Šta je novo?

Kružni tokovi

Evo za početak, ovaj najproblematičniji deo je potrebno približiti samom kružnom toku i to tako što bismo zelene pojaseve produžili do spoljne linije KT.

file.php


Timi bi "Zemunci" mogli da priđu dovoljno blizu i da bolje procene ko ide ka Pariske komune, a ko produžuava ka Omladinskih brigada.

Naravno, nije dovoljno samo jednu stvar uraditi, potrebno je ceo KT dovesti u sklad sa onom skicom od gore gde svi tokovi idu ka centru KT i onda blago zavijaju i time prirodno usporavaju vozila koja prilaze.

I ne zaboravimo ni opštu kulturu i davanje migavca pri izlazu, pravilno prestrojavanje pre ulaska u KT i osnovna pravila definisana znacima. Evo, sinoć sam išao ka gradu i bio je dovoljan prvi iz Omladinskih brigada da krene da mi oduzima prednost, desno od njega je još jedno vozilo krenulo ne gledajući mene, i spaslo me je samo to što dobro pratim saobraćaj i znam odakle prete opasnosti.

Više kružnih tokova je potrebno Srbiji i više biciklista na kolovozima da vozači nauče propise i shvate da nisu sami.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xTk_kPeA63c[/youtube]
 
Ovo stvarno treba pod hitno zatvoriti i drugačije regulisati ili da stoji **** svo vreme i reguliše saobraćaj.
 
2020-01-06-14-29-06.jpg


Privremeni kružni tok od gumenih ivicnjaka ispred zaricevog nosta zarad bgh2O
 
Скоро невероватно да готово у сваком оваком удесу возила која настављају ка Париским комунама заврше на крову. Шта ти је физика.
 
Ne razumem kako niko i dalje ne reaguje na takoreći svakonedeljne sudare na ovom mestu. Prosto neverovatno, mogu privremenim merama promeniti geometriju (ne farbanjem), a onda uraditi projekat i rekonstrukciju kuržnog toka. Očigledno da nije dovoljno da postoji znak, jednostavno se mora nešto praktično uraditi .
 
Takvo jeftino, lako i efikasno rešenje zove se ležeći policajac. Rešili bi problem za par sati projektovanja, par sati administrativnog rada i par sati postavljanja.
 
Ne znam da li bi ležeći toliko pomogao. Mislim da većinu problema prave pacijenti koji krenu ali ne vide ko dolazi iz Bulevara Mihaila Pupina. Znači uvek stanu (ili uspore), retko ko uleće bez stajanja u kružni tok.
 
Ležeći policajci mogu da se postave i u nizu (na kratkoj deonici) a postoje i u obliku metalnih "loptica" koje služe da uspore saobraćaj na sekciji od 10 metara, što bi bilo idealno na ovoj "raskrsnici".
 
Лежећи би свакако могао да помогне, али онај који би успорио возила која иду из правца Бранковог моста или Омладинских бригада а иду ка Парискe комуне, јер би се отклонио један од два неопходна услова за удес.
 
Na svim prilazima kružnom toku postaviti te "loptaste" ležeće policajce. Ovi duguljasti i u nizu, ne služe ničemu. Postoje u Bulevaru vojvode Putnika iz pravca Mostara, tik pred kružni tok, ali retko ko tu usporava, već normnalnom brzinom prelaze preko.
 
paradox polje":4v4wwbmk je napisao(la):
Лежећи би свакако могао да помогне, али онај који би успорио возила која иду из правца Бранковог моста или Омладинских бригада а иду ка Парискe комуне, јер би се отклонио један од два неопходна услова за удес.
Zašto bi njih usporavao? Oni nisu problem?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704629#p704629:2117gl5d je napisao(la):
astrodule » Пон Феб 03, 2020 5:19 pm[/url]":2117gl5d]
paradox polje":2117gl5d je napisao(la):
Лежећи би свакако могао да помогне, али онај који би успорио возила која иду из правца Бранковог моста или Омладинских бригада а иду ка Парискe комуне, јер би се отклонио један од два неопходна услова за удес.
Zašto bi njih usporavao? Oni nisu problem?
Ценим да када би они ишли брзином <40 не би долазило до ових незгода и ако главни кривци јесу "Земунци" који излећу из правца Старог Меркатора и када немају прегледност. Постављање лежећих на овом улазу (Стари Меркатор) не би имало много смислца јер се ту већи део дана ствара мањи чеп, тако да возила свакако морају да стану или бар значајно успоре. Управо ови чепови и јесу део проблема јер са смањује видљивост на улазу из средње и десне траке.
Ово причам из искуства јер свакодневно пролазим туда. Више пута сам морао да станем и пропустим "Земунце" и ако сам имао предност. Да сам ишао 60-70 или преко можда не би могао да станем и завршио бих на крову у Париске комуне.
 
Realno, samo bolidi prolaze kroz raskrsnicu bez semafora sa preko 40km/h. Naročito su debili oni koji znaju za situaciju na ovom kružnom toku, pa opet voze brzo.

I ja mislim da ležeći ne bi imali smisla. Za početak bih kažnjavao one koji prelaze liniju preglednosti.

Opet, zaista je pitanje kako zaustaviti one iz srednje i desne trake da kreću pre ovih iz leve trake jer je preglednost veoma loša iz te dve trake. Tu čak ni promena geometrije ulaza ne bi mnogo pomogla.

