Šta je novo?

Lasta

Jeste, dnevno je, izmešao sam nešto sa iznajmljivanjem prostorija na stanici, 50.000 dnevno je. Inače, ne znam kojom logikom, ali zadužio je garažni 9991...

Elem, ovaj Lastić u kosmajskom stilu


Rekao bih da je danas poljubio tramvaj...
 
Lasta, skoro sigurno, neće nastaviti da posluje u gradskom saobraćaju. Ipak, u celoj sumornoj priči, moram da objavim da je lastin vozač, sa linije 17 u petak, pronašao i vratio mobilni telefon. Time je vlasnici uštedeo dodatnih 300eura, sasvim slučajno sam se zatekao u celoj priči i baš mi je bilo neverovatno koliko se dečko potrudio da telefon bude vraćen, čak je dao svoj lični broj kako bi ga mogli kontaktirati, da ne razgovaraju preko tog izgubljenog, jer nije želeo da otvara poruke i da prima pozive, kako vlasnici nešto ne bi nedostajalo. Iskreno, ponosan sam što među svim tim ljudima ima i dalje poštenih, iako su ga prozivali da je lud i da je trebao da ga "utopi", mislim da je čovek uradio pravu stvar!
 
GB 5307 na liniji Banovo brdo - Draževac, na okretnici na Banovom brdu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360662#p360662:69pvael8 je napisao(la):
becks89 » 01 Dec 2015 09:39[/url]":69pvael8] moram da objavim
Pa sta , prosle godine vratih i ja jedan
a ni hvala nisam dobio osim upozorenja da je tako i tako prijavljen nestanak (skuplji model) te sam sebi po sigurnom lociranju ustedeo apsenja i slično ...jest vala imao čovek pravo ...od tada pravim se i da ih ne vidim :sesir:

Mene vise zanima kad si vec upoznat sa detaljima
zasto Lasta prihvata preselenje na privremnu lokaciju (koja preti da ostane zauvek)
kada se imalo dovoljno vremena da se uradi prava adekvatna stanica
sa pratecim objektima i infrastrukturom gotovo na istoj lokaciji
čemu jednosmerni debilni ustupci :shock:
 
Pa ništa, evo i tebi bravo od mene!

Iskreno, mislim da se oni baš tu puno ne pitaju, generalno sve to će morati da se iseli, po nalogu nekoga, bilo je onih koji nisu hteli da prodaju placeve, pa su na druge načine na kraju ipak pristali. Naročito sada, Lasta mora da bude u dobrim odnosima sa gradom, jer koliko sam upoznat trenutno pregovaraju o ostanku njih u gradskom, što su jako taktično i pametno odigrali, sačekavši da genijalci iz direkcije skapiraju da neće moći da se napravi ništa bez njih.
Samo premeštanje, napraviće OGROMNE gubitke. Ima tu nekih desetak kilometara do nove lokacije, kada uzmete broj polazaka dobijate da po vozilu na dnevnom nivou imate dodatne troškove od par stotina eura samo na gorivo. Koje nema šanse da će moći da naplate, plus nulta kilometraža koja raste, jednostavno ne vidim kako će to funkcionisati...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362315#p362315:3kkgq460 je napisao(la):
becks89 » 12 Dec 2015 21:06[/url]":3kkgq460]Pa ništa, evo i tebi bravo od mene!

Iskreno, mislim da se oni baš tu puno ne pitaju...
pa onda je sve jasno.... odlučuju dileje...
 
@Beck
Ne razumem ovo za 10km?
Sto se duzine linija tice +/- dodje gotovo isto, jer one koje idu iz pravca srema bice krace onoliko koliko su ove iz pravca B.potoka dalje (ako su uopste znacajno dalje).
Pravci ka Ibarskoj i Obrenovackom su cak blizi, ako se bude koristio Most na Adi, a ne vidim razlog da to ne bude tako.
Jedino je garaza nesto neznatno dalje od stanice nego sto je bila.
Ispravi me ako gresim.
 
Od glavne stanice do ovde ima tih nekih desetak km vise. Sama stanica Beograd ce biti bez ikakvog smisla, sve te linije ako budu smanjivali kilometrazu ce ici ko zna kuda, a ljudi ce biti primorani da koriste linije gradskog prevoza i presedaju po nekoliko puta.
 
Ono što vam ja za sad mogu sasvim sigurno reći, jeste da će izmeštanjem Lastine stanice na Novi Beograd samo međumesne Lastine linije (Stara Pazova, Opovo, Farkaždin, Inđija itd.) ići sve u paketu tamo, onako đuture.
Što se bivših ITS2 linija tiče, jedno je sigurno, one neće više funkcionisati po centralističkom tipu, da sve voze na jedno mesto. Možda neke i budu na toj novoj Lastinoj stanici, ali sve definitivno neće. Ono što će biti sledeće gde ćemo morati svakodnevno da vršimo pritisak na Direkciju i gde ćemo morati ponovo mnogo ljudi da informišemo blagovremeno o onome što će Direkcija "objaviti sitnim slovima" vrlo uskoro, a to je da se linije ne skraćuju po obodima grada, već da se rasporede po većim okretnicama u samom gradu, ili da se izgrade neke nove okretnice.
 
