Šta je novo?

Kružni tokovi

Tačno sam mislio da kad su krenula ona kopanja u centru Žarkova da će se raditi kružni tok i centralna fontana. :D
Kad ono samo toplovod.

Sigurno da bi kružni tok u centru kao i na svi sledećim raskrsnicama, Braće Vučković, Bele vode i nove planirane raskrsnice duž magistrale ubrzali saobraćaj i povećali bezbednost.
Jedino Julino brdo zaboravi jer tu se pravi neka denivelisana raskrsnica / petlja i još bi u nekoj budućnosti i tramvaj tuda projurio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575561#p575561:1n6mgniv je napisao(la):
Žika » Pet Okt 19, 2018 5:19 pm[/url]":1n6mgniv]Tačno sam mislio da kad su krenula ona kopanja u centru Žarkova da će se raditi kružni tok i centralna fontana. :D
Kad ono samo toplovod.

Sigurno da bi kružni tok u centru kao i na svi sledećim raskrsnicama, Braće Vučković, Bele vode i nove planirane raskrsnice duž magistrale ubrzali saobraćaj i povećali bezbednost.
Jedino Julino brdo zaboravi jer tu se pravi neka denivelisana raskrsnica / petlja i još bi u nekoj budućnosti i tramvaj tuda projurio.

Jedan od osnovnih preduslova za implementaciju kružne raskrsnice je ravan i pregledan teren. U slučaju ove raskrsnice, taj preduslov nije ispunjen (naročito prilaz iz Ulice Ilije Đuričića). Druga stvar je velika disproporcija u intenzitetu tokova na prioritetnom i sporednom pravcu. Naime, u slučaju implementacije kružne raskrsnice na ovoj lokaciji, sva vozila na prioritetnom pravcu u smeru ka Banovom brdu morala bi da ustupe pravo prvenstva prolaza vozilima koja, recimo, skreću levo iz Ulice Ilije Đuričića ka Banovnom brdu, a kojih je pritom znatno manje. Mislim da bi vremenski gubici na prioritetnom pravcu bili veći. Ali da ne pametujemo mi ovde mnogo, sve to može da se izmodelira i proveri. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575530#p575530:2bhezjcl je napisao(la):
Shapa » 19 Oct 2018 02:58 pm[/url]":2bhezjcl]Nisam gradjevinac ali volim da pratim forum. Zbog očiglednog povećanja stanovništva u južnom delu grada jutarnji transport kroz Žarkovo postao je noćna mora. Gužve su ogromne. Kako napraviti neku peticiju za izgradnju kružnog toka umesto raskrsnice i da li to ima neku poentu uopšte.
Dole su predlozi za Raskrsnicu u Žarkovu i na Julinom brdu. Predpostavljam da kad može da se uradi u paint-u lako je izvodljivo u stvarnosti.

Žarkovo:



Julino Brdo:

Vidi šefe, trenutna ekipa koja je "u fotelji" nema sluha za ovakve inicijative.,
Možeš da pošalješ sekretarijatu za saobraćaj na info.saobracaj@beograd.gov.rs, mada je mala verovatnoća da će te udostojiti odgovora. Već više od 5 godina pokušavam da im skrenem pažnju na Gandijevu i potrebu za kružni tokovima ali bezuspešno. Ingorišu me. Sumnjam da tamo ima još kolega dovoljno kvalifikovanih da argumentovano odgovore. Sve je politička promocija, sve se gleda kroz tu prizmu, tako je forma (fontane, novogodišnja ravsveta) bitnija od suštine (rekonstrukcije, regulacije, uredjenje parkin mesta... ).

Čuh negde da je formirano novo preduzeće-Putevi Beograda, al izgleda da oni rade u senci, nema sajta, ne zna se ništa o njima... :?
:notok:
 
Ne nego je to novo Javno preduzeće koje preuzima određene nadležnosti Beograd puta. Dakle imamo Beograd put sad i Puteve Beograda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575661#p575661:1ayvpc1d je napisao(la):
mmlad239 » 20 Oct 2018 11:04 am[/url]":1ayvpc1d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575561#p575561:1ayvpc1d je napisao(la):
Žika » Pet Okt 19, 2018 5:19 pm[/url]":1ayvpc1d]Tačno sam mislio da kad su krenula ona kopanja u centru Žarkova da će se raditi kružni tok i centralna fontana. :D
Kad ono samo toplovod.

