Šta je novo?

Kružni tokovi

Fala Qcu...
toliko puta smo razglabali na tu temu al niko ne zeli/ ne razume da cuje!

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
ali to nije resenje, da li treba tako auto put da pravimo od turske kaldrme ko skadarliju da sprecimo brzu voznju? naravno da ne, jer postoje mnogo isplativiji nacini, postavis pandure na ulaze, ko uleti naglo kazna 700 evra, i ima da ulaze 5km/h ko bele lale
 
To niko ni ne kaže. Ovaj kružni tok treba samo da se preprojektuje onako kako smo mnogo puta pisali, a sad ponovio i Vujanić.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657595#p657595:32r1x2mz je napisao(la):
varos kapija » 06 Sep 2019 02:57 pm[/url]":32r1x2mz]
Zašto je kružni tok kod Opštine Novi Beograd toliko opasan?
https://www.ekapija.com/news/2621299/za ... iko-opasan

Nigde ne pominju odgovornost vozaca.
Da li stvarno nisu imali fotku dotičnog kružnog toka već su iskoristili stock fotografiju? Kakvi majstori. :mrgreen:

Što se tiče ovog kružnog toka, odgovornost je isključivo na vozačima koji ne znaju pravila saobraćaja u kružnom toku. Ko god vozi propisanom brzinom i ispoštuje prvenstvo prolaza, neće imati problema. To o nepreglednošću su prazne priče. Jeste nepregledno ako se neki pavijan s vaše leve strane nabije tako da vam zakloni pogled, ali pri prilaženju kružnom toku sasvim pristojno se može sagledati kakva je situacija. Ovo pre svega mislim na pravac od starog Merkatora pošto se na tom ulazu u kružni tok dešava 99% čukanja.
 
Pa kad bi se poštovali propisi ne bi bila ni jedna nezgoda.

Kao što si rekao, problem je pravac od Merkatora odakle se vozači prosto takmiče ko će više d apregazi liniju preglednosti, tj, trougliće na asfaltu i time blokira desnu traku ka Pariske komune.

Prosto boli kur*obolja nadležnih da rešavaju probleme i sposobnost da stvaraju nove probleme (i nedomaćinski troše budžetska sredstva) umesto da rešavaju postojeće probleme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657811#p657811:1o1hp78a je napisao(la):
Ronche » 07 Sep 2019 12:32 pm[/url]":1o1hp78a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657595#p657595:1o1hp78a je napisao(la):
varos kapija » 06 Sep 2019 02:57 pm[/url]":1o1hp78a]
Zašto je kružni tok kod Opštine Novi Beograd toliko opasan?
https://www.ekapija.com/news/2621299/za ... iko-opasan

Nigde ne pominju odgovornost vozaca.
Da li stvarno nisu imali fotku dotičnog kružnog toka već su iskoristili stock fotografiju? Kakvi majstori. :mrgreen:

Što se tiče ovog kružnog toka, odgovornost je isključivo na vozačima koji ne znaju pravila saobraćaja u kružnom toku. Ko god vozi propisanom brzinom i ispoštuje prvenstvo prolaza, neće imati problema. To o nepreglednošću su prazne priče. Jeste nepregledno ako se neki pavijan s vaše leve strane nabije tako da vam zakloni pogled, ali pri prilaženju kružnom toku sasvim pristojno se može sagledati kakva je situacija. Ovo pre svega mislim na pravac od starog Merkatora pošto se na tom ulazu u kružni tok dešava 99% čukanja.

NETAČNO!

Ponašanje vozača se uslovljava geometrijom puta!
Da te vidim da uletiš u nepreglednu krivinu radijusa 15m sa 90 na sat???

Ovo važi za normalne vozače, za bolide ne važi ništa...ali mi ovde govorimo o normalnima.
Ne moraš ti kao korisnik proizvoda zvanog put (saobraćajnica) da znaš šta je računska brzina, šta projektna, šta je vitoperenje, trenje...itd, ali projektant mora!
On ako želi da te uspori ima više mogućnosti da to uradi.

