
solecar » 08 Jan 2018 09:16 pm[/url]":mdnwxscw]Zašto pojedini autobusi teraju stari , ćirilični logo , a drugi novi latinični?

Zašto misliš da su stari i novi? Oba su za korišćenje valjda
 
Malo se upristojio vozni park u poslednje vreme na skoro svim potezima. No, iako 206-ice u globalu nisu toliko stare, veliki broj ih je u dosta lošem stanju, pogotovu one iz 2008. godine. Higijena je takođe veliki problem. Vidi se da se vozila ne peru redovno. Jedno te isto smeće ostaje u autobusu i po nekoliko dana. To bar mogu da izbacuju svaki dan, ako već ne stižu da pokupe debele slojeve prašine i gareži i druge razmazane prljavštine.
 
Тако је, ИК201 је сад реткост и на 461, а до скоро су били главни ту. Но опет, скоро им је изгорео цео ИК206 баш на тој линији, а један им изгледа овако.
Икарбус ИК206 by Somi303, on Flickr
Можда ово и није толико меродавно, то је ситница, али мени такве ситнице сметају и одају право стање. Али свакако је боље него у тренутку кад су изгубили тендер за градске линије, ваљда ће стати на ногу.
 
Lasta nije u stanju da ima ispravne displeje čak ni na novim vozilima. To je za njih izgleda viša matematika.
 
Ispravni su displeji. Problem je što kasne sa kodiranjem izgleda. Tako je sa svim novim vozilima koja su stizala u Lastu poslednjih godinu dana.

Glupa budževina u vidu neoriginalne zadnje signalizacije i nije toliko strašan detalj, kad se u obzir uzmu drugi očigledni problemi. Recimo, tu su dosta ofucani putnički saloni kod nemalog broja 206-ica i 103-jki (klimave šipke, lajsne koje više sa plafona, rupe u bočnim stranicama, kao i na plafonu, izlomeljena sedišta itd.), često neispravna bar jedna vrata, loše grejanje, primetno prokišnjavanje kod pojedinih primeraka, veliki broj ih je dosta truo što se oplate tiče, dime i imaju višeslojnu masnoću i garež na poklopcu motora i tako redom. I ja se nadam da će se stanje popraviti u skorijoj budućnosti. Bolje je u svakom slučaju u odnosu ne period od pre godinu dana.
 
Obrenovačku Lastu sve više napuštaju vozači i prelaze u Strelu.
 
Vrh