direktor
Professional
- Učlanjen(a)
- 10.10.2008.
- Poruke
- 39.368
- Pohvaljen
- 47.086
Pa sove nije bilo jer je bila železnička prugaUklonio je sa druge strane reke a ne sa ove.
Sad ih zato ima na 3 lokacije i niko.da ih pomeri
Pa sove nije bilo jer je bila železnička prugaUklonio je sa druge strane reke a ne sa ove.
Može tebi da se ovo sviđa, mada to na kraju više govori o tebi (iz više uglova).
Nije se uopšte razvio. Čak se i unazadio u mnogim aspektima.Beograd se mnogo razvio u poslednjih 25 godina i konstantno se razvija.
Vrcavo ali nema mnogo veze sa realnoscu.Nije se uopšte razvio. Čak se i unazadio u mnogim aspektima.
Jeste narastao. A to nije isto.
Kad ideš u teretanu ili biblioteku razvijaš se. Kad dobiješ kancer, samo rasteš.
Rad sam da čujem u kojim parametrima se poboljšao život prosečnih Beograđana, zahvaljujući urbanističkom razvoju.Vrcavo ali nema mnogo veze sa realnoscu.
Ljudi napisu par postova gde ukazuju na nemogucnost rasprave zbog izliva politike na mozak vecine ucesnika, i onda se vecina ucesnika javi da dokaze da su u pravu. Monti pajton.
U poslednjih 25 godina? U kom aspektu se nije razvio?Rad sam da čujem u kojim parametrima se poboljšao život prosečnih Beograđana, zahvaljujući urbanističkom razvoju.
Ja mogu da navedem most preko Ade. Ogroman kvalitativni pomak, ali ovde ne pričamo o njemu.
Ja napisah već u urbanističkom smislu. O tome pričamo.U poslednjih 25 godina? U kom aspektu se nije razvio?
Sadrzaji, usluge, prevoz, cistoca, standard, itd.
Tu je i obilaznica oko Beograda, tu je i Milos Veliki i izlazi na njega, ako govorimo o tim krupnijim stvarima.Ja napisah već u urbanističkom smislu. O tome pričamo.
Sem mosta na Adi tu je i zemunski most, ali to je i dalje Đilasova zasluga, ako treba da se personalizuje.
Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.Tu je i obilaznica oko Beograda, tu je i Milos Veliki i izlazi na njega, ako govorimo o tim krupnijim stvarima.
Govorimo o poslednjih 25 godina, znaci naravno ukljucuje i Djilasa i Bogdanovica. Ne znam uopste cemu prica o personalizaciji sem da pokazes opet da razmisljas politikom a ne glavom.
Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.
Mogao bi da kažeš da sklanjaju transportni saobraćaj iz centra i da bi bilo još gore. No nama je i sada gore nego pre, tako da neto poboljšanja nema.
Sama cinjenica da si na prvom mesto to uvrstio u gradske projekte govori da napretka nema. U urbanističkom smislu život je gori. Sa tim da prevoz nije jedina urbanistička stvar. Bolje da ne pričamo o planiranju, parkinzima, teotoarima, javnom prevozu. Loše jako.
Kako je Obrenovac Beograd?Kako Obilaznica na pomaže za svakodnevni život? Valjda je poenta da će omogućiti ili je već omogućila rasterećenje saobraćaja kroz Beograd. AP Miloš Veliki je poboljšao vezu ka Obrenovcu itd... Javni prevoz bolje ne spominji, ne znam koliko imaš godina, ja se dobro sećam prevoza tada i danas. Besmisleno je porediti.
Neću više da se nadovezujem na ovu tematiku, jer osim što je offtopic, jalova je to diskusija.
Административно припада Граду Београду, дакле, јесте Београд.Kako je Obrenovac Beograd?
Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.Административно припада Граду Београду, дакле, јесте Београд.
Магистрала Нови Београд - Сурчин значајна је и за НБГ и за Обреновац.