Ako te interesuje tematika kucaj u google ""roundabout design rules"

Još jednom ću ponoviti da je ovde problem geometrija uliva koja omogućava vozaču da uleti u KT velikom brzinom, što je suprotno sa suštini svakog KT gde je ideja da svi na ulivima uspore, a to usporenje ti nekako dodje prirodno ako je geometrija uliva ispravna.
 
Поред свих оправданих негативних безбедносних критика на овај КТ мора му се у једном одати признање, а то је његова проточност, наравно осим у ситуацијама када се деси незгода. Ипак је ово најпрометнија раскрсница на НБГ а не сећам се да сам некад чекао дуже од пар минута, а готово свакодневно овуда пролазим. Ок, треба да се мења та геометрија, схватио сам, да би се успорио прилаз раскрсници, само се надам да радећи ово не направе неку омашку којом би смањили проточност.
Ја мислим да би овде и камере које мере брзину макар преполовиле број незгода. Такође сматрам да су овде за удес потребне две будале, тј да није само довољна једна бу****, тј Земунац који не поштује предност већ и бу**** која се залеће из правца Бранковог моста и по сваку цену хоће да искористи своју предност. Тврдим да ако идете 40 из правца БМ и улазите у КТ знајући да ће можда неко из Земуна улетети испред вас, и ако у том случају нећете по сваку цену терати своје првенство, потпуно сте сигурни и нема никаког ризика за вас да ће вас неко лупити.
 
Koliko je beše ova vlast obećala novih kružnih tokova u gradu? Oko, 180, čini mi se.

I koliko je do sad izgradila u poslednjih 7 godina? Nula, jelte iliti krompirče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657667#p657667:wqpzhyhz je napisao(la):
nekianonimnilik » Pet Sep 06, 2019 7:16 pm[/url]":wqpzhyhz]ali to nije resenje, da li treba tako auto put da pravimo od turske kaldrme ko skadarliju da sprecimo brzu voznju? naravno da ne, jer postoje mnogo isplativiji nacini, postavis pandure na ulaze, ko uleti naglo kazna 700 evra, i ima da ulaze 5km/h ko bele lale


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657682#p657682:wqpzhyhz je napisao(la):
Пантограф » Pet Sep 06, 2019 8:21 pm[/url]":wqpzhyhz]To niko ni ne kaže. Ovaj kružni tok treba samo da se preprojektuje onako kako smo mnogo puta pisali, a sad ponovio i Vujanić.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657995#p657995:wqpzhyhz je napisao(la):
PIGLET » Sub Sep 07, 2019 10:24 pm[/url]":wqpzhyhz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657811#p657811:wqpzhyhz je napisao(la):
Ronche » 07 Sep 2019 12:32 pm[/url]":wqpzhyhz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657595#p657595:wqpzhyhz je napisao(la):
varos kapija » 06 Sep 2019 02:57 pm[/url]":wqpzhyhz]
Zašto je kružni tok kod Opštine Novi Beograd toliko opasan?
https://www.ekapija.com/news/2621299/za ... iko-opasan

Nigde ne pominju odgovornost vozaca.
Da li stvarno nisu imali fotku dotičnog kružnog toka već su iskoristili stock fotografiju? Kakvi majstori. :mrgreen:

Što se tiče ovog kružnog toka, odgovornost je isključivo na vozačima koji ne znaju pravila saobraćaja u kružnom toku. Ko god vozi propisanom brzinom i ispoštuje prvenstvo prolaza, neće imati problema. To o nepreglednošću su prazne priče. Jeste nepregledno ako se neki pavijan s vaše leve strane nabije tako da vam zakloni pogled, ali pri prilaženju kružnom toku sasvim pristojno se može sagledati kakva je situacija. Ovo pre svega mislim na pravac od starog Merkatora pošto se na tom ulazu u kružni tok dešava 99% čukanja.

NETAČNO!

Ponašanje vozača se uslovljava geometrijom puta!
Da te vidim da uletiš u nepreglednu krivinu radijusa 15m sa 90 na sat???

Ovo važi za normalne vozače, za bolide ne važi ništa...ali mi ovde govorimo o normalnima.
Ne moraš ti kao korisnik proizvoda zvanog put (saobraćajnica) da znaš šta je računska brzina, šta projektna, šta je vitoperenje, trenje...itd, ali projektant mora!
On ako želi da te uspori ima više mogućnosti da to uradi.

