Šta je novo?

Lasta

Kakav crni GSP, Lasta uzima komplet 860, onako kako i treba. Kako je Banbus dobio, tako mu je sada i uzeto :D
 
Skuplja karta za Obrenovac?
N. VUKIĆ | 16. januar 2016. 19:40 | Komentara: 6

"Lasta" predložila da se neke cene – koriguju. Opština protiv poskupljenja ekspres linije

GRAĐANIMA Obrenovca "skuplja dara nego mera" posle pojeftinjenja prevoza. Umesto da se raduju nižoj ceni karte, koja je uvedena posle tarifnih izmena od oktobra, putnici na relaciji Obrenovac - Beograd su nezadovoljni jer su gužve nepodnošljive, a, kako tvrde, polasci - neredovni.

U "Lasti" tvrde da ispunjavaju svoje ugovorne obaveze, a da je problem nastao usled promena u tarifnom sistemu, kada je izjednačena cena karte na redovnoj i ekspres liniji 860.

- Kako po istoj ceni mogu da se voze komfornije i brže, građani se uglavnom opredeljuju za ekspres liniju, te se na njoj i stvara velika gužva - kažu u "Lasti". - Zbog jednake cene karte imamo situaciju da su ekspres polasci prebukirani, a da na redovnoj liniji voze poluprazni autobusi. Zato je neophodno da se uradi korekcija cena. Direkcija za javni prevoz, koja donosi odluku, upoznata je sa nastalim problemom.

"Lasta" je izašla sa predlogom da se cenovnik koriguje.

- Direkcija razmatra naš predlog i od nje zavisi kada će se problem rešiti. Ako se usvoji predlog korekcije cena, a ni posle toga se stanje na terenu ne promeni nabolje, moraće da povećaju broj polazaka - kažu u "Lasti".

Članovi lokalne samouprave, međutim, insistiraju na tome da cena za sve polaske bude ista.

- Mi smo i dalje protiv povećanja cene za ekspres liniju, a činjenica je da je potrebno da se broj polazaka poveća - objašnjava predsednik Opštine Obrenovac Miroslav Čučković. - Očekujem da će se stanje popraviti uskoro raspisivanjem novog tendera za dodelu prigradskih linija. Tada bi trebalo da bude definisan veći broj polazaka.

ČUČKOVIĆ: NEKA POŠTUJU UGOVOR

- "LASTA" ima ugovor sa Direkcijom za javni prevoz kojim je definisana njihova obaveza, odnosno dinamika polazaka i za koju dobijaju određen novčani iznos. Ako je ugovoreno da moraju da ostvare sto odsto predviđenih polazaka za tu sumu, onda bi trebalo tako i da bude. Oni su prošlog meseca imali 97 odsto - tvrdi Čučković.

EKSPRES SA 120 POLAZAKA DNEVNO

NA području opštine Obrenovac "Lasta" realizuje dnevno 548 polazaka. Oko 50 odsto su oni na relaciji Obrenovac - Beograd, pri čemu na redovnoj liniji 860 ima 135 polazaka, a na ekspers liniji 860E - 120, i to prema registrovanim redovima vožnje koje izrađuje i dostavlja Direkcija za javni prevoz.


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Obrenovac
 
nije mi uopšte jasno zašto lasta polemiše o ceni karte.

oni su operater. oni samo vrše uslugu koju im naruči direkcija za javni prevoz i za te usluge dobijaju pare.

a to da li DJP naplati 1 dinar ili 350 dinara od putnika ne treba da bude njihova briga.


ali kao što smo već ranije na forumu ovde komentarisali, teško ljudima koji su osuđeni na lastu.
 
Ментоли, уместо да појачају експрес они би да отерају путнике вишом ценом..
 
Ne znam otkud sad to da Ekspres ima daleko vise putnika nego obicna 860. Ja kad god da sam isao do Barica, 860 puna k'o oko, u E ulaze kao i u ove E minibuseve, mozda 2-3 ljudi na stanici. A ovamo u 860 moze i da se svercuje lagano. Nesto mi ne pije vodu ta Lastina prica.
 