Sigurno da bi kružni tok u centru kao i na svi sledećim raskrsnicama, Braće Vučković, Bele vode i nove planirane raskrsnice duž magistrale ubrzali saobraćaj i povećali bezbednost.
Jedino Julino brdo zaboravi jer tu se pravi neka denivelisana raskrsnica / petlja i još bi u nekoj budućnosti i tramvaj tuda projurio.

Jedan od osnovnih preduslova za implementaciju kružne raskrsnice je ravan i pregledan teren. U slučaju ove raskrsnice, taj preduslov nije ispunjen (naročito prilaz iz Ulice Ilije Đuričića). Druga stvar je velika disproporcija u intenzitetu tokova na prioritetnom i sporednom pravcu. Naime, u slučaju implementacije kružne raskrsnice na ovoj lokaciji, sva vozila na prioritetnom pravcu u smeru ka Banovom brdu morala bi da ustupe pravo prvenstva prolaza vozilima koja, recimo, skreću levo iz Ulice Ilije Đuričića ka Banovnom brdu, a kojih je pritom znatno manje. Mislim da bi vremenski gubici na prioritetnom pravcu bili veći. Ali da ne pametujemo mi ovde mnogo, sve to može da se izmodelira i proveri. :)

Za ove argumente si u pravu.
ALI kad čujem modeliranje, Analiziranje, Studije...naježim se! To je postalo svrha samo po sebi dok se na terenu ne radi ništa...Pogledaj sajt Sekretarijata za Saobraćaj samo: ANalize, studije, obuke, Modleiranja, kampanje..a radova nidge. :shock: :shock:
Podcećam da smo 12 milona dinara poreskih obveznika platili Studiju opravdanosti kružnih tokova u 2017, a rezultat je na terenu jedno veliko NIŠTA.
Tvrdim da smo za te pare mogli kompletno da rešimo jednu veću ili bar tri manje na sekundarnoj mreži...al avaj, pojeo vuk magarca-neko se omastio a gradjani...ko ih šiša..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577541#p577541:hoc1s32y je napisao(la):
PIGLET » Ned Okt 28, 2018 5:38 pm[/url]":hoc1s32y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575661#p575661:hoc1s32y je napisao(la):
mmlad239 » 20 Oct 2018 11:04 am[/url]":hoc1s32y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575561#p575561:hoc1s32y je napisao(la):
Žika » Pet Okt 19, 2018 5:19 pm[/url]":hoc1s32y]Tačno sam mislio da kad su krenula ona kopanja u centru Žarkova da će se raditi kružni tok i centralna fontana. :D
Kad ono samo toplovod.

Sigurno da bi kružni tok u centru kao i na svi sledećim raskrsnicama, Braće Vučković, Bele vode i nove planirane raskrsnice duž magistrale ubrzali saobraćaj i povećali bezbednost.
Jedino Julino brdo zaboravi jer tu se pravi neka denivelisana raskrsnica / petlja i još bi u nekoj budućnosti i tramvaj tuda projurio.

Jedan od osnovnih preduslova za implementaciju kružne raskrsnice je ravan i pregledan teren. U slučaju ove raskrsnice, taj preduslov nije ispunjen (naročito prilaz iz Ulice Ilije Đuričića). Druga stvar je velika disproporcija u intenzitetu tokova na prioritetnom i sporednom pravcu. Naime, u slučaju implementacije kružne raskrsnice na ovoj lokaciji, sva vozila na prioritetnom pravcu u smeru ka Banovom brdu morala bi da ustupe pravo prvenstva prolaza vozilima koja, recimo, skreću levo iz Ulice Ilije Đuričića ka Banovnom brdu, a kojih je pritom znatno manje. Mislim da bi vremenski gubici na prioritetnom pravcu bili veći. Ali da ne pametujemo mi ovde mnogo, sve to može da se izmodelira i proveri. :)