Ako te interesuje tematika kucaj u google ""roundabout design rules"

Još jednom ću ponoviti da je ovde problem geometrija uliva koja omogućava vozaču da uleti u KT velikom brzinom, što je suprotno sa suštini svakog KT gde je ideja da svi na ulivima uspore, a to usporenje ti nekako dodje prirodno ako je geometrija uliva ispravna.

niko ne kaze da treba da osakatimo saobracajnice?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658044#p658044:wqpzhyhz je napisao(la):
paradox polje » Sub Sep 07, 2019 11:34 pm[/url]":wqpzhyhz]Поред свих оправданих негативних безбедносних критика на овај КТ мора му се у једном одати признање, а то је његова проточност, наравно осим у ситуацијама када се деси незгода. Ипак је ово најпрометнија раскрсница на НБГ а не сећам се да сам некад чекао дуже од пар минута, а готово свакодневно овуда пролазим. Ок, треба да се мења та геометрија, схватио сам, да би се успорио прилаз раскрсници, само се надам да радећи ово не направе неку омашку којом би смањили проточност.
Ја мислим да би овде и камере које мере брзину макар преполовиле број незгода. Такође сматрам да су овде за удес потребне две Бу****, тј да није само довољна једна бу****, тј Земунац који не поштује предност већ и бу**** која се залеће из правца Бранковог моста и по сваку цену хоће да искористи своју предност. Тврдим да ако идете 40 из правца БМ и улазите у КТ знајући да ће можда неко из Земуна улетети испред вас, и ако у том случају нећете по сваку цену терати своје првенство, потпуно сте сигурни и нема никаког ризика за вас да ће вас неко лупити.

sakacenjem se nuzno smanjuje protocnost koja je velika bas zato sto se lako ulazi, ponavljam, sakacenje nije resenje, resenje su kazne i/ili edukacija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658049#p658049:2mv5zae1 je napisao(la):
Propeler » Sub Sep 07, 2019 11:38 pm[/url]":2mv5zae1]Koliko je beše ova vlast obećala novih kružnih tokova u gradu? Oko, 180, čini mi se.

I koliko je do sad izgradila u poslednjih 7 godina? Nula, jelte iliti krompirče.
Na ulazu u Resnik. :)
 
KT NBG je protočan i kada je uviđaj u toku. I ja mislim da geometrija nije toliki problem već nepoznavanje propisa, tj. bezobrazluk i nepažnja.

Poslato sa telefona
 
Gde mu dođe onaj kružni tok na raskrsnici Ušća sa Bulevarom Mihajla Pupina?
 
 Jedan kružni tok biće na uglu ulica Milentija Popovića sa Bulevarom Mihajla Pupina, drugi je na raskrsnici kod Ušća sa Bulevarom Mihajla Pupina i treći je planiran za raskrsnicu Bulevara Nikole Tesle prema Brankovom mostu - rekao je Vesić

Kakva formulacija. Kao da namerno objašnjava tako da ti ne bude jasno.

Verovatno misli na sve tri raskrsnice oko bloka gde su tržni centar i dve kule

Poslato sa telefona
 
Биће то тежак дебакл. Уводи се саобраћајни хаос тамо где све добро функционише.
 
Кружни ток одмах по силаску са моста је више него неопходан због спајања са влад поповића, ту ће бити три јака лева скретања а то се много боље регулише кружним током него семафором.
Испред шест каплара је грешка јер правац према гаражи тц нема и не сме да има исти приоритет као остала три правца. Плус јаки пешачки прелази.

КТ код општине је најфункционалнији јер сви прилази имају по три траке. На КТ аутокоманда правац од трошарине има само две уливне траке, а морао би да има три, зато је тамо чеп буквално од ујутру до увече.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659087#p659087:1z0doby3 je napisao(la):
astrodule » Sre Sep 11, 2019 1:11 pm[/url]":1z0doby3] Jedan kružni tok biće na uglu ulica Milentija Popovića sa Bulevarom Mihajla Pupina, drugi je na raskrsnici kod Ušća sa Bulevarom Mihajla Pupina i treći je planiran za raskrsnicu Bulevara Nikole Tesle prema Brankovom mostu - rekao je Vesić

Kakva formulacija. Kao da namerno objašnjava tako da ti ne bude jasno.