Ja umirem od smeha čitajući kako je Lasta imala procenat realizovanosti 98%. Toliko nisu imali ni u najsrećnija vremena. Nemaju ni u međugradu toliko. Evo, danas se nije pojavio autobus za Inđiju u 19:00. Ta priča o gužvi u 860E je presmešna. Prvo, u 860E ne važi klasična mesečna za gradski, nego mora posebna doplata, i samim tim ga ogromna količina ljudi ne koristi, jer poslodavci uglavnom uplaćuju samo klasičnu mesečnu za dve ili tri zone. Drugo, u 860E nema šverca, jer vozač otvara samo prednja vrata i moraš da kucaš kartu. Eventualno možeš da kucaš za zone 1 i 2, što je 89 dinara (ili da produžiš samo validaciju iz nekog drugog busa), ali je to svakako samo dobitak za grad, jer su busevi na 860E uglavnom bili poluprazni a sada se onako solidno popune (ali svi sede).
Kakve veze ima cena karte sa realizovanošću polazaka?
Znači, Lasta, ako nije u stanju, A NIJE U STANJU, da realizuje sve polaske na linijama 860 i 860E, neka se povuče i omogući da radi onome ko može.
Slažem se da GSP nema resursa, da privatnici nemaju zglobova i sl. ali Lasta jednostavno ima katastrofalno lošu ostvarivost na ove dve linije poslednje dve godine. Banbus ne ispada iz reda vožnje.

Što se šverca u 860 tiče, ništa više i ništa manje nego na bilo kojoj liniji u gradu. To je taj neki prosek. Kontrole i kad ima, taj ko se švercuje, izađe, čeka drugi, ili kuca kad ih vidi i sl.
 
Eh brate, nemoj Inđiju i Pazovu, ne pipaj :D
Danas sam hteo da linčujem dispečera, ali naravno na nijedan od službenih telefona niko nije odgovarao,a pošto autobusa nije bilo, nisam imao priliku da odem u Pazovu lično da se obračunam sa govedima.
BG Pazova u 7:15,10:30 i 14 nije ni došla, što sam ja danas ispratio, neke lokalne nisu ni izlazile danas, Inđija je mesecima u rasulu, skoro je bilo da prva tri jutarnja nisu ni izašla u pravcu Beograda, jer su morali da rade lokal inđijski(ugovor sa gradom, da ne bude penala), ludilo.

Lasta vrlo pametno rešava ovaj problem, jako su svesni da nema ko da radi i to maksimalno koriste.
 
Danas je jedan zglob izašao na 605, ne znam jel radio, ali je nosio 605 oznake na prednjem i zadnjem displeju.
 
U Blicu danas broj dana "7", iliti broj linija koje je dobila Lasta do kraja aprila. Kao razlog tome je navedeno da GSP ima preobiman posao i nema dovoljno kapaciteta. :roll:
 
5902 na liniji 604

GB5911 na 605

GB5914 na 605

4116 na 604

GB5416 na 610

4124 na 602

5910 na liniji 610
 
GB4109na 604


GB5841 na 610

GB5906 na 610

GB5202 na 610

GB5843 na 604
 
Pa pola toga navedenog je nasilje direkcije za javni prevoz, nije Lasta pravila red vožnje.
Druga stvar, ono što sam primetio je da se pljuje po Lasti kada kasne polasci, evo recimo večeras je bio haos, kao i svakog petka, mora da zakasni ne može da preleti nikako, to je saobraćaj, ne može se predvideti tako nešto, takođe kvarovi se dešavaju. Juče je bilo par ispadanja zbog smešnih kvarova, ali kvarova koji se dešavaju i ne mogu se predvideti, ovo je smešno i vidi se da je ovo pokrenuo neko ko nema blage veze sa funkcionisanjem prevoza, stoga je smešno i očekivati bilo kakvu promenu.
 
Али се Ласти итекако може замерити што је јавни објекат чекаонице на терминусу Шумице претворила у КАФАНЧУГУ и путници своје антибиотик ред вожње чекају на сунцу, киши и снегу док се возачко-диспечарска скупина олоша опија јефтиним ракијама из Синдиката.
 
A tu priču ti pričao neko, ko zna nekoga, a taj je čuo od nekoga koji je gledao?
Daj brate ne budi smešan, tolika količina malograđanštine i ograničenosti u jednom postu ne priliči inteligenciji koju poseduješ.
 
Pa nije bas da se ne moze predvideti tako nešto, Zna se da je svakog petka guzva mada nije ni GSP ništa bolji. Znam da im je pred novu godinu par dana bio haos i da su im se po dva autobusa kvarila na dan i tako stojala po 6+ sati.To je trajalo tipa dva tri dana. Al ako nista drugo bio bi red da se organizuju o rereše više problem sa prevozom u Gročanskim naseljima.
Inace pohvale za lastu na potezu 600, odusevljen sam ik103. Jedina mana im je jer malo žure na zadnjim polascima.
 
