Šta je novo?

"Kula Beograd" - Beograd na vodi [Hotel i stambeni objekat | 65 000 m²]

Može tebi da se ovo sviđa, mada to na kraju više govori o tebi (iz više uglova).

To je upravo ta crta, tipičnog srpskog nezadovoljnog i ozlojeđenog pljuvača. Kada mu nešto nije po volji ili se neko ne slaže sa njegovim "mišljenjem" odmah kreće vređanje. Ne valja mu sagovornik, ne valja zemlja, ne valjaju birači, ne valja narod... Po ovome što pišeš i kako pišeš za tebe sam genije: gomila paušalnosti, površnosti i nagađanja - odnosno mlaćenje prazne slame. Tvoje pisanije me, naravno, uopšte ne vređa, pomalo je i (tragi)komično. Ipak, tolika doza negtivnosti i jeda koji izbija iz tebe može ostaviti posledice po tvoje mentalno zdravlje vremenom. Nije dobro. Ne mogu da zamislim kako je biti toliko negativan i gledati stvari na taj način.

Dok laju psi - karavani prolaze: Beograd se mnogo razvio u poslednjih 25 godina i konstantno se razvija.
 
mislim da estetika je sporedna stvar za ovo drustvo, vec sta su preduslovi da ovako nesto nastane
 
Nije se uopšte razvio. Čak se i unazadio u mnogim aspektima.

Jeste narastao. A to nije isto.

Kad ideš u teretanu ili biblioteku razvijaš se. Kad dobiješ kancer, samo rasteš.
Vrcavo ali nema mnogo veze sa realnoscu.

Ljudi napisu par postova gde ukazuju na nemogucnost rasprave zbog izliva politike na mozak vecine ucesnika, i onda se vecina ucesnika javi da dokaze da su u pravu. Monti pajton.
 
Vrcavo ali nema mnogo veze sa realnoscu.

Ljudi napisu par postova gde ukazuju na nemogucnost rasprave zbog izliva politike na mozak vecine ucesnika, i onda se vecina ucesnika javi da dokaze da su u pravu. Monti pajton.
Rad sam da čujem u kojim parametrima se poboljšao život prosečnih Beograđana, zahvaljujući urbanističkom razvoju.

Ja mogu da navedem most preko Ade. Ogroman kvalitativni pomak, ali ovde ne pričamo o njemu.
 
Rad sam da čujem u kojim parametrima se poboljšao život prosečnih Beograđana, zahvaljujući urbanističkom razvoju.

Ja mogu da navedem most preko Ade. Ogroman kvalitativni pomak, ali ovde ne pričamo o njemu.
U poslednjih 25 godina? U kom aspektu se nije razvio?

Sadrzaji, usluge, prevoz, cistoca, standard, itd.
 
U poslednjih 25 godina? U kom aspektu se nije razvio?

Sadrzaji, usluge, prevoz, cistoca, standard, itd.
Ja napisah već u urbanističkom smislu. O tome pričamo.

Sem mosta na Adi tu je i zemunski most, ali to je i dalje Đilasova zasluga, ako treba da se personalizuje.
 
Ja napisah već u urbanističkom smislu. O tome pričamo.

Sem mosta na Adi tu je i zemunski most, ali to je i dalje Đilasova zasluga, ako treba da se personalizuje.
Tu je i obilaznica oko Beograda, tu je i Milos Veliki i izlazi na njega, ako govorimo o tim krupnijim stvarima.

Govorimo o poslednjih 25 godina, znaci naravno ukljucuje i Djilasa i Bogdanovica. Ne znam uopste cemu prica o personalizaciji sem da pokazes opet da razmisljas politikom a ne glavom.
 
Tu je i obilaznica oko Beograda, tu je i Milos Veliki i izlazi na njega, ako govorimo o tim krupnijim stvarima.

Govorimo o poslednjih 25 godina, znaci naravno ukljucuje i Djilasa i Bogdanovica. Ne znam uopste cemu prica o personalizaciji sem da pokazes opet da razmisljas politikom a ne glavom.
Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.

Mogao bi da kažeš da sklanjaju transportni saobraćaj iz centra i da bi bilo još gore. No nama je i sada gore nego pre, tako da neto poboljšanja nema.

Sama cinjenica da si na prvom mesto to uvrstio u gradske projekte govori da napretka nema. U urbanističkom smislu život je gori. Sa tim da prevoz nije jedina urbanistička stvar. Bolje da ne pričamo o planiranju, parkinzima, teotoarima, javnom prevozu. Loše jako.
 
