Što se tiče uštede i vremena i goriva raskrsnica sa semaforom nije prednost u odnosu na kružni tok.Na kružnom toku ne stojiš i ne čekaš u mestu da se uključi zeleno što može potrajati dosta duže nego da napraviš 3/4 kruga i skreneš npr. iz Nemanjine u Savsku-tvoj primer.Naravno da ti nekada bude zeleno pa ne čekaš ali nekada bude i crveno pa se itekako načekaš...shmeksi":14102nar je napisao(la):Što se tiče kružnog toka oko Železničke stanice znam da sam dosadan svima, ali je to tako debilno i neproduktivno rešenje da nemam reči. Ponoviću još jednom, samo zamislite taj kružni tok u kome morate da pređete skoro kilometar da bi skrenuli iz Nemanjine u Savsku.
Generalno je saobraćaj dinamičniji u gradu sa više kružnih tokova pametno raspoređenih i povezanih.Ima gradova od po 200.000 stanovnika koji su gotovo bez semafora i saobraćaj super funkcioniše sistemom širokih jednosmernih ulica i kružnih tokova-francuski sistem urbanizacije i saobraćaja.Takvo rešenje je nemoguće za Beograd ali se bar neki pozitivni segmenti toga mogu iskoristiti.Ali naravno da je džabe kružni tok ako na 50m ispred njega sa svih strana imaš semafore koji guše saobraćaj.