Ne možeš predvideti neke stvari, evo dajem ti primer, pukla brza veza koja spaja barometar i crevo i gubi vazduh direkt u instrument tabli. Deo koji košta 30 dinara na pijaci bukvalno. Ali dok odšrafiš instrument tablu, poskidaš žice, creva, zameniš vezu, to potraje, pa dok vratiš sve, nadrukaš vazduh i to sve pod uslovom da imaš sve rezervne delove i potreban alat, a ne ako moraš da izvodiš zahvate sa onim što ti je pri ruci pa to bude kompromis da samo dođe do BGa... Naravno, putnika boli uvo za to, platio je da se vozi, ali ne može se sve predvideti.
Ipak, sve to ne može biti razlog za ovakve nebuloze, počevši od štrajka?! Ko te tera da koristiš Lastu? Idi peške, biciklom, sa komšijom, ko te primorava da koristiš prevoz? Drugo, za početak ako hoćeš nešto da menjaš, bar se edukuješ i upoznaš sa situaciju, a ne da si upoznat toliko da ne znaš ni šta je posao Laste ni šta je dispečER, a ne dispečar(mada to je pročitao u nekim novinama).
Ja moram priznati da sam prijatno iznenađen stanjem na 600 potezu, čak sam prisustvovao par puta da nema gubljenja polazaka zbog problema sa vozilom, već drugo vozilo iz garaže ide na terminus, da vozač ne gubi pravac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369513#p369513:1yj2y800 je napisao(la):
becks89 » 29 Јан 2016 08:10 pm[/url]":1yj2y800]A tu priču ti pričao neko, ko zna nekoga, a taj je čuo od nekoga koji je gledao?

Па дечко, ја се не информишем у возачком простору шоферским рекла-казала причама. Познајем људе који неколико деценија користе тај терминус. Од тога истинитије не може.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369513#p369513:1yj2y800 je napisao(la):
becks89 » 29 Јан 2016 08:10 pm[/url]":1yj2y800]Daj brate ne budi smešan, tolika količina malograđanštine i ograničenosti u jednom postu ne priliči inteligenciji koju poseduješ.

Са малограђанима, малограђански, са академицима академски. Умем да разговарам са сваким на његовом нивоу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369741#p369741:24v6hkz0 je napisao(la):
stf » 01 Feb 2016 08:03 am[/url]":24v6hkz0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369513#p369513:24v6hkz0 je napisao(la):
becks89 » 29 Јан 2016 08:10 pm[/url]":24v6hkz0]A tu priču ti pričao neko, ko zna nekoga, a taj je čuo od nekoga koji je gledao?

Па дечко, ја се не информишем у возачком простору шоферским рекла-казала причама. Познајем људе који неколико деценија користе тај терминус. Од тога истинитије не може.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369513#p369513:24v6hkz0 je napisao(la):
becks89 » 29 Јан 2016 08:10 pm[/url]":24v6hkz0]Daj brate ne budi smešan, tolika količina malograđanštine i ograničenosti u jednom postu ne priliči inteligenciji koju poseduješ.

Са малограђанима, малограђански, са академицима академски. Умем да разговарам са сваким на његовом нивоу.
I ja sa svakim po zasluzi, zato mi je jako žao što ne mogu da se spustim na tvoj nivo, da nastavimo ovu besmislenu diskusiju.
Najdzel":24v6hkz0 je napisao(la):
Kvarove ne možeš al gužve petkom uvek možeš.
I kako bi ti to rešio? Nema menjanja trase, kad si započeo pravac, mora da se završi, mogu jedino da postave vozila iz rezervi na terminus da skupljaju ljude i krenu na vreme, ali nema dosta za sve linije.
 
Logično postavio rezervu,za sve postoji rešenje. Mada za taj potez je ponekad i bolje da kasni tipa najviše 5-10 minuta, nego da se izgubio ceo polazak. Što se tiče vozača građani Grocke ih toliko i ne voli, mislim na poedince, svuda imaš takvih.
 
Ja bih dodao dve stvari kao ključne u rešavanju Lastinog nasilja nad građanima, a kao što beks reče, većina ovoga što ste naveli je iživljavanje Direkcije.
Ja bih naveo sledeće:

1. Neoštovanje registrovanih stajališta duž trase (Put za Zaklopaču itd. na linijama za Grocku, uprkos novim staničnim tablama gde sve lepo piše, i uprkos najavi sa validatora).
2. Kašnjenje a često i neostvarivanje poslednjih polazaka po redu vožnje.
 
Vrh