astrodule
Professional
Evo za početak, ovaj najproblematičniji deo je potrebno približiti samom kružnom toku i to tako što bismo zelene pojaseve produžili do spoljne linije KT.
Timi bi "Zemunci" mogli da priđu dovoljno blizu i da bolje procene ko ide ka Pariske komune, a ko produžuava ka Omladinskih brigada.
Naravno, nije dovoljno samo jednu stvar uraditi, potrebno je ceo KT dovesti u sklad sa onom skicom od gore gde svi tokovi idu ka centru KT i onda blago zavijaju i time prirodno usporavaju vozila koja prilaze.
I ne zaboravimo ni opštu kulturu i davanje migavca pri izlazu, pravilno prestrojavanje pre ulaska u KT i osnovna pravila definisana znacima. Evo, sinoć sam išao ka gradu i bio je dovoljan prvi iz Omladinskih brigada da krene da mi oduzima prednost, desno od njega je još jedno vozilo krenulo ne gledajući mene, i spaslo me je samo to što dobro pratim saobraćaj i znam odakle prete opasnosti.
Više kružnih tokova je potrebno Srbiji i više biciklista na kolovozima da vozači nauče propise i shvate da nisu sami.
Timi bi "Zemunci" mogli da priđu dovoljno blizu i da bolje procene ko ide ka Pariske komune, a ko produžuava ka Omladinskih brigada.
Naravno, nije dovoljno samo jednu stvar uraditi, potrebno je ceo KT dovesti u sklad sa onom skicom od gore gde svi tokovi idu ka centru KT i onda blago zavijaju i time prirodno usporavaju vozila koja prilaze.
I ne zaboravimo ni opštu kulturu i davanje migavca pri izlazu, pravilno prestrojavanje pre ulaska u KT i osnovna pravila definisana znacima. Evo, sinoć sam išao ka gradu i bio je dovoljan prvi iz Omladinskih brigada da krene da mi oduzima prednost, desno od njega je još jedno vozilo krenulo ne gledajući mene, i spaslo me je samo to što dobro pratim saobraćaj i znam odakle prete opasnosti.
Više kružnih tokova je potrebno Srbiji i više biciklista na kolovozima da vozači nauče propise i shvate da nisu sami.