Neko je na temi o novoj autobuskoj stanici kačio intervju sa Folićem. U vezi sa Lastom je rekao:

- stanica se uskoro izmešta na privremenu lokaciju na Novom Beogradu, na plato Parking servisa (ne preciziraju medjutim koji, verovatno na onaj kod Buvljaka)

- nova glavna autobuska stanica i lastina stanica biće jedinstven kompleks pod jednim krovom. Dakle, Lasta više neće imati svoju stanicu već nekoliko perona na novom BAS-u.

- sa novog BAS-a će ići samo Lastine međugradkse i međunarodne linije. Za prigradske linije će biti izgrađeno nekoliko terminusa po gradu, poput terminusa Šumice na raskrsnici Vojislava Ilića i Ustaničke.

- Lasta neće više obavljati gradski prevoz u Beogradu (nisu ni učestvovali na konkursu za JPP). Žele, međutim, da preuzmu prigradske linije u onim mestima gde će, po novom tarifnom sistemu, gradki prevoz biti ukinut.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362367#p362367:2pye9056 je napisao(la):
EUKALIPTUS » 13 Dec 2015 10:48 am[/url]":2pye9056]Ono što vam ja za sad mogu sasvim sigurno reći, jeste da će izmeštanjem Lastine stanice na Novi Beograd samo međumesne Lastine linije (Stara Pazova, Opovo, Farkaždin, Inđija itd.) ići sve u paketu tamo, onako đuture.
Što se bivših ITS2 linija tiče, jedno je sigurno, one neće više funkcionisati po centralističkom tipu, da sve voze na jedno mesto. Možda neke i budu na toj novoj Lastinoj stanici, ali sve definitivno neće. Ono što će biti sledeće gde ćemo morati svakodnevno da vršimo pritisak na Direkciju i gde ćemo morati ponovo mnogo ljudi da informišemo blagovremeno o onome što će Direkcija "objaviti sitnim slovima" vrlo uskoro, a to je da se linije ne skraćuju po obodima grada, već da se rasporede po većim okretnicama u samom gradu, ili da se izgrade neke nove okretnice.
Neće Pazova i Inđija ići tamo sigurno. Ko će da se vozi na drugi kraj grada, ako je plac ispred Buvljaka, koji ćeš tamo k, sem ako ideš u Delta City ili ako ideš ka TC Piramida ili blok 70? Ljudi uglavnom rade preko reke, zato im je i odgovarala ta linija. Stoga će jedino okretati na toj novoj lokaciji kod TC Ušće, ako bude moglo.

Homer Jay":2pye9056 je napisao(la):
Neko je na temi o novoj autobuskoj stanici kačio intervju sa Folićem. U vezi sa Lastom je rekao:

- stanica se uskoro izmešta na privremenu lokaciju na Novom Beogradu, na plato Parking servisa (ne preciziraju medjutim koji, verovatno na onaj kod Buvljaka)

- nova glavna autobuska stanica i lastina stanica biće jedinstven kompleks pod jednim krovom. Dakle, Lasta više neće imati svoju stanicu već nekoliko perona na novom BAS-u.

- sa novog BAS-a će ići samo Lastine međugradkse i međunarodne linije. Za prigradske linije će biti izgrađeno nekoliko terminusa po gradu, poput terminusa Šumice na raskrsnici Vojislava Ilića i Ustaničke.

- Lasta neće više obavljati gradski prevoz u Beogradu (nisu ni učestvovali na konkursu za JPP). Žele, međutim, da preuzmu prigradske linije u onim mestima gde će, po novom tarifnom sistemu, gradki prevoz biti ukinut.
Ovo poslednje još nije sigurno, pregovaraju i dalje. Ali za paket linija 521,551,553,602,603,604,605, 610,611.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362368#p362368:n12dputa je napisao(la):
Homer Jay » 13 Дец 2015 11:11 am[/url]":n12dputa]
- Lasta neće više obavljati gradski prevoz u Beogradu (nisu ni učestvovali na konkursu za JPP). Žele, međutim, da preuzmu prigradske linije u onim mestima gde će, po novom tarifnom sistemu, gradki prevoz biti ukinut.
Ova poruka ne znači apsolutno ništa i to je samo Lastina igrarija rečima. Po novom tarifnom sistemu je ceo grad podeljen na 4 gradske zone (dakle, svih 17 opština) i nema više razdvajanja gradskog od prigradskog prevoza, niti je tako nešto moguće.