Za ove argumente si u pravu.
ALI kad čujem modeliranje, Analiziranje, Studije...naježim se! To je postalo svrha samo po sebi dok se na terenu ne radi ništa...Pogledaj sajt Sekretarijata za Saobraćaj samo: ANalize, studije, obuke, Modleiranja, kampanje..a radova nidge. :shock: :shock:
Podcećam da smo 12 milona dinara poreskih obveznika platili Studiju opravdanosti kružnih tokova u 2017, a rezultat je na terenu jedno veliko NIŠTA.
Tvrdim da smo za te pare mogli kompletno da rešimo jednu veću ili bar tri manje na sekundarnoj mreži...al avaj, pojeo vuk magarca-neko se omastio a gradjani...ko ih šiša..

To što smo pomenutu studiju platili 12 miliona je politička priča i tim stvarima se ne bavim jer smatram da je besmisleno. Postoji mnogo takvih projekata jer jednostavno ili nema para za realizaciju ili je neko u međuvremenu shvatio da je nebulozno i od toga se odustalo. Toga je uvek bilo i biće.

Ovo što sam napisao je isključivo sa stručnog aspekta. Nažalost, termini koje si pomenuo su zvučni i lepo deluju laicima u populističkim govorima političara, a samim tim se i degradiraju. Modeliranje saobraćajnih tokova uz pomoć savremenih softvera na određenoj raskrsnici, koridoru ili zoni je postao nezamenljiv alat u postupku projektovanja saobraćajanih rešenja. Moguće je realno izvrednovati više rešenja i usvojiti najpovoljnije.
 
Jedino pitanje je za čije najpovoljnije rešenje se odlučiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577536#p577536:3iowr1ot je napisao(la):
PIGLET » Ned Okt 28, 2018 7:24 pm[/url]":3iowr1ot]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575530#p575530:3iowr1ot je napisao(la):
Shapa » 19 Oct 2018 02:58 pm[/url]":3iowr1ot]Nisam gradjevinac ali volim da pratim forum. Zbog očiglednog povećanja stanovništva u južnom delu grada jutarnji transport kroz Žarkovo postao je noćna mora. Gužve su ogromne. Kako napraviti neku peticiju za izgradnju kružnog toka umesto raskrsnice i da li to ima neku poentu uopšte.
Dole su predlozi za Raskrsnicu u Žarkovu i na Julinom brdu. Predpostavljam da kad može da se uradi u paint-u lako je izvodljivo u stvarnosti.

Žarkovo:



Julino Brdo:

Vidi šefe, trenutna ekipa koja je "u fotelji" nema sluha za ovakve inicijative.,
Možeš da pošalješ sekretarijatu za saobraćaj na info.saobracaj@beograd.gov.rs, mada je mala verovatnoća da će te udostojiti odgovora. Već više od 5 godina pokušavam da im skrenem pažnju na Gandijevu i potrebu za kružni tokovima ali bezuspešno. Ingorišu me. Sumnjam da tamo ima još kolega dovoljno kvalifikovanih da argumentovano odgovore. Sve je politička promocija, sve se gleda kroz tu prizmu, tako je forma (fontane, novogodišnja ravsveta) bitnija od suštine (rekonstrukcije, regulacije, uredjenje parkin mesta... ).

Čuh negde da je formirano novo preduzeće-Putevi Beograda, al izgleda da oni rade u senci, nema sajta, ne zna se ništa o njima... :?
:notok:
Samo nek' ubaci u predlog i da se postave fontane na centru kružnog toka , i garantovano ima da im privuče pažnju.
 
Ja bih tu ispravio i kraj Požeške...ne znam koji je genije to svojevremeno isprojektovao...možda je do terena pa tako bilo jeftinije ali svakako je bzvz...
 
Tu je planirana petlja i da se provuče tramvaj ka ibarskoj zato je kraju ispalo vijugavo.
 
Nasilje nad gradom. Silovanje verskih simbola za korupciju i pranje para. Silovanje zdravog razuma i para poreskih obaveznika. Ruganje onima u Surčinu (i Beogradu generalno) koji nemaju kanalizaciju, pijaću vodu, asfalt u ulici i slično.
 