Мост Земун - Борча који је изместио транзит и камионе из најужег градског језгра, мост на Ади који је растеретио Газелу.
Обилазница која се градила 25 година.
Од онога како је град изгледао и функционисао '98. и '99. горе не може да буде и у односу на то све је напредак.
Ако посматрамо последњих 12 година онда су најзначајнији завршетак обилазнице и магистрала Нови Београд - Сурчин (још увек некомплетна).Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.
Svašta je deo opštine BG, ali nije Beograd. Obrenovac je grad za sebe. Toliko je daleko da nije obuhvaćen ni GUP-om. Besmisleno je.
Edit: Da ne bude zabune i to dvehiljaditih je dosta mršavo. Ima se šta pozitivno reći, ali trebalo je to bolje. I problem je tada, kao i sada vladavina prava. Investitorski urbanizam nije izmislio SNS.
Na prvom mestu sam ih uvrstio jer su najkrupniji projekti a razvlacili su se od 80ih. Kao i recimo Prokop. Parkinga isto u apsolutnim brojevima ima daleko vise, problem je sto broj automobila raste brze. Da je broj automobila konstantan napredak bi bio daleko vidljiviji ali avaj.Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.
Mogao bi da kažeš da sklanjaju transportni saobraćaj iz centra i da bi bilo još gore. No nama je i sada gore nego pre, tako da neto poboljšanja nema.
Sama cinjenica da si na prvom mesto to uvrstio u gradske projekte govori da napretka nema. U urbanističkom smislu život je gori. Sa tim da prevoz nije jedina urbanistička stvar. Bolje da ne pričamo o planiranju, parkinzima, teotoarima, javnom prevozu. Loše jako.
Odgovorio si na post koji jasno kaze poslednjih 25 godina.Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.
Bitni projekti nesumnjivo, mada iako takvi i dalje je život u gradu lošiji i ne pomeraju glavne parametre. Već to govori o situaciji.Na prvom mestu sam ih uvrstio jer su najkrupniji projekti a razvlacili su se od 80ih. Kao i recimo Prokop
Cela ova prica se svodi na ‘ljudi imaju vise automobila’. Da samo primenimo ‘pravi urbanizam’ ti automobili bi nestali.Bitni projekti nesumnjivo, mada iako takvi i dalje je život u gradu lošiji i ne pomeraju glavne parametre. Već to govori o situaciji.
Tebi treba sat vremena iz blokova do bulevara gradskim prevozom. Autom, gde god da kreneš upadaš u kolonu. Da parkiraš nema šanse. Trotoari svuda nedostaju osim po nbg. Životni prostor je sve skučeniji.
Sliku Beograda danas ne predstavlja obilaznica već recimo ulica vojvode stepe. Ili blokovi na vodi, koji će ostati večno začepljeni saobraćajem.(Uostalom kao i ostatak grada)
I to se neće promeniti sa obilaznicom niti putem prema Obrenovcu.
Slažem se sa širenjem grada, ali ne vidim da se dešava. Vidim da se i dalje gradi u postojećem urbanom jezgru na uštrb urbanizma. To ne prestaje.
Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.Cela ova prica se svodi na ‘ljudi imaju vise automobila’. Da samo primenimo ‘pravi urbanizam’ ti automobili bi nestali.
Da, 90ih i ranih 2000ih je prevoz bio mega i zato ljudi nisu kupovali automobile.Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.
A dovoljno ti je da pogledaš ulicu vojvode stepe pa da zaključiš da je problem daleko veći od problema automobila.
Prijatelju da funkcionise GSP ja ne bih seo u auto.Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.
A dovoljno ti je da pogledaš ulicu vojvode stepe pa da zaključiš da je problem daleko veći od problema automobila.
Ni ja. Počeo sam da prezirem saobraćaj. Ne automobile, već baš saobraćaj u gradu. Muka mi je.Prijatelju da funkcionise GSP ja ne bih seo u auto.