Ali, hajde da pokušam da prevedem sa Lastine terminologije, na običnu, svima razumljivu terminologiju.
U Lasti žele da kažu da nisu učestvovali na tenderu za gradske linije (pod tim podrazumevaju negadašnje linije GSP-a kao što su 18, 83, 95 itd.) ali da žele da učestvuju na prigradskim linijama koje "po novom" smatraju prigradskim (a to su linije 604, 605 itd.).

Kao što neko reče, zaista mislim da bez Laste neće moći, i da Direkcija to zna, a time je Lasta odigrala jako mudro, na neki način. Izbegli su ono što ne žele, i na neki način postavili stvari sebi na ruku i izabrali ono što žele.
 
Edit: Evo i becks i ja da se složimo, sad videh da smo u isto vreme poslali, maltene isto.
 
Eto, čuda se dešavaju.
Elem, suština cele priče da su odigrali jako pametno, taktično su pustili da se ovi nesretnici izračunaju i da shvate šta će se desiti, pritom ubeđujući sve kako neće učestvovati. Ali, neki drugi potezi mi govore da ostaju u gradskom, 5 neobusa koji su stajali u garaži mesecima su prebačena u Volvo servis, autobusi kojima mesecima nisu radile neke stvari, počeli su da se sređuju. Najjače mi je bilo što u skoro novoj IK103, 2013. godište, nije bio nijedan grejač u salonu, samo onaj prednji kod vozača koji nije radio, sve su bili počupali iz njega. Evo prošle nedelje je vraćeno i auto radi najnormalnije. Dakle, ne bi sređivali autobuse, ako za 20 dana neće više raditi.
 
Дакле схватили су да не могу без Ласте, драго ми је што ће добити другу шансу :gobb:
 
Iskreno, ja se nešto puno ne radujem, s' obzirom kako se radi poslednja 2 meseca, verujem da će taj trend nastaviti, ovo je samo privremeno sređivanje da baš ne ostaju svakog dana u kvaru i da to može da se istera ujutru iz garaže. Lasta gde ima monopol tu trava ne raste, plus ako im ukinu da su privatnik, već da su kao i GSP, tek će haos ispasti. Jedino što može da raduje, ako ostanu, moraće naručiti nove autobuse.
 
Upravo to. Ako potez 600 dobije Lasta, pri čemu se ne bude vodila kao privatni prevoznik (a ova izjava: "Napravljena je nova preraspodela linija prema kojoj će recimo Progar, Boljevci i slična naselja, do kojih su saobraćale gradske linije, ponovo kao nekad biti vraćena u prigradsku zonu - objašnjavaju u "Lasti". - I opet će se znati dokle seže grad, i gde počinje periferija.", data za Novosti, na Lastinom jeziku upravo znači to.), u tom slučaju će nivo usluge tamo drastično opasti.

Poučen iskustvom, to može da znači sledeće:
-vozićemo vas u najgorim i najstarijim autobusima, vi ste seljaci i radujte se što imate i to.
-ako nekad baš zafali vozilo u špicu, poslaćemo turistički autobus, ili minibus, jer smo tako u mogućnosti.
-ako Direkcija hoće da vam uređuje stajališta, neka uređuje, ali mi sa tim nemamo ništa, a još bolje da ih ne uređuje, jer ćemo imati veći alibi kada ih preskočimo.
-pošto smo sada mi gazde, mi upućujemo predloge direkciji za korekciju reda vožnje, a oni samo aminuju. Pošto je od 17 do 18 sati autobus bio prazan, te polaske ćemo ukinuti, veći nam je trošak nego dobit, jer ionako nemamo čime da vozimo.
-cena kilometra je ista i u gradu i u prigradu, ali mi trošimo mnogo manje na liniji 605 koja ima 30 km, nego na liniji 16 koja ima 11 km, pa zato nismo konkurisali na tenderu, kad nam je bolje da se surčinske linije nazovu prigradskim, i mi ih dobijemo po difoltu, a pritom nismo "polasci privatnog prevoznika" pa možemo da radimo kako hoćemo.
 
Žao mi je ljudi iz koje su imala gradske linije, a koje će da preuzme lasta.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Pa mozda im bude neko poboljsanje sto se tice autobusa. Recimo da je Lasta velikodusna, oni sada odlaze sa toliko gradskih linija i polazaka i toliko ce gradskih autobusa ostati bez redovnih zaduzenja. Po nekoj logici bi ta vozila trebalo sada da zaduze na te linije koje bi eventualno prebacili kao prigradske.
 
Црни облаци су се надвили над сремски део Београда... :twisted:
 
Постоје приче међу Обреновчанима и Барајевцима како ће линије 560 и 860 ускоро преузети ГСП. Ако је то стварно да славимо!!!
 
Ja mislim da je to čista dezinformacija , gsp nema dovoljan broj vozila da održi ovo sad sto ima a ne i šire a i nultna kilometraza je velika
 
Nego sa koliko je do juce vozila lasta ucestvovala u gradskom prevozu
 
Vrh