And7rey":1ktsnxfb je napisao(la):
Nasilje nad gradom. Silovanje verskih simbola za korupciju i pranje para. Silovanje zdravog razuma i para poreskih obaveznika. Ruganje onima u Surčinu (i Beogradu generalno) koji nemaju kanalizaciju, pijaću vodu, asfalt u ulici i slično.
Kao vernik kome je krst drag simbol...

POTPISUJEM SVE što je u postu iznad napisano.



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577538#p577538:2aco1iix je napisao(la):
Vladivoje » Ned Okt 28, 2018 6:35 pm[/url]":2aco1iix]Koliko ja znam, Beograd-put je preimenovan u Puteve Beograda.

EDIT: izgleda da su to ipak odvojene firme:

:arrow: http://www.beograd.rs/cir/gradska-vlast ... eograda_2/
:arrow: http://beogradput.rs/

Putevi Beograda su upravljaci puta, Beograd put je javno komunalno preduzece ko Vodovod i kanalizacija i oni izvode radove. Putevi Beograda se pitaju i pare su kod njih, Beograd put izvrsava resenja Puteva Beograd, gradi i popravlja ulice na teritoriji Grada Beograda. Putevi Beograda su bili deo Sekretarijata za saobracaj, sad su se izdvojili, postali javno preduzece i preselili iz zgrade sekreterijata za saobracaj u 27. marta u Beogradjanku. Sustinski se nista nije promenilo.
 
Na radiju vest da se danas radi sanacija kolovoza na kružnom toku, kružnog puta, kod skretanja za Resnik.
Da onog, pustenog u saobraćaj pre oko pola godine...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Laki druže u pitanju je redovno normalno održavanje kružnih tokova. To ti ko zamena ulja, normalna stvar. Videli smo to isto i na Slaviji sa onim pločama i betonom. Kaže moj kum asfalt je kod nas davno izgubljena tehnologija. Mi u 21. veku više ne umemo da napravimo asfalt. Naježim se kad vidim poroznu površinu novog asfalta! kao da ga pravimo za pustinjske predele. a garancije to nikom ništa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602656#p602656:15fc9x0x je napisao(la):
dove » Ned Feb 17, 2019 10:35 am[/url]":15fc9x0x]I BEOGRAD IMA MEGA KRST Visok je 12 metara, težak 65 tona i nalazi se na KRUŽNOM TOKU
M. R. 17.02.2019. 07:28




https://www.blic.rs/vesti/beograd/i-beo ... ku/grh9gyj

nema sanse da je 65 tona, jesu oni normalni, jel znaju ti iz blica koliko je 65 tona???
 
Da li neko zna više informacija o kružnom toku koji treba da bude na kraju Bul. Mihajla Pupina i početku Aleksandra Dubčeka? Kojim planom je on predviđen, kada bi trebalo da se radi?

Primetio sam taj kružni tok u planu detaljne regulacije za blok 9b, ali sam kružni tok nije predmet tog plana, već kao da je u nekom ranijem planu predviđen na tom potezu.

http://www.beoland.com/javni-uvid-u-pla ... -bloka-9b/
 
@Ронче, да ту је предвиђен кружни ток, а он ће се радити у склопу проширења Тошиног бунара !
Наиме, предвиђено је проширење и наставак улице Александра Дубчека према Тошином бунару и то трасом некадашње пруге. Велики део објеката ће бити срушен, углавном пословних, а међу њима и један део Килер аута, јер ће ту избити та нова саобраћајница. Уствари то је садашња улица Јернеја Копитара, која је сад јако уска. Погледај на "уличном погледу", где ће тачно избити на Тошин бунар, а можеш и да "прошеташ" даље том уличицом https://www.google.rs/maps/@44.834931,2 ... 6656?hl=en

Ево ти и цртаж кад се буде реконструисао (проширивао) Тошин бунар према Ивићевој улици, имаш тачно уцртану будућу раскрсницу са Јернеја Копитара (Александра Дубчека)
 
Vrh