Šta je novo?

Lasta

Bogami Becks u pravu si ovo sto se tiče laste i ja sam razgovarao sa vozačima i šefovima stanje je očajno .Svi oni lepi busevi VDL Berkhof , VDL future i ostali turistički busevi to je sve pod hipotekom jedino Ikarbusi i Liazi i jos neki krsevi nisu pod hipotekom .. Delova u magacinu nema aman bas nista krpi se sve dok moze da se krpi i budži neki dan je bila kriza za Ad bluom čeko se dobar red.. Ali tu je Arrivia ili neka druga kompanija koja će kupiti Lastu i neki političar ima napuni džepove....
 
Sat vremena je bila blokiran izlaz iz garaže kao znak protesta, obustave polazaka nije bilo...
Plata za Januar će biti isplaćena u celosti jer odobren novi kredit, broj vozila pod hipotekom je opet porastao, ali radnici za sada neće obustavljati rad jer će im se zarade bar za ovaj mesec isplaćivati u celosti, odnosno neće biti najavljenog umanjenja od 30%.
Kao što vidite, glavni sindikati koji su se pozivali na štrajk su stali uz vrh firme, a da je došlo do generalne obustave rada to bi sigurno bio kraj za Lastu, jer bi taj štrajk bio nezakonit, pošto nije najavljen na vreme...
1653650_3899582185933_1905660654_n.jpg

BIće tu još "veselo", samo polako...
 
Lasta je upala u ove probleme jer je silovana da uskace na 100 frontova umesto firmi koje su propadale, a za to nije bila placena. Situacija je takva da je Lasta zelela u celosti da preuzme Autosaobracaj Kragujevac ali zbog kasnjenja isplata za ostvareni prevoz putnika u jgp od strane skupsite grada Kragujevca, Lasta je bila primorana da uleti u novi kredit kako bi pokrila nastale gubitke a o preuzimanju se vise i ne govori nego se trazi nacin za naplatu potrazivanja od grada.
 
B92: Antić: "Pomozimo Lasti da prodiše"

Ministar je ukazao da to saobraćajno preduzeće ima ozbiljne kreditne obaveze, pa su danas teme razgovora bili modaliteti podrške u rešavanju tog problema.

On je naveo da se razmatra mogućnost da država da neophodne garancije kako bi Lasta uzela ozbiljan dugoročan kredit uz državnu garanciju i dobila priliku "da prodiše".

Ukoliko nema takvih mogućnosti, razgovaramo o opciji za traženje strateškog partnera, kazao je Antić.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=816839

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
lasta bi prodisala kad bi naterali korisnike njenih usluga da plaćaju usluge. pre svega mislim na grad beograd.
 
Interesantna situacija u Lazarevcu. Nekoliko linija je nedavno prenumerisano od strane Direkcije za javni prevoz jer su imale iste brojeve kao pojedine linije u ITS1 sistemu. Zbog toga se, za sad, označavaju duplo dok se putnici ne naviknu. Na displejima su kodirani novi brojevi, ali vozači obavezno postave i papir sa starom numeracijom.

Ovo je svakako pohvala za osoblje SP Lastra, koje brine o putnicima, za razliku od osoblja svoje matične firme, Laste, koja godinama ne može pravilno da obeleži svoja vozila.
Žao mi je što nisam uspeo da uslikam i displej, ali verujte na reč, na displeju piše "150 Lazarevac-Marinac". :)

 
MilisaV":fb45tws5 je napisao(la):
lasta bi prodisala kad bi naterali korisnike njenih usluga da plaćaju usluge. pre svega mislim na grad beograd.
Lasta se isplaćuje prema plaćenom kilometru, u celosti, kada su u pitanju ITS2 linije, pa makar ni jedan jedini putnik ne platio kartu. Naplata je sada posao Grada Beograda, i svu štetu od lošije naplativosti snosi gradski budžet.
 
EUKALIPTUS":2jzmfcoi je napisao(la):
Zbog toga se, za sad, označavaju duplo dok se putnici ne naviknu. Na displejima su kodirani novi brojevi, ali vozači obavezno postave i papir sa starom numeracijom.
И.... наравно да ће се путници навићи.

Кад се сетим овде на форуму противљења идеји преименовања неких терминуса ... јер "путници су навикли" ... :roll:
 
becks89":3oa6i28h je napisao(la):
http://www.balkantransport.net/lasta-pred-strajkom/

Problemima nikad kraja, ovog puta je izuzetno ozbiljno, nezadovoljstvo radnika je ogromno!



Dugovi koji svakodnevno rastu, neracionalna kupovina novih vozila, zaostali krediti izgleda su doveli najveću prevozničku firmu na Balkanu do kolapsa.


Ne ulazim u način njihovog poslovanja, ali im se mora priznati nešto, a to je da su uvek kupovali kvalitetna i dobra vozila.

Čak i od raspalog Ikarbusa kada god su kupovali uvek su tačno znali šta uzimaju, za razliku od GSP koji je na slepo bukvalno uzimao vozila od Ikara koja se posle par godina raspadaju.
 
Neracionalna kupovina voznog parka pre svega za međugrad, gomila nepotrebnih vozila, realna potreba je 24 dabl-dekera, lasta ih ima skoro 60, to su vozila koja se otplaćuju a ništa ne privređuju, da ne pominjem šaranje voznog parka, Man, Bova, Mercedes, ovo ono, svega imaju. Sada sledi oduzimanje poslednje serije vozila novi manovi, bove, ayatsi, nema od čega da se plati kredit.
 
