PIGLET » Pon Dec 09, 2019 12:19 am[/url]":17e03fq4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687010#p687010:17e03fq4 je napisao(la):
Žika » 08 Dec 2019 11:55 pm[/url]":17e03fq4]Nema greške projektanta već jednostavno vozačka greška a i tako piše u svakom izveštaju sudije za prekršaje / ne ustupanje prava prvenstva prolaza.
Kružni tok je pregledan, sa velikom propusnom moći i greške treba tražiti isključivo kod vozača.
Ono što bi se moglo uraditi jesu mere za usporavanje saobraćaja iz pravca starog Merkatora, vibracione trake ili i ležeći.
Možda iz pravnog aspekta, nema sumnje ko je kriv, ko nije poštovao saobraćajnu signalizaciju.
ALi ovde pričamo o gradjevinskom objektu niskogradnje, koji je projektovan i izgradjen da služi javnom interesu.
Problem je što je projektovan davno kada je arhitekstonski izgled bio prioritet a saobraćaj i bezbednost nisu ni blizu bili modernim saznanjima.
Tangencijalni ulivi su ozbiljna greška pri projektovanju KT koja ima ovakve posledice kao što vidimo.
Samo rekonstrukcija tj promena geometrija uliva su trajno rešenje!
Sve drugo su improvizacije koje će imati ograničeni efekat, da ne pričam o retrogradnom rešenju ležećih poliajaca koju se se samo ovde primili.
Bio sam proši vikend u Nemačkoj, prošao 350 km što po autoputevima , što po lokalnim i gradskim saobraćajncama i nigde ne videh rešenje zvano "ležeći policajac"!