To je klizav teren, jer svaki veći projekat u Beogradu je žešće hejtovan. Hejtovan je Most na Adi, hejtovan je Belvil, hejtovana je Arena itd...
Ja sam napisao 25 godina baš iz tog razloga - to je veliki period u kome su se izmenjane mnoge vlasti, a došao je posle reseta 1999.

Neke stvari koje su kompletirane, posle 1999 (očigledno, ne hronološki): Arena, Obliaznica, AP Miloš Veliki (veza iz Berograda); proširen je Aerodrom; Most na Adi, Most Mihajla Pupina; sa Belvilom su krenuli da se šire moderni blokovi sa integrisanim održavanjem itd... Klinci ne znaju koliko je to sve bilo nezamislivo pre 1999. i u kakvom je stanju bio Beograd.
 
Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.

Mogao bi da kažeš da sklanjaju transportni saobraćaj iz centra i da bi bilo još gore. No nama je i sada gore nego pre, tako da neto poboljšanja nema.

Sama cinjenica da si na prvom mesto to uvrstio u gradske projekte govori da napretka nema. U urbanističkom smislu život je gori. Sa tim da prevoz nije jedina urbanistička stvar. Bolje da ne pričamo o planiranju, parkinzima, teotoarima, javnom prevozu. Loše jako.

Kako Obilaznica na pomaže za svakodnevni život? Valjda je poenta da će omogućiti ili je već omogućila rasterećenje saobraćaja kroz Beograd. AP Miloš Veliki je poboljšao vezu ka Obrenovcu itd... Javni prevoz bolje ne spominji, ne znam koliko imaš godina, ja se dobro sećam prevoza tada i danas. Besmisleno je porediti.

Neću više da se nadovezujem na ovu tematiku, jer osim što je offtopic, jalova je to diskusija.
 
Kako Obilaznica na pomaže za svakodnevni život? Valjda je poenta da će omogućiti ili je već omogućila rasterećenje saobraćaja kroz Beograd. AP Miloš Veliki je poboljšao vezu ka Obrenovcu itd... Javni prevoz bolje ne spominji, ne znam koliko imaš godina, ja se dobro sećam prevoza tada i danas. Besmisleno je porediti.

Neću više da se nadovezujem na ovu tematiku, jer osim što je offtopic, jalova je to diskusija.
Kako je Obrenovac Beograd?
 
Kako je Obrenovac Beograd?
Административно припада Граду Београду, дакле, јесте Београд.
Магистрала Нови Београд - Сурчин значајна је и за НБГ и за Обреновац.
Мост Земун - Борча који је изместио транзит и камионе из најужег градског језгра, мост на Ади који је растеретио Газелу.
Обилазница која се градила 25 година.
Од онога како је град изгледао и функционисао '98. и '99. горе не може да буде и у односу на то све је напредак.
 
Административно припада Граду Београду, дакле, јесте Београд.
Магистрала Нови Београд - Сурчин значајна је и за НБГ и за Обреновац.
Мост Земун - Борча који је изместио транзит и камионе из најужег градског језгра, мост на Ади који је растеретио Газелу.
Обилазница која се градила 25 година.
Од онога како је град изгледао и функционисао '98. и '99. горе не може да буде и у односу на то све је напредак.
Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.

Svašta je deo opštine BG, ali nije Beograd. Obrenovac je grad za sebe. Toliko je daleko da nije obuhvaćen ni GUP-om. Besmisleno je.

Edit: Da ne bude zabune i to dvehiljaditih je dosta mršavo. Ima se šta pozitivno reći, ali trebalo je to bolje. I problem je tada, kao i sada vladavina prava. Investitorski urbanizam nije izmislio SNS.
 
Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.

Svašta je deo opštine BG, ali nije Beograd. Obrenovac je grad za sebe. Toliko je daleko da nije obuhvaćen ni GUP-om. Besmisleno je.

Edit: Da ne bude zabune i to dvehiljaditih je dosta mršavo. Ima se šta pozitivno reći, ali trebalo je to bolje. I problem je tada, kao i sada vladavina prava. Investitorski urbanizam nije izmislio SNS.
Ако посматрамо последњих 12 година онда су најзначајнији завршетак обилазнице и магистрала Нови Београд - Сурчин (још увек некомплетна).
Један од начина сузбијања инвеститорског урбанизма и градње у центру је управо ширење града, градња по НБГ и плански грађена насеља на ободима града.
Том логиком даље можемо да дођемо до закључка да су планови за комплекс Сингидунум и урбанизацију потеза уз новоизграђену магистралу одлични.
 
Ne znam koliko se milos veliki ubraja u gradske projekte i obilaznica. Da pomazu donekle, ali za svakodnevni život skoro nimalo.

