Šta je novo?

Lasta

Da je lep, ok je, da je dobar za prigrad, pa i nije bas, ali da je zaje*******an kad je prazan to je dokazano vise puta...
 
Dorcolski44":1mzlomqf je napisao(la):
Ja кад видим Беркоф на 581,помислим да је то најлепши приградски бус.
Ja када видим било који путнички аутобус на приградској линији, добијем сраћку :bash: Ко је путовао у средњу школу или факултет, или можда чак радио, а живео у предграђима и селима уз Ибарску, зна шта кажем. Први и најважнији задатак је да те превоз превезе на време, а у ове не можеш ући у време када ти је најважније. Како ми је повремено требало да носим и кабасте ствари, ситуација је још гора. А да не говоримо о припремама за излазак 4-5 километара пре крајње дестинације, и шта се дешава мање искусним путницима, уколико не крену тада да се пробијају до врата за излаз. А нарочито сцене у којима возач ни не покушава да се заустави на некој међустаници, или када путници желе да изађу, а он не жели да отвори ни једна врата осим предња...

Сем тога, ја сам још као мало дете стекао наклоност ка саобраћају, цртао сам са доста ситних детаља возове, бродове, трамваје, градске аутобусе, док сам "путничке" аутобусе мрзео из дна душе. Сада их толеришем, мада би све једно забранио аутобусе без широких врата и простора за стајање и кабаст пртљаг уз прозор.
 
Karlo, može to sve da funkcioniše sasvim fino, samo kada se osoblje Laste ne bi bahatilo. Liniju 581 sam prešao tamo-vamo sigurno trocifren broj puta, i stoji to što ti kažeš, da u špicu ne da ne bi trebalo da ide putnički autobus, nego je sve sem zgloba katastrofa, ali van špica je sasvim ok. Za putovanje do Lazarevca koje neki put ume da traje i duže od 90 minuta, gradski autobusi umeju da budu pravo mučenje zbog neudobnosti, tako da kad god idem van špica, a naiđe mi neko putničko vozilo, veoma mu se obradujem...

E,sad, vozači Laste umeju da istripuju da voze turističku turu kada dobiju putnički autobus, da preskaču stanice, i da otvaraju samo prednja vrata, a to ne bi smeli da rade.

Školski primer je linija 860 (na kojoj su samo zglobovi redovna vozila), gde nekada, kad nemaju zglob, ubace SOR. E, tada vozači veoma često staju samo na onim stanicama na kojima staje 860E, pretiču druge autobuse, svađaju se sa putnicima i divljaju autoputem.
 
Koristite termin koji je u sukobu sa samim sobom. "Putnički" autobus, pa šta je autobus nego sredstvo za prevoz putnika, ne postoji autobus za vanzemaljce ili za predmete.
Ovo je turistički autobus, postoje različiti tipovi vozila, gradsko, prigradsko, međugradsko(turističko) vozilo, ali termin putnički autobus je besmislen.
By the way, s' ove druge sremske strane grada, imate prigradski prevoz Laste koji u 90% slučajeva obavljaju turistička vozila, a situacija je daleko gora od situacije na gore pomenutim linijama.
Primera radi, postoje prigradske linije do Zemuna koje na svojoj trasi broje blizu 25 stanica, što nema ni 60% gradskih linija u sistemu ITSa. Onda recimo nema konduktera, već vozač sam cepa karte, pregleda markice i vodi evidenciju o prodatim kartama, odnosno na kontrolnim stanicama popisuje brojeve sa karata kako bi imali evidenciju odakle dokle se prodaje određeni broj karata, recimo ima 4 stanice na kojima treba da prekontroliše, 7-8 tipova karata i da upiše brojeve u listu. Povezana su naselja koja broje oko 100.000 stanovnika, vrlo često su ti turistički autobusi popunjeni do te mere da sede vozaču na tabli napred i da ljudi stoje na prvim vratima, niko nikada nije pravio problem izlaza, izlaska ili slično, niti bilo ko pokušava da se napravi pametan pa da ne uđe na prva vrata ako nema konduktera. Dakle, fora je u navici, mada turistički autobus prezirem zbog težeg izlaska kada je gužva, manjka prostora, nedostatka vazduha (jer Lasta još nije otkrila da postoji klima) i procedura otvaranja vrata koja traje čitavu večnost, ali eto voze se ljudi i tako, i preživljavaju...
 