Ja lično uvek u Pariske komune ulazim iz leve trake kružnog toka u levu traku u Pariske komune da bih imao bolju preglednost. Jeste da to nije baš po propisima, ali uvek palim desni migavac čim priđem izlazu, tj, "Zemuncima".
 
Pa poenta ležećih jeste da se jako uspori na liniji preglednosti. Oni koji ulaze na kružni tok iz drugih smerova, tada sigurno neće razviti 60km/h na izlazu, a oni koji ulaze na kritičnoj tački neće voziti preko 20km/h. Recept za katastrofe je tada izbegnut.
 
Ja mislim da nema tog ležećeg koji će sprečiti "Zemunce" da pređu liniju preglednosti i blokiraju desnu traku u Pariske komune.

OK, usporiće, ali meni je sam koncept ležećeg policajca prilično upitan u nekim situacijama.
 
Ne znam da li postoji tema o ležećim policajcima ali oni su apsolutna katastrofa za saobraćaj, a čini mi se da ih bukvalno u svakoj ulici ima i da ih ima sve više i više. Brzina saobraćaja treba da se reguliše pre svega zakonom i da se ljudi nauče da voze propisanom brzinom i to je to, onda nam nigde ne bi trebali ležeći policajci. Neka policija sankcioniše možda 30% onih koji divljački i brže od dozvoljene brzine voze po gradu pa nigde neće biti potrebni ležeći policajci koji doprinose dodatnom "cimanju", usporivanju i nebezbednosti saobraćaja u nekom smislu.

Ja sam na primer više za kamere koje koje beleže prekoračenje brzine jer imaju mnogo bolji efekat od ležećih policajaca od kojih ne možeš normalno da se voziš, nego na svakih 10m kočiš i prelaziš.
 
lezeci policajci su najbolji policajci u srbiji, jedini koji bezprekorno rade svoj posao 24/7, nema mita, nema veza i vezica, snajki u minicu i batica sa kajlom za koje vaze posebna saobracajna pravila... kome je problem da drnda menjac i kvacilo nek se casti automatikom, ko bi konstantno da uziva u vetru u kosi ima autoput.

on sto bi moglo da se promeni je da bude vise onih sirokih bucmastih od onih uskih kockastih. da dodam, promenio bih i obuku za vaznju, obavezna obuka 3 casa za prelaz preko lezeceg, ljudi bi vec u toj fazi trebalo da shavte da lezeci policajci nisu minirani, da je sasvim dovoljno malo usporiti te da nije neophodno da se vozilo ispred njih zaustavi a da putnici izadju i prenesu vozilo preko njega. strasno je koliko ljudi postanu robovi svojih automobila, valjda ih pretplate pa se vise plase da im ne strada amortizer na autu nego da im ne daj boze strada neko blizak
 
Jesi u pravu za prelazak preko ležećih - ja vozim drugom ili trećom brzinom preko njih, zavisno od tipa - ali, ipak ih je previše. Večeras sam išao uz Kneza Višeslava, od Šumarskog pa do Vidikovca. Blagi Bože... pa ne može tako. Nigde drugde to nisam video.
 
Malko su se zaigrali po Bgdu sa tim lezecim ....ko po onom gde god vidis zgodno mesto a ti lezeceg posadi...
al kakvih sve kretena ima u saobracaju i treba da ih sade
steta sto ne postoji neka mini studija opravdanosti pre nj. postovaljanja kako bi bili racionalnije rasporedjeni
Da se vratimo kruznim rasksnicama ... imam utisak da su u poslednje vreme bas jako usporili sa novoim kruznim tokovima u Bgdu
sad sta je razlog .... pomanjkanje volje ili para ... ce se vidi i to uskoro
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704990#p704990:3f4u35dj je napisao(la):
razgradjevinar » Tue Feb 04, 2020 5:05 pm[/url]":3f4u35dj]lezeci policajci su najbolji policajci u srbiji, jedini koji bezprekorno rade svoj posao 24/7, nema mita, nema veza i vezica, snajki u minicu i batica sa kajlom za koje vaze posebna saobracajna pravila... kome je problem da drnda menjac i kvacilo nek se casti automatikom, ko bi konstantno da uziva u vetru u kosi ima autoput.

on sto bi moglo da se promeni je da bude vise onih sirokih bucmastih od onih uskih kockastih. da dodam, promenio bih i obuku za vaznju, obavezna obuka 3 casa za prelaz preko lezeceg, ljudi bi vec u toj fazi trebalo da shavte da lezeci policajci nisu minirani, da je sasvim dovoljno malo usporiti te da nije neophodno da se vozilo ispred njih zaustavi a da putnici izadju i prenesu vozilo preko njega. strasno je koliko ljudi postanu robovi svojih automobila, valjda ih pretplate pa se vise plase da im ne strada amortizer na autu nego da im ne daj boze strada neko blizak

Ovo zapravo dosta zavisi od ležećeg policajca. Te široke opušteno možete preći i do 30 na sat, ali one kockaste ili uske često zaista mora da se vrlo polako pređe pošto je bukvalno kocka na putu ponekad.

Što se tiče ovog kružnog toka, ne mislim da bi pomogli, pošto iz pravca Zemuna vozila često i uspore i lagano se kreću i neko onda odluči da molo više "ukrade" prostora u raskrsnici i tada ga pokupi ovaj koji je već ušao iz pravca grada. Tako da brzina nije uvek uzrok ovih nesreća.
 
Vrh