Mogao bi da kažeš da sklanjaju transportni saobraćaj iz centra i da bi bilo još gore. No nama je i sada gore nego pre, tako da neto poboljšanja nema.

Sama cinjenica da si na prvom mesto to uvrstio u gradske projekte govori da napretka nema. U urbanističkom smislu život je gori. Sa tim da prevoz nije jedina urbanistička stvar. Bolje da ne pričamo o planiranju, parkinzima, teotoarima, javnom prevozu. Loše jako.
Na prvom mestu sam ih uvrstio jer su najkrupniji projekti a razvlacili su se od 80ih. Kao i recimo Prokop. Parkinga isto u apsolutnim brojevima ima daleko vise, problem je sto broj automobila raste brze. Da je broj automobila konstantan napredak bi bio daleko vidljiviji ali avaj.

'Planiranje' sta god da se podrazumeva tu i sa cime se poredi, javni prevoz isto, ne znam koja tacka u poslednjih 25 godina je bila zenit, ne mislim da je sad super ali ne pamtim ni da je bio nesto bolji.

Ja pričam o periodu pre 12 godina. Jasno je da je dvehiljaditih grad napredovao.
Odgovorio si na post koji jasno kaze poslednjih 25 godina.
I ti si to pretvorio u pricu o poslednjih 12 godina.
Kao odgovor na pricu da su ljudi politicki ostrasceni i sve gledaju kroz tu prizmu.
 
Na prvom mestu sam ih uvrstio jer su najkrupniji projekti a razvlacili su se od 80ih. Kao i recimo Prokop
Bitni projekti nesumnjivo, mada iako takvi i dalje je život u gradu lošiji i ne pomeraju glavne parametre. Već to govori o situaciji.

Tebi treba sat vremena iz blokova do bulevara gradskim prevozom. Autom, gde god da kreneš upadaš u kolonu. Da parkiraš nema šanse. Trotoari svuda nedostaju osim po nbg. Životni prostor je sve skučeniji.

Sliku Beograda danas ne predstavlja obilaznica već recimo ulica vojvode stepe. Ili blokovi na vodi, koji će ostati večno začepljeni saobraćajem.(Uostalom kao i ostatak grada)

I to se neće promeniti sa obilaznicom niti putem prema Obrenovcu.

Slažem se sa širenjem grada, ali ne vidim da se dešava. Vidim da se i dalje gradi u postojećem urbanom jezgru na uštrb urbanizma. To ne prestaje.
 
Beograd po mnogo čemu podseća na Tokio, otuda i ideja da se ide u visinu a ne u širinu!
 
Bitni projekti nesumnjivo, mada iako takvi i dalje je život u gradu lošiji i ne pomeraju glavne parametre. Već to govori o situaciji.

Tebi treba sat vremena iz blokova do bulevara gradskim prevozom. Autom, gde god da kreneš upadaš u kolonu. Da parkiraš nema šanse. Trotoari svuda nedostaju osim po nbg. Životni prostor je sve skučeniji.

Sliku Beograda danas ne predstavlja obilaznica već recimo ulica vojvode stepe. Ili blokovi na vodi, koji će ostati večno začepljeni saobraćajem.(Uostalom kao i ostatak grada)

I to se neće promeniti sa obilaznicom niti putem prema Obrenovcu.

Slažem se sa širenjem grada, ali ne vidim da se dešava. Vidim da se i dalje gradi u postojećem urbanom jezgru na uštrb urbanizma. To ne prestaje.
Cela ova prica se svodi na ‘ljudi imaju vise automobila’. Da samo primenimo ‘pravi urbanizam’ ti automobili bi nestali.
 
Cela ova prica se svodi na ‘ljudi imaju vise automobila’. Da samo primenimo ‘pravi urbanizam’ ti automobili bi nestali.
Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.

A dovoljno ti je da pogledaš ulicu vojvode stepe pa da zaključiš da je problem daleko veći od problema automobila.
 
Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.

A dovoljno ti je da pogledaš ulicu vojvode stepe pa da zaključiš da je problem daleko veći od problema automobila.
Da, 90ih i ranih 2000ih je prevoz bio mega i zato ljudi nisu kupovali automobile.
 
Ne. A mislim da ne bi trebao da ulaziš u to jer baš automobili su posledica nefunkcionisanja gradskog prevoza. I onda negativna spirala.

A dovoljno ti je da pogledaš ulicu vojvode stepe pa da zaključiš da je problem daleko veći od problema automobila.
Prijatelju da funkcionise GSP ja ne bih seo u auto.
 
Vrh