Šta je novo?

Lasta

Takođe i tu velika odgovornost ide na stranu direkcije, da direkcija vrši kontrolu i piče penale ne bi to tako olako shvatali...
 
Почели су да поштују сва стајалишта у Заклопачи и оно најбитније, на улазу у Зк. Макар ту има напретка..
 
Taj ekspres da ukinu malo ko bi osetio, trecinu polazaka koje vidim u toku dana voze se samo radnici laste i to ili na posao u BG ili do garaze sa stanice. Ponekad, valjda kad nema ovog obicnog ljudi ga koriste... To nije svrha te linije, ali ocigledno im je omoguceno da od nje naprave ovo.
 
Ali i dalje ne poštuju sva stajališta na putu preko Avale, a na stajalištu Crkva sv. Vasilija Ostroškog, koja je regularno obeležena brojevima svih Lastinih linija, Lasta i dalje staje ispred raskrsnice, kako su do sada navikli, van stanice, ali sam odlučio da se neću smiriti dok se taj problem ne reši, i seo sam im na kičmu, bukvalno im ne dozvoljavam da dišu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369941#p369941:4m25ho3d je napisao(la):
Somi303 » Tue Feb 02, 2016 7:17 pm[/url]":4m25ho3d]Почели су да поштују сва стајалишта у Заклопачи и оно најбитније, на улазу у Зк. Макар ту има напретка..
Možda na liniji 354b , al na 351 redovno preskaču ulaz u Zaklopaču još ako vide da stoji 302 na stanici,bez razmišljanja preskaču.
 
351 успори или блица и ако неко подигне руку он стане, у супротном пројури. Што се тиче ситуације са 302, то раде и остале линије. Ако је рецимо 303 у станици, 302 прескочи станицу што је ретардирано, али ето.
 
Па ако нема излаз, што би стао? Само губи време, и возач и ми путници.

То са махањем је случај и у супротном смеру (ка Гроцкој) на стајалишту Пут за Калуђерицу. Двапут сам се зајебао, више нећу. Маем им и ногама ако треба.
 
loš je zakon ali zakon (propis).

nema on tu da razmišlja....

veži konja gde ti gazda kaže.
 
Нема потребе да стаје јер ретко ко улази-излази, кад има путника који махну они стају. Не видим ништа спорно у томе.
 
Koje su sanse da kod nas, makar na periferiji uvede ono pravilo kao na zapadu, da ako nema putnika na stanici i unutar vozila niko ne pritisne dugme, autobus se ne zaustavlja?
 
U principu to je nepisano pravilo, u gradskom se isto primenjuje i verujem da niko ne bi zamerio ukoliko bi se prošla prazna stanice ukoliko nema izlaza, nažalost ima i nekih dokonih ljudi kojima i to smeta. To je po nekim internim propisima svake firme obaveza, da se staje u svaku registrovanu stanicu bez obzira ima li izlaz/ulaz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370295#p370295:26dg1k7y je napisao(la):
hiavata » 05 Feb 2016 06:51 pm[/url]":26dg1k7y]Koje su sanse da kod nas, makar na periferiji uvede ono pravilo kao na zapadu, da ako nema putnika na stanici i unutar vozila niko ne pritisne dugme, autobus se ne zaustavlja?

Mogu da uvedu "stanice na zahtev". Ako se dobro sećam GSP u svakoj tenderskoj dokumentaciji navodi da je uslov postojanje "stop" tastera, iako nikada nisu korišćeni. Realno, sada mogu staviti i na validator i rešiti problem na svim vozilima.
 
Meni nikada nije smetalo kada se preskoči stanica jer nema izlaz i ulaz, ne znam kakvo je konkretno stanje na linijama poteza 300, ali znam da je stanje na avalskim linijama 450, 470 itd. takvo da se vozači svađaju, odbijaju da te puste da izađeš na registrovanoj stanici, a ako čekaš, možeš da mašeš i rukama i nogama, i kurcem, neće ti stati nigde između Banjice i Avale, nema sile, kaže, čekaj 401-408. Imaju sve stanice nove table sa brojevima linija koje staju, kaže ne zanima mene to. Ovo sa 351 mi je skroz ok. Tako je i u Surčinu sa linijama 604, 605, stanice nisu prometne, često nema putnika i preskoči se i po 5-6 stanica za redom jer nema nikog, pa kome realno da staje?
 
Некада су и на ГСП-овим и Ластиним стајалиштима ван града, у слабије насељеним подручјима, изнад табле са бројервима линија постављане додатне табле, величине отприлике 1/4 табле са бројевима линија офарбане у црвено бело подељено по дијагонали. У почетку на тим таблама је био и текст "НА ЗАХТЕВ", али касније су постављане и без икаквог текста. На тим стајалиштима аутобуси нису стајали ако нема улаза или излаза.
 
Slažem se da to treba uvesti. A do tada poštovati propise i odluke.

Ne sme niko da procenjuje da li za nečim ima potrebe nego da radi za šta je plaćen.

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Mislim da je ovo jako prosto, stvar je ljudskosti i malo mozga.
Vozač nema šta da razmišlja mora li da stane na stanicu ukoliko ima jedan putnik na stanici, osim ako mu putnik odmahne i stavi do znanja da neće sa njim, a on pritom nema izlaz. Sve ostale akcije, procene i čuda, su za 10% od plate, jer prihvatio je pravila ponašanja potpisivanjem ugovora.
Kakvi sistemi, pa nismo teletabisi?!
 
Ласта је имала и ове:

11120564_340821279445911_2330813475709457069_n.jpg

Данашњи назив: Дражањ /улаз/
Фото: Матеја Бељан
 
A da li je isto tako normalno da vozac pune 84 -orke ne iz pravca Zelenjaka uopste ne stane kod Siv-a, iako nije bilo ljudi na stanici?
 
Uvek me je bunila ta stanica kod SIV-a u Bulevaru Nikole Tesle, gde staju 15 i 84. Ako mi se par puta u životu i desilo da vidim putnike da tu čekaju, nije mi jasno kako su se tu uopšte stvorili? Odakle su pali?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370479#p370479:djliyo3g je napisao(la):
Boltar » 07 Feb 2016 07:09 am[/url]":djliyo3g]A da li je isto tako normalno da vozac pune 84 -orke ne iz pravca Zelenjaka uopste ne stane kod Siv-a, iako nije bilo ljudi na stanici?

Pa ako je procenio da nema izlaza, onda je ok, mada ja lično da sam vozač u situaciji gde ima tu ljudi oko vrata, stao bi da me ne boli glava i da ne razmišljam...
 
Vrh