Ovo o čemu becks89 priča je vrlo interesantno, jer su to zapravo međumesne linije, ali one su jedini ostatak nekadašnjeg velikog LTS-a koji je obuhvatao kompletan današnji ITS2 sistem, plus sremske linije (sa glavnim čvorištem na terminusu Zemun, takozvani produženi potez 700, kao i linije dalje od Surčina, Pećinci, Kupinovo, produžetak poteza 600), i banatske linije (Farkaždin, Glogonj... produžetak poteza 100)...

E, sad, zašto te linije nisu ušle u ITS2, nego su ostale kao LTS, jedini je razlog politika ograničene metropole, što je Mateja Beljan savršeno opisao na svom blogu.
 
Што бих волео да Ласта промени избор возила.Ик 206 ми изгледају досадно :smor:
smiley-ins_klo_kotzen.gif
 
А што не узму 218ице као нпр. бексов 448.Урадили би их боље.
 
Ne odgovaraju Lasti niskopodnjaci, imaju dosta problema i sa onim Volvoima... I nije više becksov 448, prodat, otiš'o....
 
Danas sam kod Sajma video neko Lastin zglob, rekao bih da je Volvo, ali nesto nisam siguran. Video sam i gbr ali sam zaboravio. Na displeju je bila neka linija na stranom jeziku, mislim da je broj bio 23 ili 24, a pisalo je nesto kao Uvilet ili Uviet. Komotno je stao na stanicu, neki ljudi izasli, neki usli, boga pitaj gde je taj bus isao. I da, ima troje vrata, druga dva se otvaraju ka spolja. Isti taj sam i prosle nedelje video kod terminusa Ustanicka, isao je ka Bulevaru. Tada mi je bilo prvi put da vidim taj autobus.
 
Mislim da je u pitanju konto 4300, i ja sam ga prvi put video pre par dana, imao je tablu za liniju 860 (mada je viđen van trase).
 
c.s.i.":151y2qey je napisao(la):
Mislim da je u pitanju konto 4300, i ja sam ga prvi put video pre par dana, imao je tablu za liniju 860 (mada je viđen van trase).
Somi303":151y2qey je napisao(la):
наранџасто-плаво-бели? :D
Ja sam video samo plavo-belo, narandzastog se ne secam, a moguce je da je bila i ta boja. :D
Mozda je 4300, samo me je potpuno zbunio displej, a sa svih strana je bilo to ispisano, a nisam video da je napred i sa strane bio 860.
 
Slažem se, ovaj kog smo mi videli je bio beo i definitivno ranije nije viđan u BG. Ako ni po čemu drugom, zapamtili bismo ga po specifičnom ispisu na displejima.
 
Ne vozi Becks vozi njegov ortak ali na neki nacin kao da vozi Becks.Becks i njegov ortak su najbolje pazili GB448
 
Valjda nece neku olupinu da vam uvale ovi iz pogona
 
Наравно да хоће, и тако ће их возати док не одустану на крају. Тужно, али тако је у свакој фирми..
 
Za sad nije, ista serija samo drugi konto, doduše u tri puta gorem stanju, ali šta da se radi takva je firma... Sređen je sad kako tako, standardno gubi visinu, jastuci ne postoje kao rezervni deo i tu ostaje čovek vezanih ruku...

Da se vratimo temi...
#5303
d12zgUo.jpg
 
Danas sam na Smederevskom putu u Kaludjerici video opet 4300, nije imao nikakvu oznaku, a opet su unutra bili neki putnici. Zanimljiv mi komentar nekih mladica koji su sedeli iza mene, prolazi bus i kaze "Ju kako je lep ovaj bus". I zaista jeste, vidi se da je stariji, ali bas je lep i uredan
 
5907 na liniji 16

unutra :evil: :roll:

5411 na liniji 15
 
Vrh