Mladenovčani su se sinoć okupili sa ciljom da štrajkuju, ipak su odustali do 30.04...
 
Предлог решења је да се на многим приградским линијама (Београд-Лазаревац, Београд-Стара Пазова и слично) понуди пола полазака неком од приватника, под условом да запосли одређени број Ластиних возача. Ово је сјајна прилика да се растури њихов монопол, због кога су многа мања места сада угрожена да буду потпуно одсечена од превоза и света (а ионако су имала лош превоз многа од њих).
 
10155891_706604869405428_1974198812453265021_n.jpg


Svaka čast, ima još hrabrih ljudi koja se sami bore za svoja prava!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FqDW5_-jITg[/youtube]
 
Ovo nije hrabrost, ovo je kukavicluk.
Oni obustavljaju rad zbog ne isplacenih plata i tako to neka formulisu. :idea:
Kada obustave rad zbog neispravnih kocnica ili nepostovanja uslova rada (prekovremenog, manjak slobodnih dana, kraci odmor izmedju smena) onda mogu i treba da koriste argumentaciju `bezbednost putnika i ostalih ucesnika u saobracaju`
 
Hrabrost je da u firmi od 4000 ljudi, jedan od najmanjih pogona krene sa akcijom, a svi imaju iste probleme. Neki prigradski pogoni i neki drugi pogoni do danas nisu dobili ni tu crkavicu od 20.000, iako je Beograd primio plate pre 4 dana, o čemu dalje pričamo?
Pitao bih tebe za psihičko stanje da voziš autobus i po 14h dnevno za džabe ili za 20.000, kako bi ti tada bilo i kako bi se tada osećao, pritom ti po glavi skaču krediti, žena, deca, obaveze i slično.

Podrška Mladenovčanima, ako Bog da, do 10.05 da svi obustave rad, da se protera ološ iz firme i da se konačno skinu sve pijavice sa vrata!
Koliko se kralo po Lasti govori samo podatak, da je neko procenio da sve akcije Laste vrede ~1.500.000E, iako samo krug autocentra na Avali vredi preko 2.000.000E, o čemu dalje pričamo? Upravni odbor Laste, sve stranački kadrovi, koliko firmi drže ljudi iz laste preko kojih idu pare? A nema za plate!
 
laki72":1dlsqupt je napisao(la):
Ovo nije hrabrost, ovo je kukavicluk.
Oni obustavljaju rad zbog ne isplacenih plata i tako to neka formulisu. :idea:
Kada obustave rad zbog neispravnih kocnica ili nepostovanja uslova rada (prekovremenog, manjak slobodnih dana, kraci odmor izmedju smena) onda mogu i treba da koriste argumentaciju `bezbednost putnika i ostalih ucesnika u saobracaju`

Kakav kukavicluk ovo je primoranost ...
Neki dan sam bio u lasti u Avali i znas kakvo je stanje ? stanje je takvo da nema kočnica , filtera , ulja , retrovizora rezevni guma,sijalica i ostalih bitnih delova za normalno funkcionisanje autobusa ...
A znate kada se ocekuje nabaka svih delova tek u JUNUUU ako i tad bude .....
Ali pazite tako je u magacinu u Avali a ovi ostali pogoni su jos u gorem stanju ...
Ako drzava ne priskocci u pomoc sledeci korak je oduzimanje onih lepoh autobusa VDL future pa Aytas ...
Ljudi su jako očajni uskoro nece moci ni da se opere autobus na četkama ako se ovako nastavi ...
I takvo stanje vodi u to da ce vozila izlaziti u ne ispravnom stanju na ulicu ...
 
Džabe se mučiš, ne razumeju oni to.
Vozači su krivi za takvu situaciju. ;)
Nema šta država da priskače, gotovo je, prva rata stigla na naplatu, nema odakle da se da, plate nisu isplaćene nekima, nekima isplaćena polovina, delova nema, pitanje je dana kada će sve stati.
 
Navratite u Obrenovac, da vidite u kakvom stanju voze autobusi na potezu 900. Olupine, koje se bukvalno raspadaju, a uopšte nisu toliko stara vozila, da bi bila u unako žalosnom stanju. Žalosno je što će mnoga vozila IK-206 da završe upravo u Obrenovcu, i da tamo budu potpuno osakaćena.
 
Nisi ti video Pazovu ili Inđiju, da ne pričam o drugima koji ne pripadaju ITS 2 ;)
 
E moj Becks89 tu su svi krivi ali najvise oni iz vrha ona sistemski jedu firmu iz nutra vec jedno 5-6 godina i na kraju ima da se srusi kaoo kula od karata i onda ce kupiti neko za bud zastooo ... Licno na svoje usi sam cuoo kada je čovvek koji je odmah do generalnog rekaoo ovo je krajj ....

A ovi jadnici iz ovih ostalih pogona uskoro ce voziti na 2 tocka autobus ....
 
Pa lasta se prodaje od 2007. tada je počelo propadanje, kupovina autobusa preko ko zna kojih veza, kupovina po većim cenama, prodaja najjačih polazaka konkurenciji, dizanje ko zna koliko kredita, pijavica koliko hoćeš, da ne pričam o međugradskom saobraćaju i svemu što znam da nebih ostao bez glave, Lasta je pukla odavno, samo se čeka konačan kraj. Iz ovoga se neće izvući siguran sam, 13 godina ih restruktuiraju, ništa nije urađeno...
 
Vrh