Verovatno misli na sve tri raskrsnice oko bloka gde su tržni centar i dve kule

Poslato sa telefona
 
Videćemo. Svaka od tih raskrsnica je mikro svet za sebe.

Ova najlevlja ima problem sa levim skretanjem u ulicu Ušće. Produženje trake za levo skretanje bi ublažilo taj problem.

Na ovu najdesniju se valjda kači krak sa kružnog toka na Sajmištu.

Ova najgornja ima dva besmislena semafora kod SIV-a pre same raskrsnice.

Ova srednja donja je pitanje da li će postojati kada naprave kružni tok na Sajmištu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659129#p659129:1m0orfe1 je napisao(la):
astrodule » 11 Sep 2019 01:37 pm[/url]":1m0orfe1]V
Ova najlevlja ima problem sa levim skretanjem u ulicu Ušće. Produženje trake za levo skretanje bi ublažilo taj problem.

Da, to se lako resi produzavanjem te trake.
Ima i problem sa desnim skretanjem ka mostu, to se isto lako resi produzavanjem desne trake da zahvati i sine kod Hajata.
 
Ako će da ih rade istim tempom kao što su radili Karađorđevu, Trg, Slaviju, 27. marta... onda bolje da ni ne počinju. Grad će uginuti. Bukvalno.

P.S.
Obavezno da se na te kružne tokove stavi ista ona romantična™ kaldrma ko sa Trga. Da se uspori saobraćaj da ne bude više divljanja™. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659113#p659113:30aespb7 je napisao(la):
solecar » 11 Sep 2019 01:52 pm[/url]":30aespb7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659087#p659087:30aespb7 je napisao(la):
astrodule » Sre Sep 11, 2019 1:11 pm[/url]":30aespb7] Jedan kružni tok biće na uglu ulica Milentija Popovića sa Bulevarom Mihajla Pupina, drugi je na raskrsnici kod Ušća sa Bulevarom Mihajla Pupina i treći je planiran za raskrsnicu Bulevara Nikole Tesle prema Brankovom mostu - rekao je Vesić

Kakva formulacija. Kao da namerno objašnjava tako da ti ne bude jasno.

Verovatno misli na sve tri raskrsnice oko bloka gde su tržni centar i dve kule

Poslato sa telefona

file.php


Vozila u jednom smeru naprave kolonu na jednom od ova tri kružna toka u Mihaila Pupina i nastaje opšti haos.
Čemu ovo?
 
Od svih obeleženih KT najsmisleniji je onaj najbliži Brankovom mostu, ali se mora dobro osmisliti da ne bi saobraćaj iz BNT stalno gušio prioritetni pravac iz BMP ka Brankovom.

Ako budu napravili sva tri KT na ovako malom rastojanju u ulici sa 3+3 onda stvarno neka su nam zvezde u pomoći.
 
Dugo vremena sam priželjkivao kružne tokove, samo se nadam da će produžiti podzemni kod Ušća i da pešačke neće skloniti po 200 metara kao na Slaviji.
 
Ovo je možda i pravo mesto da se proba sa nekim test periodom, da se stavi privremeni kružni tok, sve proveri i tek onda zida. Par plastičnih barijera i znakova bi bilo dovoljno dok se ne sredi protočnost. Posle zidaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659270#p659270:37us4tod je napisao(la):
vucko » Sre Sep 11, 2019 11:29 pm[/url]":37us4tod]Dugo vremena sam priželjkivao kružne tokove, samo se nadam da će produžiti podzemni kod Ušća i da pešačke neće skloniti po 200 metara kao na Slaviji.
Ako to urade , ima da naprave totalni haos , jer će ljudi pretrčavati na mestu trenutnih pešačkih. I ovako ponekad vidim da ljudi pretrčavaju iz TC Ušće pravo ka pumpi , jer ih mrzi da kruže podzemnim prolazom.
 
Vrh